Cyberpunk 2077: Kerry Eurodyne - romans/seks Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 znajdziesz informacje kim jest Kerry Eurodyne i jak rozegrać z nim romans. Wyjaśniamy jakie są wymagania do rozpoczęcia romansu z Kerrym, opisujemy krok po kroku jakie czynności wykonuje się w ramach romansu, a także odpowiadamy na pytanie czy można trwale związać się z Kerrym.

Strona zawiera pewne spojlery na temat Johnny'ego Silverhanda i jego obecność w grze. Zanim zabierzesz się za lekturę tej strony radzimy ukończyć co najmniej pierwszy akt kampanii. Pozwoli ci to zrozumieć rolę Johnny'ego w grze oraz to jak wyglądają jego relacje z V.

Kerry - kto to jest, gdzie go spotkać?

Kerry Eurodyne to mężczyzna, który w grze Cyberpunk 2077 pojawia się zarówno jako młodsza, jak i starsza osoba - Cyberpunk 2077: Kerry Eurodyne - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Kerry Eurodyne to mężczyzna, który w grze Cyberpunk 2077 pojawia się zarówno jako młodsza, jak i starsza osoba. W przeszłości Kerry był gitarzystą kapeli rockowej Samurai, czyli tej, której frontmanem był Johnny Silverhand. Młody Kerry pojawia się w scenach z przeszłości, przy czym wtedy żadne potencjalne romanse z nim nie są jeszcze możliwe.

Kerry z Night City 2077 roku jest gwiazdką rocka - Cyberpunk 2077: Kerry Eurodyne - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Kerry z Night City 2077 roku jest gwiazdką rocka. Możemy ustalić, że po wydarzeniach z przeszłości, które doprowadziły do rozpadku kapeli Samurai, Kerry rozpoczął solową karierę. W trakcie pierwszego spotkania z nim w teraźniejszości dowiadujemy się, że Kerry wiedzie ekskluzywne (choć samotne) życie w swojej luksusowej posiadłości w dzielnicy North Oak.

Opcjonalna linia fabularna Kerry'ego odblokowuje się stosunkowo późno w grze i zaliczenie jej pozwala na zbliżenie do siebie V i Kerry'ego w nadziei na to, że nawiążą romans i ewentualnie staną się również parą. W trakcie zaliczania serii aż 7 questów będziesz mógł osobiście (nie oczami Johnny'ego) lepiej poznać Kerry'ego.

Kerry - czy jest możliwy romans?

Tak, gra przewiduje opcję romansu z Kerrym - Cyberpunk 2077: Kerry Eurodyne - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Tak, gra przewiduje opcję romansu z Kerrym. Taki wariant jest jednak możliwy tylko jeśli grasz V o męskiej budowie ciała i o męskim tonie głosu. Oba te elementy można było ustalić wyłącznie w kreatorze postaci na samym początku gry.

Jeśli nie spełniasz powyższych wymagań, to nie będziesz mógł związać się z Kerrym. Romans z Kerrym nie jest możliwy dla V-kobiety ani nawet dla V-mężczyzny o wybranym kobiecym tonie głosu. Jedynym rozwiązaniem jest rozpoczęcie gry od nowa postacią o odpowiednich cechach.

V i Kerry - szczegóły romansu

Kerryego nie spotkasz osobiście (sterując V) przez bardzo dużą część gry - Cyberpunk 2077: Kerry Eurodyne - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Kerry'ego nie spotkasz osobiście (sterując V) przez bardzo dużą część gry. Będzie się on jedynie pojawiał w scenach z przeglądania wspomnień Johnny'ego Silverhanda, przy czym sterując postacią Johnny'ego nie będziesz mógł wykonywać żadnych czynności mogących rozpocząć romans z Kerrym czy prowadzących do pocałowania go.

Sytuacja zmieni się dopiero w końcowej części kampanii, a konkretnie w momencie odblokowania głównej misji Komu bije dzwon, która jest jednocześnie tzw. punktem bez powrotu. Zamiast zajęcia się tą misją zainteresuj się pobocznym questem Johnny'ego Silverhanda, który równolegle odblokuje się - Gdzie jest Johnny?. Jeśli w końcowce tego questu będziesz miły dla Johnny'ego, to dodatkowo do wykonania będzie jeszcze jeden poboczny quest - W starym kinie.

Po ukończeniu questu Gdzie jest Johnny - Cyberpunk 2077: Kerry Eurodyne - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po ukończeniu questu Gdzie jest Johnny? lub dodatkowo również questu W starym kinie odblokouje się nowa poboczna misja Niespodzianka! - jest to pierwsze zadanie, w którym spotkasz Kerry'ego grając jako V. Opis przejścia tej misji znajdziesz w naszej solucji.

W ramach questu Niespodzianka! musisz przedostać się do willi Kerry'ego w North Oak z zamiarem spotkanie się z gwiazdorem. Co ciekawe początkowo z Kerrym spotka się Silverhand, gdyż V połknie pigułki pozwalające Johnny'emu na tymczasowe przejęcie kontroli. Docelowo jednak V odzyska kontrolę nad swoim ciałem i będziesz mógł kontynuować poznawanie Kerry'ego będąc sobą.

