Cyberpunk 2077: Second Conflict (Kerry) - solucja, opis przejścia Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Ta strona poradnika do gry Cyberpunk 2077 zawiera opis przejścia pobocznej misji Second Conflict. Jest to drugie poboczne zadanie, w którym pojawia się Kerry Eurodyne. Nasza solucja podpowiada jak znaleźć Nancy Hartley oraz jak może przebiec wizyta w klubie Totentantz.

Jak zacząć quest: Quest ten otrzymasz automatycznie po tym jak ukończysz pierwszą poboczną misję powiązaną z Kerrym - Niespodzianka - Cyberpunk 2077: Second Conflict (Kerry) - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jak zacząć quest: Quest ten otrzymasz automatycznie po tym jak ukończysz pierwszą poboczną misję powiązaną z Kerrym - Niespodzianka!. Po tym jak V zadzwoni do Nancy Hartley odezwie się jej asystent i dowiesz się, że Nancy prowadzi reportaż w klubie Totentanz, który jest pod kontrolą gangu Maelstrom.

Musisz wyruszyć na poszukiwania Nancy. Totentanz znajduje się w dzielnicy Northside w Watson. Bramkarz wpuści cię do klubu i użyj windy żeby dotrzeć do jego właściwej części.

Przebieg całej sceny dotyczącej odnalezienia Nancy w Totentanz różni się w zależności od wyborów podjętych w głównej misji Bilet wstępu z aktu 1 kampanii, czyli tej dotyczącej odwiedzenia fabryki All Foods i pozyskania bota Flathead przetrzymywanego przez gang Maelstrom - Cyberpunk 2077: Second Conflict (Kerry) - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Przebieg całej sceny dotyczącej odnalezienia Nancy w Totentanz różni się w zależności od wyborów podjętych w głównej misji Bilet wstępu z aktu 1 kampanii, czyli tej dotyczącej odwiedzenia fabryki All Foods i pozyskania bota Flathead przetrzymywanego przez gang Maelstrom. Możliwe są 3 główne scenariusze:

1) Dum Dum i Royce nadal żyją (dogadałeś się z gangiem oraz fabrykę nie zaatakował Militech). Spotkasz tu obie te postacie. Należy uratować Nancy poprzez wydostanie jej z klubu.

2) Dum Dum i Royce zginęli (ty i/lub Militech zaatakowaliście fabrykę). Spotkasz zastępującą gangsterów Patricię (powyższy obrazek), które zaprosi V na zaplecze. Automatycznie dojdzie do konfrontacji, której nie możesz uniknąć. Musisz pozbyć się członków gangu i pomóc Nancy w wydostaniu się z klubu.

3) Dum Dum i Royce zginęli, ale uratowałeś Bricka - kroki niezbędne do oswobodzenia go opisaliśmy na osobnej stronie - Cyberpunk 2077: Second Conflict (Kerry) - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

3) Dum Dum i Royce zginęli, ale uratowałeś Bricka - kroki niezbędne do oswobodzenia go opisaliśmy na osobnej stronie. W klubie spotkasz najpierw Patricię, przy czym doprowadzi ona V do Bricka (powyższy obrazek), który będzie przyjaźnie nastawiony i wdzięczny za uratowanie mu życia. Nancy może opuścić klub bez rozpoczynania walk i zdecydowanie warto skorzystać z tej okazji.

Po tym jak opuściłeś Totentanz z Nancy lub bezpiecznie uciekłeś z nią z klubu wyrusz do jej samochodu i zalicz przejazd, w trakcie którego V wyjaśni plany zorganizowania koncertu - Cyberpunk 2077: Second Conflict (Kerry) - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po tym jak opuściłeś Totentanz z Nancy lub bezpiecznie uciekłeś z nią z klubu wyrusz do jej samochodu i zalicz przejazd, w trakcie którego V wyjaśni plany zorganizowania koncertu.

Niezależnie od rozwoju sytuacji musisz docelowo zadzwonić do Kerryego i następnie wyruszyć do posiadłości Denny w North Oak w Westbrook - Cyberpunk 2077: Second Conflict (Kerry) - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Niezależnie od rozwoju sytuacji musisz docelowo zadzwonić do Kerry'ego i następnie wyruszyć do posiadłości Denny w North Oak w Westbrook.

Ponownie nie próbuj korzystać z domofonu, gdyż nie wejdziesz na teren posiadłości takim sposobem. Zamiast tego zainteresuj się śladami opon na trawie na prawo od bramy wejściowej. Zacznij za nimi podążać aż dotrzesz do "miejsca wypadku" gdzie aktualnie trwać będzie kłótnia.

Zacznij od pogadania z Kerrym - Cyberpunk 2077: Second Conflict (Kerry) - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Zacznij od pogadania z Kerrym. Następnie dołącz do kłócących się postaci - Denny i Henry'ego. Po tym jak poinformujesz ich o planach koncertu czeka cię mały wybór. Możesz zaprosić tylko jedną z kłócących się osób do wzięcia udziału w koncercie. Jest to wybór wyłącznie "kosmetyczny", gdyż niezależnie od tego kogo wybierzesz koncert i tak się odbędzie. Wybierz po prostu tę osobę, którą chcesz zobaczyć na scenie.