Cyberpunk 2077: Anihilacja/Both Sides, Now (Judy) - solucja, opis przejścia Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 znajdziesz opis przejścia pobocznego zadania Anihilacja - Both Sides, Now. Jest to pierwszy poboczny quest powiązany z postacią Judy, przy czym dotyczy on również Evelyn uratowanej w ramach zaliczania głównych misji.

Strona zawiera spojlery co do losów Evelyn. Na zapoznanie się z opisem przejścia tej misji radzimy zdecydować się dopiero po dotarciu do mieszkania Judy i spotkaniu się z nią.

Jak zacząć quest: Musisz najpierw ukończyć główne zadanie Trzecia część nocy (Double Life), a więc doprowadzić do odnalezienia i uratowania Evelyn Parker - Cyberpunk 2077: Anihilacja/Both Sides, Now (Judy) - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jak zacząć quest: Musisz najpierw ukończyć główne zadanie Trzecia część nocy (Double Life), a więc doprowadzić do odnalezienia i uratowania Evelyn Parker. Znajdzie ona schronienie w apartamencie jej przyjaciółki Judy. Jakiś czas po ukończeniu wspomnianej głównej misji otrzymasz od Judy smsa i możesz zapytać się jej o stan zdrowia Evelyn.

Po tym jak znowu minie trochę czasu Judy zadzwoni do V i poprosi bohatera o dotarcie do jej mieszkania - Cyberpunk 2077: Anihilacja/Both Sides, Now (Judy) - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po tym jak znowu minie trochę czasu Judy zadzwoni do V i poprosi bohatera o dotarcie do jej mieszkania.

Po dotarciu na miejsce odkryjesz, że Evelyn popełniła samobójstwo - Cyberpunk 2077: Anihilacja/Both Sides, Now (Judy) - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po dotarciu na miejsce odkryjesz, że Evelyn popełniła samobójstwo. Jest to wydarzenie, któremu nie można było w żaden sposób zapobiec (np. inaczej zachowując się we wcześniejszych misjach fabularnych z udziałem Evelyn).

Zostaniesz poproszony o przeniesienie ciała Evelyn do sypialni. Po chwili Judy poprosi cię o opuszczenie sypialni.

Akcja przeniesie się na dach gdzie czeka cię kolejna rozmowa z Judy - Cyberpunk 2077: Anihilacja/Both Sides, Now (Judy) - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Akcja przeniesie się na dach gdzie czeka cię kolejna rozmowa z Judy. Spotkanie to ma bardzo liniowy przebieg, aczkolwiek możesz zadać dodatkowe pytania na temat Woodmana i odnalezionych innych nagrań. Zejdź z dachu i skorzystaj z klatki schodowej. Quest zakończy się w momencie wyjścia z budynku.

To nie koniec linii fabularnej Judy. Będziesz mógł czekać na jej kolejne telefony i wykonywać z nią kolejne questy.