Cyberpunk 2077: Bunraku/Dream On - solucja, opis przejścia Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Ta strona poradnika do gry Cyberpunk 2077 zawiera opis przejścia pobocznej misji Bunraku - Dream On. To kolejny quest małżeństwa Peralez i dotyczy on zbadania sprawy domniemanego włamania do ich apartamentu. Z naszej solucji dowiesz się jak znaleźć ważne ślady w mieszkaniu i jak zlokalizować źródło sygnału.

Spotkanie z Jeffersonem i przeszukanie apartamentu

Jak zacząć quest: Musisz najpierw ukończyć poboczną misję Stróże bezprawia, czyli pierwszą, w której pojawiają się Elizabeth i Jefferson Peralez i dotyczącą zbadania śmierci burmistrza Night City - Cyberpunk 2077: Bunraku/Dream On - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jak zacząć quest: Musisz najpierw ukończyć poboczną misję Stróże bezprawia, czyli pierwszą, w której pojawiają się Elizabeth i Jefferson Peralez i dotyczącą zbadania śmierci burmistrza Night City. Jakiś czas po ukończeniu tego zadania do V zadzwoni Jefferson i poprosi o ponowne spotkanie w apartamencie.

Wybierz się na spotkanie do Charter Hill w Westbrook. Użyj domofonu i wjedź windą na górę. Z rozmowy dowiesz się, że Jefferson był świadkiem nietypowego włamania i że wynajęta ochrona neguje wystąpienie tego zdarzenia. V poproszony zostanie o przyjrzenie się tej sprawie. Możesz zadać szereg pytań na temat szczegółów zajścia i stanowiska SSI.

Elizabeth na początek dokona krótkiego obchodu po mieszkaniu, ale docelowo będziesz mógł je swobodnie eksplorować - Cyberpunk 2077: Bunraku/Dream On - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Elizabeth na początek dokona krótkiego obchodu po mieszkaniu, ale docelowo będziesz mógł je swobodnie eksplorować. Skorzystaj ze skanera żeby odnaleźć pozostałości po środkach chemicznych użytych do pozbycia się krwi. Możesz odnajdywać w mieszkaniu kolejne tego typu ślady i podążać wyznaczaną przez nie "trasą".

Ślady docelowo doprowadzą cię do zamkniętych drzwi - Cyberpunk 2077: Bunraku/Dream On - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Ślady docelowo doprowadzą cię do zamkniętych drzwi. Problem ten możesz rozwiązać na 3 główne sposoby:

  1. Rozsunąć drzwi siłą polegając na atrybucie Budowa ciała.
  2. Dostać się do zamkniętego pomieszczenia od strony dachu apartamentu.
  3. Odnaleźć w apartamencie pokój ochrony. Jeden z komputerów jest zablokowany - użyj kodu 6709 (odczytanego z sąsiedniego stanowiska). Po uzyskaniu dostępu przejdź do zakładki Sieci lokalnej i wybierz polecenie otwarcia drzwi.

Wszystkie opisane warianty pozwolą ci dostać się do sekretnego pokoju (powyższy obrazek), z którego Elizabeth i Jefferson byli obserwowani (bez ich wiedzy).

Kolejny ważny krok to zeskanowanie dziwnego komputera z nowo odblokowanego pomieszczenia - Cyberpunk 2077: Bunraku/Dream On - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Kolejny ważny krok to zeskanowanie dziwnego komputera z nowo odblokowanego pomieszczenia. Otrzymasz zadanie podążania za odchodzącymi od niego grupami kabli.

Śledzenie kabli jest bardzo proste - w sekretnym pomieszczeniu znajdziesz drabinę, która pozwoli ci szybko przedostać się na dach apartamentu - Cyberpunk 2077: Bunraku/Dream On - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Śledzenie kabli jest bardzo proste - w sekretnym pomieszczeniu znajdziesz drabinę, która pozwoli ci szybko przedostać się na dach apartamentu. Kable doprowadzą cię do znajdującej się na dachu żółtej anteny satelitarnej. Zbadaj ją i wysłuchaj rozmowy z Johnnym.

Otrzymasz podpowiedź, że sygnał jest przesyłany do miejsca znajdującego się w zasięgu widzenia - Cyberpunk 2077: Bunraku/Dream On - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Otrzymasz podpowiedź, że sygnał jest przesyłany do miejsca znajdującego się w zasięgu widzenia. Zwróć się w tę samą stronę co antena i załącz skaner. Przybliż obraz i zeskanuj zaznaczone na obrazku nieznane urządzenie.

Powróć do części mieszkalnej apartamentu i pogadaj z Elizabeth, a następnie opuść mieszkanie.

Odnalezienie i śledzenie furgonetki

Cel podróży to furgonetka zaparkowana w dzielnicy Japantown w Westbrook - Cyberpunk 2077: Bunraku/Dream On - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Cel podróży to furgonetka zaparkowana w dzielnicy Japantown w Westbrook. Na miejsce dotrzyj dowolnym szybszym pojazdem i przed zbliżeniem się do tego pojazdu zapisz stan gry.

Furgonetka zacznie szybko odjeżdżać. Nie możesz jej zgubić, bo doprowadzi to do zawalenia zadania w wyniku nieudanego zbadania źródła transmisji. Musisz podążać za furgonetką. Staraj się żeby odległość do niej nie przekroczyła 150 metrów. Kontynuuj "pościg" aż furgonetka wjedzie do bocznej alejki w Northside.

Dotarcie do furgonetki w kryjówce gangu Maelstrom

Twoje zadanie to dotarcie do furgonetki - Cyberpunk 2077: Bunraku/Dream On - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Twoje zadanie to dotarcie do furgonetki. Problemem jest to, że stoi ona zaparkowana w lokacji okupowanej przez gang Maelstrom. Kryjówkę należy zinfiltrować - po cichu, przystępując do bezpośrednich walk czy polegając na hakowaniu.

Nie musisz eliminować wszystkich wrogów z okolicy. Liczy się jedynie zbliżenie się do furgonetki po to żeby podłączyć się do mobilnego laboratorium. Ustalisz, że dzięki neuralnym połączeniom celowo modyfikowane są wspomnienia i cechy osobowości Elizabeth i Jeffersona.

Końcowe spotkania z Elizabeth i Jeffersonem

Najpierw spotkasz się z Elizabeth - Cyberpunk 2077: Bunraku/Dream On - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Najpierw spotkasz się z Elizabeth. Zadzwoń do niej żeby umówić spotkanie. Czeka ona w sklepie ramen zlokalizowanym w Japantown w Westbrook. Po przedstawieniu jej sytuacji Elizabeth poprosi o nie wyjawienie całej prawdy Jeffersonowi.

Jefferson czeka na V w parku w Corpo Plaza w City Center. W drodze do parku otrzymasz nieznane połączenie i zostaniesz ostrzeżony żeby zachować nowo zdobytą wiedzę dla siebie. W trakcie spotkania z Jeffersonem masz 2 warianty:

  1. Możesz powiedzieć Jeffersonowi prawdę na temat prób prania mózgu.
  2. Możesz skłamać i nie dzielić się informacjami pozyskanymi z furgonetki.

Nie jest to ważny wybór, gdyż linia questowa Jeffersona i Elizabeth nie jest kontynuowana. Niezależnie jak się zachowałeś otrzymasz kredyty za przeprowadzone śledztwo.