Cyberpunk 2077: Meredith Stout - romans/seks Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Ta strona poradnika do gry Cyberpunk 2077 informuje jak odblokować romans z Meredith Stout. Dowiesz się kim jest Meredith Stout, kiedy dokładnie można nawiązać romans oraz czy można się przespać z Meredith.

Meredith Stout to kobieta, która jest agentką Militechu, czyli wielkiej korporacji militarnej - Cyberpunk 2077: Meredith Stout - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Meredith Stout to kobieta, która jest agentką Militechu, czyli wielkiej korporacji militarnej. Do pierwszego spotkania z Meredith może dojść w trakcie zaliczania głównego zadania Bilet wstępu - The Pickup. Opcjonalny cel tej misji dotyczy właśnie spotkania się z Meredith i musisz zająć się tym przed wyruszeniem do fabryki z zamiarem odzyskania spiderbota.

Uwaga - Na potrzeby potencjalnego późniejszego romansu nie możesz zignorować spotkania z Meredith, tzn. nie możesz pominąć opcjonalnego celu misji dotyczącego porozmawiania z nią (opisaliśmy je poniżej).

Twoje spotkanie z Meredith w ramach wspomnianej głównej misji będzie miało mało przyjemny charakter - Cyberpunk 2077: Meredith Stout - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Twoje spotkanie z Meredith w ramach wspomnianej głównej misji będzie miało mało przyjemny charakter. Bohater zostanie zmuszony wbrew swojej woli do nawiązania połączenia z jednym z ochroniarzy Meredith i zaliczenia testu prawdomówności. Testu tego nie można całkowicie zawalić, gdyż nawet jeśli będziesz wybierał nieprawdziwe lub wymijające odpowiedzi, to pojawi się szansa otrzymania od Meredith zaszyfrowanych kredytów na poczet odkupienia od gangsterów spiderbota.

Podczas rozwiązywania questu Bilet wstępu musisz zachować się po myśli Militechu i dodatkowo zamordować Roycea zamiast rozwiązania konfliktu bez rozlewu krwi (tzn - Cyberpunk 2077: Meredith Stout - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Podczas rozwiązywania questu Bilet wstępu musisz zachować się po myśli Militechu i dodatkowo zamordować Royce'a zamiast rozwiązania konfliktu bez rozlewu krwi (tzn. dzięki pomyślnym negocjacjom). Nie możesz też sprzymierzyć się z gangiem Maelstrom przeciw Militechowi.

Jeśli poprawnie wykonałeś wszystkie kroki, to Meredith powinna pojawić się wraz z oddziałem Militechu po wyjściu z fabryki - już po pokonaniu Royce'a i jego ludzi i odzyskaniu bota. Jeżeli jej nie spotkasz lub pojawi się ktoś inny, to będzie to znak, że popełniłeś wcześniej jakiś błąd w temacie budowania relacji z nią.

1 - Cyberpunk 2077: Meredith Stout - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
Meredith może skontaktować się z V w dalszej części gry - Cyberpunk 2077: Meredith Stout - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Meredith może skontaktować się z V w dalszej części gry. Oczekuj kontaktu od niej w trakcie zaliczania głównych zadań drugiego aktu kampanii. Możesz odpowiedzieć na jej smsa ze stwierdzeniem, że ją polubiłeś.

Do kontaktu ze strony Meredith może dojść niezależnie od tego czy grasz V-mężczyzną czy V-kobietą.

Meredith bez żadnych ogródek zaproponuje spotkanie w motelu, na które na potrzeby romansu musisz się zgodzić - Cyberpunk 2077: Meredith Stout - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Meredith bez żadnych ogródek zaproponuje spotkanie w motelu, na które na potrzeby romansu musisz się zgodzić. Odblokujesz w ten sposób poboczny quest Venus in Furs.

Cel podróży to No-Tell Motel - Cyberpunk 2077: Meredith Stout - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Cel podróży to No-Tell Motel. Wyrusz do pokoju numer 6 znajdującego się na parterze budynku.

Meredith będzie czekała w seksownej bieliźnie w pokoju motelowym - Cyberpunk 2077: Meredith Stout - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Meredith będzie czekała w seksownej bieliźnie w pokoju motelowym.

Ustalisz, że kobiecie zależy wyłącznie na seksie, a nie zbudowaniu jakiegoś związku - Cyberpunk 2077: Meredith Stout - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Ustalisz, że kobiecie zależy wyłącznie na seksie, a nie zbudowaniu jakiegoś związku.

Po wyświetleniu scenki przerywnikowej pozostaniesz sam w pokoju metalowym i otrzymasz pożegnalną wiadomość sms od Meredith - Cyberpunk 2077: Meredith Stout - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po wyświetleniu scenki przerywnikowej pozostaniesz sam w pokoju metalowym i otrzymasz "pożegnalną" wiadomość sms od Meredith.