Linia questowa Kerryego jest długa i początkowo nie zawiera żadnych wyborów powiązanych z ewentualnym romansem z Kerrym - Cyberpunk 2077: Kerry Eurodyne - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Linia questowa Kerry'ego jest długa i początkowo nie zawiera żadnych wyborów powiązanych z ewentualnym romansem z Kerrym. Zajmuj się kolejno questami:

  1. Second Conflict - W dowolny sposób uratuj lub odszukaj Nancy. Możesz też dowolnie zachować sie podczas kłótni Denny z Henrym.
  2. A Like Supreme - Udział w koncercie jest obowiązkowy. Dowolnie zachowuj się podczas rozmowy z Kerrym po koncercie.
  3. Sturm Und Drang - Wybieraj dowolne opcje dialogowe podczas podróży autem. Pod koniec misji możesz przyjąć zaproszenie na wspólną kawę lub odmówić Kerry'emu - ten drugi wariant nie przekreśli twoich szans.
  4. Na krzywy ryj - Po dotarciu do garderoby możesz doradzić Kerry'emu żeby załagodzić konflikt lub pozwolić mu na zastraszenie Us Cracks. Nie będzie to miało żadnego znaczenia.

Zadbaj o to żeby nigdy nie odmówić Kerry'emu np. gdy będzie chciał spotkać się z V celem omówienia szczegółów zadania lub poprosić o wspólne odwiedzenie jakiejś lokacji. Może to przekreślić twoje szanse na dokończenie linii questów Kerry'ego i tym samym na nawiązanie z nim romansu.

Pierwszy ważny krok w temacie romansu z Kerrym czeka cię po awansowaniu do pobocznego questu Ciemna materia - Cyberpunk 2077: Kerry Eurodyne - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Pierwszy ważny krok w temacie romansu z Kerrym czeka cię po awansowaniu do pobocznego questu Ciemna materia. Początek tego zadania jest nieistotny. To czy w klubie będzie miała miejsce impreza z udziałem Kerry'ego nie ma żadnego znaczenia.

Ważne jest spotkanie się z Kerrym na tarasie. W trakcie rozgrywania tej rozmowy unikaj wybierania opcji dialogowych sugerujących, że kontynuowanie spotkania z Kerrym cię nie interesuje. Docelowo powinny pojawić się dwie opcje zachowania dotyczące pocałowania Kerry'ego.

Nawet jeśli przegapisz scenę pocałunku, to nadal możliwe będą opcje romansu i związania się z Kerrym w kolejnej misji Teoria wielkiego wybuchu.

1 - Cyberpunk 2077: Kerry Eurodyne - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
Wybierz dowolną z wymienionych opcji, a Kerry i V pocałują się - Cyberpunk 2077: Kerry Eurodyne - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wybierz dowolną z wymienionych opcji, a Kerry i V pocałują się. Quest po chwili zakończy się, ale nie jest to żaden powód do obaw.

Właściwy romans inicjuje się w ostatnim pobocznym queście powiązanym z postacią Kerryego - Teoria wielkiego wybuchu - Cyberpunk 2077: Kerry Eurodyne - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Właściwy romans inicjuje się w ostatnim pobocznym queście powiązanym z postacią Kerry'ego - Teoria wielkiego wybuchu.

Twoje zachowania i opcje dialogowe nie odgrywają żadnej roli w pierwszej części questu. Możesz wybierać dowolne dialogi podczas podróży jachtem, a także zgodzić się na wspólne demolowanie łodzi lub odmówić uczestnictwa w akcie wandalizmu. Ważny jest moment, w którym Kerry poprosi V o pomoc.

Po tym jak V ustawi się przed Kerrym pojawi się czasowo ograniczona opcja pocałowania Kerryego - Cyberpunk 2077: Kerry Eurodyne - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po tym jak V ustawi się przed Kerrym pojawi się czasowo ograniczona opcja pocałowania Kerry'ego. Skorzystaj z niej.

2 - Cyberpunk 2077: Kerry Eurodyne - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
Załączy się scena seksu na pokładzie tonącego jachtu - Cyberpunk 2077: Kerry Eurodyne - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Załączy się scena seksu na pokładzie tonącego jachtu. Zakończy się ona skokiem do wody i popłynięciem w stronę brzegu.

Zaczekaj aż Kerry również dotrze na brzeg i usiądź obok niego - Cyberpunk 2077: Kerry Eurodyne - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Zaczekaj aż Kerry również dotrze na brzeg i usiądź obok niego.

Musisz wybrać opcję przytulenia Kerryego i tym samym potwierdzenia, że chcesz się z nim związać - Cyberpunk 2077: Kerry Eurodyne - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Musisz wybrać opcję przytulenia Kerry'ego i tym samym potwierdzenia, że chcesz się z nim związać. V i Kerry staną się dzięki temu parą.

Związanie się z Kerrym - wpływ na dalszą grę

Po zakończeniu linii fabularnej Kerry'ego i związaniu się z nim może on kontaktować się z V i wysyłać wiadomości tekstowe. Wybierane w nich odpowiedzi nie mają jednak dużego znaczenia. Nie musisz obawiać się pogorszenia relacji z Kerrym.

Jeśli udało ci się poprawnie rozegrać romans z Kerrym, to Kerry może pojawić się w finale gry. Nie jest on jednak osobą, której poznanie wpływa na dostępność głównych zakończeń gry.