Cyberpunk 2077: Na krzywy ryj (Kerry)/I Don't Wanna Hear It - solucja Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Ta strona poradnika do gry Cyberpunk 2077 zawiera opis przejścia pobocznej misji Na krzywy ryj - I Don't Wanna Hear It. Jest to piąte poboczne zadanie, w którym pojawia się Kerry Eurodyne. Poniższa solucja podpowiada jakie są możliwe sposoby dostania się na koncert Us Cracks i jak zachować się podczas spotkania z piosenkarkami.

Odblokowanie zadania

Jak zacząć quest: Quest ten odblokowywany jest jakiś czas po tym jak ukończysz czwartą misję związaną z Kerrym - Sturm Und Drang - Cyberpunk 2077: Na krzywy ryj (Kerry)/I Dont Wanna Hear It - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jak zacząć quest: Quest ten odblokowywany jest jakiś czas po tym jak ukończysz czwartą misję związaną z Kerrym - Sturm Und Drang. Gwoli przypomnienia był to quest dotyczący napadnięcia na furgonetkę zespołu Us Cracks.

Musisz zaczekać na kolejny telefon od Kerry'ego. Możesz pomagać sobie opcją przyśpieszania upływu czasu, przy czym jeśli nadal nie będzie kontaktu spróbuj przenieść się w pobliże klubu Riot w dzielnicy Little China w Watson (powyższy obrazek). Po tym jak zadzwoni Kerry poprosi on V o spotkanie właśnie przed tym klubem. Do spotkania ma dojść wieczorem, ale ponownie możesz pomóc sobie przewinięciem czasu (usiądź na stołku w pobliżu klubu).

Przedostanie się do wnętrza klubu Riot

Od Kerryego dowiesz się, że chce przedostać się do garderoby na tyłach klubu po to żeby doprowadzić do konfrontacji z członkiniami zespołu Us Cracks i zmusić je do anulowania koncertu - Cyberpunk 2077: Na krzywy ryj (Kerry)/I Dont Wanna Hear It - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Od Kerry'ego dowiesz się, że chce przedostać się do garderoby na tyłach klubu po to żeby doprowadzić do konfrontacji z członkiniami zespołu Us Cracks i zmusić je do anulowania koncertu. Do klubu możesz dostać się na różne sposoby i wszystkie dostępne metody zakładają uniknięcie staczania jakichkolwiek walk.

Metoda 1 - Kupno biletów: Bramkarz stojący przy głównym wejściu do klubu nie wpuszcza nikogo bez biletu. Możesz udać się na tyły kolejki i porozmawiać ze stojącym tam fanem. Jest on słupem i sprzedaje bilety. Domyślna cena to aż 21000 kredytów, ale jeśli V ma przeszłość punka możesz spróbować wynegocjować lepszą cenę. Odradzamy ten wariant zachowania, bo do klubu będziesz mógł łatwo przedostać się "za darmo" polegając na opisanych poniżej innych wariantach.

Metoda 2 - Kradzież biletów: Zbadaj alejkę na lewo od wejścia do klubu - Cyberpunk 2077: Na krzywy ryj (Kerry)/I Dont Wanna Hear It - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Metoda 2 - