Cyberpunk 2077: Judy Alvarez - romans/seks Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 dowiesz się czy jest możliwy romans z Judy Alvarez przebywającą w barze Lizzie's Bar. Dowiesz się też jaki jest przebieg ewentualnego romansu z tą postacią.

Judy - kto to jest, gdzie ją spotkać?

1 - Cyberpunk 2077: Judy Alvarez - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
Judy Alvarez to kobieta, która jako techniczka wykonuje zawód edytora braindansu - Cyberpunk 2077: Judy Alvarez - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Judy Alvarez to kobieta, która jako techniczka wykonuje zawód edytora braindansu. Jej miejsce pobytu to bar Lizzie's Bar zlokalizowany w dzielnicy Kabuki w Watson. Za miejscem tym nie musisz jakoś specjalnie rozglądać się, gdyż musisz złożyć w nim obowiązkową wizytę w ramach jednej z początkowych głównych misji - Cherchez La Femme (The Information). W ramach wspomnianego questu do baru trzeba wejść w godzinach wieczornych lub nocnych (przedział od 18:00 do 6:00).

Judy zostanie ci przedstawiona przez Evelyn Parker, z którą V spotka się w pierwszej kolejności - Cyberpunk 2077: Judy Alvarez - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Judy zostanie ci przedstawiona przez Evelyn Parker, z którą V spotka się w pierwszej kolejności. Wraz z Evelyn dotrzesz do piwnicy baru, które jest miejscem pracy Judy.

Judy od razu będziesz mógł lepiej poznać - Cyberpunk 2077: Judy Alvarez - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Judy od razu będziesz mógł lepiej poznać. Dzięki wsparciu z jej strony rozegrasz dwie pierwsze sceny braindansu - analizowania materiału z nagrań w poszukiwaniu wartościowych śladów.

Judy pojawia się też w wielu późniejszych questach - Cyberpunk 2077: Judy Alvarez - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Judy pojawia się też w wielu późniejszych questach. Będzie ona obecna w zadaniach głównego wątku fabularnego oraz w powiązanych z nią pobocznych misjach. W ramach rozgrywania tych misji opuści swoje miejsce pracy w Lizzie's Bar i będzie mogła towarzyszyć V m.in. w poszukiwaniach Evelyn.

Judy - czy romans jest możliwy?

Tak, gra przewiduje opcję romansu z Judy - Cyberpunk 2077: Judy Alvarez - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Tak, gra przewiduje opcję romansu z Judy. Taki wariant jest jednak możliwy tylko jeśli grasz V o kobiecej budowie ciała i kobiecym tonie głosu - są to elementy, które można było ustalić wyłącznie w kreatorze postaci na samym początku gry. Ustawień tych nie można już później zmienić.

Nie możesz romansować z Judy jeśli grasz V-mężczyzną, aczkolwiek będziesz mógł się z nią zaprzyjaźnić. Nie licz jednak na żadne erotyczne sceny w przypadku grania postacią o męskiej budowie ciała i/lub postacią o męskim głosie.

Romans z Judy - szczegóły

Na potrzeby nawiązania romansu z Judy musisz zacząć zajmować się jej pobocznymi questami, które stają się dostępne w dalszej części gry - Cyberpunk 2077: Judy Alvarez - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Na potrzeby nawiązania romansu z Judy musisz zacząć zajmować się jej pobocznymi questami, które stają się dostępne w dalszej części gry. W ramach rozwiązywania większości tych questów możesz zachowywać się w dowolny sposób.

Musisz przypilnować się w trakcie zaliczania pobocznej misji (Tysiące twarzy, setki miraży) zakładającej odwiedzenia biura Hiromiego - Cyberpunk 2077: Judy Alvarez - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Musisz przypilnować się w trakcie zaliczania pobocznej misji (Tysiące twarzy, setki miraży) zakładającej odwiedzenia biura Hiromiego. Załączy się czasowy wybór powiązany z Maiko i chcąc mieć szanse na rozpoczęcie romansu z Judy trzeba odmówić Maiko. Jest to wybór wymuszający stoczenie walki z członkami gangu Tyger Claws, ale, co ważniejsze, sprzyjający Judy.

2 - Cyberpunk 2077: Judy Alvarez - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
Niedługo po podjęciu właściwej decyzji w sprawie Maiko otrzymasz telefon od Judy z zaproszeniem do domu nad jeziorem - Cyberpunk 2077: Judy Alvarez - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Niedługo po podjęciu właściwej decyzji w sprawie Maiko otrzymasz telefon od Judy z zaproszeniem do domu nad jeziorem. Musisz się zgodzić i wspólnie popływać z Judy. Jeśli odmówisz to stracisz u niej szansę. Twoje zachowanie w trakcie nurkowania nie jest brane po uwagę. Nie musisz wypełniać opcjonalnych zadań ani komplementować Judy.

Po wyjściu z wody kobieta zaproponuje Ci nocleg, na co musisz się zgodzić - Cyberpunk 2077: Judy Alvarez - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po wyjściu z wody kobieta zaproponuje Ci nocleg, na co musisz się zgodzić. W trakcie wykonasz zadanie z generatorem prądu, gdy wrócisz, Judy będziesz siedział w łazience. Musisz z nią porozmawiać, aby przejść do kolejnej części zadania oraz aby wejść na nowy poziom waszej relacji.

Pojawią się okazje do pocałowania lub przytulenia Judy - wykorzystaj jedną z nich - Cyberpunk 2077: Judy Alvarez - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Pojawią się okazje do pocałowania lub przytulenia Judy - wykorzystaj jedną z nich.

3 - Cyberpunk 2077: Judy Alvarez - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

4 - Cyberpunk 2077: Judy Alvarez - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gryWasz związek może zostać sformalizowany kolejnego dnia, przy czym musisz wyrazić chęć związania się z nią - Cyberpunk 2077: Judy Alvarez - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wasz związek może zostać "sformalizowany" kolejnego dnia, przy czym musisz wyrazić chęć związania się z nią. V może alternatywnie odrzucić propozycję związania się z Judy i ostatecznie zaprzepaści to twoje szanse utrzymywania z nią bliskich relacji.

W przypadku wyrażenia chęci pocałowania Judy zachowa się bardzo jednoznacznie. Po czułym zbliżeniu w łazience zabierze cię do swojego łóżka.

5 - Cyberpunk 2077: Judy Alvarez - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
Ich zbliżenia nie można przerwać - Cyberpunk 2077: Judy Alvarez - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Ich zbliżenia nie można przerwać. Jeśli tylko wyrazisz chęć romansowania z Judy czeka cię krótka scena ich łóżkowej zabawy.

6 - Cyberpunk 2077: Judy Alvarez - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
Pamiętaj jednak, że jesteś biernym obserwatorem - Cyberpunk 2077: Judy Alvarez - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Pamiętaj jednak, że jesteś biernym obserwatorem. Nie możesz ruszać kamerą ani wykonywać interakcji.

7 - Cyberpunk 2077: Judy Alvarez - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Związanie się z Judy - wpływ na dalszą grę

Jeśli udało ci się poprawnie rozegrać romans z Judy, to - Cyberpunk 2077: Judy Alvarez - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jeśli udało ci się poprawnie rozegrać romans z Judy, to:

  1. Judy może pojawić się w finale gry i jej obecność może zmienić przebieg epilogu kampanii.
  2. Możesz uzyskać dostęp do apartamentu Judy w Night City. W jej mieszkaniu możesz skorzystać ze skrytki, która jest wspólna ze skrytką V.