Cyberpunk 2077: Flathead - jak poradzić sobie z Maelstromem? Ważny wybór Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 znajdziesz opis wszystkich ważnych wyborów, które będziesz musiał podjąć w misji Bilet wstępu (The Pickup).

Maelstrom ukradł od Militech prototyp robota bojowego Flathead. Dowódca gangu z którym dogadał się Dex został zastąpiony przez innego człowieka, Roycea, który może nie być chętny dotrzymać słowa danego przez jego poprzednika. Jakby tego było mało, jedna z agentek korporacyjnych Militechu szuka robota na własną rękę, by znaleźć urządzenie zanim jej szefowie dowiedzą się, że go straciła. Musisz zdecydować, w jaki sposób chcesz odzyskać robota i po której stronie konfliktu się opowiedzieć.

Meredith Stout - zadzwonić do niej czy nie?

Na samym początku zadania Dex podsuwa Ci opcjonalne rozwiązanie w którym będzie uczestniczyć Meredith Stout - agentka korporacji Militech. Gdy do niej zadzwonisz, kobieta zgodzi się na spotkanie w kanale burzowym przy Skyline Drive.

Gdy tylko spróbujesz przywitać się z Meredith, do akcji wkroczy jej ochroniarz - Cyberpunk 2077: Flathead - jak poradzić sobie z Maelstromem? Ważny wybór - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Gdy tylko spróbujesz przywitać się z Meredith, do akcji wkroczy jej ochroniarz. V zostanie ogłuszony, a następnie podpięty do sondy. Meredith zacznie zadawać pytania, gdy skłamiesz, będą o tym wiedzieć. Opcje dialogowe dostępne na tym etapie rozgrywki mogą wyglądać inaczej, w zależności od pochodzenia Twojej postaci. Meredith chce, byś za Flatheada zapłacił kartą Militechu. Jest jednak pewien problem - credchip jest zawirusowany.

Dowiesz się o tym jedynie wtedy, jeśli Twoja postać ma przeszłość związaną z Korporacją. W innym wypadku nie będziesz mieć takiej opcji dialogowej, ale wciąż możesz zhakować chip i pozbyć się złośliwego wirusa.

Jak rozwiązać problem z Flatheadem?

Zdobycie Flatheada ma kilka scenariuszy, które nieco różnią się od siebie - Cyberpunk 2077: Flathead - jak poradzić sobie z Maelstromem? Ważny wybór - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Zdobycie Flatheada ma kilka scenariuszy, które nieco różnią się od siebie. Możesz stanąć po stronie gangu Malestrom, pomóc Meredith Stout lub Anthony'emu Gilchrist, a nawet rozwiązać sprawę na własna rękę.

Stajesz po stronie Maelstromu

Jeśli chcesz stanąć po stronie Malestromu, zapłać kartą od Meredith i ostrzeż Royce'a o tym, że Militech siedzi mu na ogonie, a chip którym płacisz jest zainfekowany. Dowódca gangu sprawdzi to i jeden z jego ludzi potwierdzi słowa V.

Do magazynu wtargnie Militech, a Dum Dum zechce pomóc w ucieczce i zaprowadzi was do szybu technicznego - Cyberpunk 2077: Flathead - jak poradzić sobie z Maelstromem? Ważny wybór - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Do magazynu wtargnie Militech, a Dum Dum zechce pomóc w ucieczce i zaprowadzi was do szybu technicznego. Wszyscy członkowie gangu będą po Twojej stronie i zapewnią wsparcie w walce z Militechem, odciągając ich uwagę.

Gdy wyjdziesz na zewnątrz, będzie tam na Ciebie czekać Anthony Gilchrist - Cyberpunk 2077: Flathead - jak poradzić sobie z Maelstromem? Ważny wybór - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Gdy wyjdziesz na zewnątrz, będzie tam na Ciebie czekać Anthony Gilchrist. Mężczyzna wspomni o tym, że jakbyś poszedł na współpracę z Meredith Stout, to teraz on byłby martwy więc zawdzięcza Ci życie. W zamian za to puszcza was wolno. Meredith nie będzie już mieszać się w sprawy Militechu, bo jej czas dosłownie się skończył.

Stajesz po stronie Meredith Stout

Jeśli chcesz stanąć po stronie Militechu i pomóc Meredith Stout, możesz rozwiązać sprawę z gangiem Maelstromu na kilka sposobów.

  1. Jeśli nie zainterweniujesz w momencie, gdy Dum Dum każe Jackiemu usiąść, doprowadzisz do walki z członkami gangu, a do akcji wmiesza się Militech;
  2. Jeśli zaczniesz strzelać w magazynie All Foods (Maelstrom nie zaprezentuje Ci wtedy Flatheada, ale znajdziesz go na zapleczu, obok pomieszczenia w którym miałbyś porozmawiać z członkami gangu);
  3. Jeśli zapłacisz zainfekowanym chipem Militechu;
  4. Jeśli w trakcie rozmowy obezwładnisz Royce'a lub strzelisz mu w głowę.
Zaatakowanie Maelstromu wiąże się ze strzelaniną i ucieczką przez szyb techniczny - Cyberpunk 2077: Flathead - jak poradzić sobie z Maelstromem? Ważny wybór - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Zaatakowanie Maelstromu wiąże się ze strzelaniną i ucieczką przez szyb techniczny. Wszyscy członkowie gangu Maelstrom będą do Ciebie wrogo nastawieni i będziesz musiał ich wyeliminować, by dostać się do wyjścia.

Kiedy wyjdziesz na zewnątrz, Meredith Stout będzie już na Ciebie czekać - Cyberpunk 2077: Flathead - jak poradzić sobie z Maelstromem? Ważny wybór - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Kiedy wyjdziesz na zewnątrz, Meredith Stout będzie już na Ciebie czekać. Kobieta powie, że podoba jej się sposób w jaki rozwiązujesz problemy i wyrazi chęć do dalszej współpracy. V nie będzie co do tego przekonany.

Nie mieszasz w robotę Militechu

Jeśli nie zadzwoniłeś do Meredith Stout i nie masz własnych pieniędzy, by zapłacić za Flatheada (pokojowe zakończenie misji) będziesz zmuszony wszcząć walkę z Maelstromem - Cyberpunk 2077: Flathead - jak poradzić sobie z Maelstromem? Ważny wybór - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jeśli nie zadzwoniłeś do Meredith Stout i nie masz własnych pieniędzy, by zapłacić za Flatheada (pokojowe zakończenie misji) będziesz zmuszony wszcząć walkę z Maelstromem. W strzelaninie, która rozpęta się w magazynach All Foods nie będziesz mógł liczyć na pomoc Militechu więc możesz polegać wyłącznie na własnych umiejętnościach i Jackiego.

Royce - zabić go w trakcie negocjacji czy nie?

Jeśli doprowadzisz do konfliktu z Maelstromem i nie zabijesz Roycea w trakcie negocjacji, zniknie on z Twojego pola widzenia i w trakcie ucieczki z magazynów All Foods będziesz musiał stoczyć opcjonalną walkę z bossem - Roycem we własnej osobie - Cyberpunk 2077: Flathead - jak poradzić sobie z Maelstromem? Ważny wybór - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jeśli doprowadzisz do konfliktu z Maelstromem i nie zabijesz Royce'a w trakcie negocjacji, zniknie on z Twojego pola widzenia i w trakcie ucieczki z magazynów All Foods będziesz musiał stoczyć opcjonalną walkę z bossem - Royce'm we własnej osobie.

Przebieg walki z Royce'em dokładnie opisujemy na osobnej stronie naszego poradnika, w rozdziale Bossowie.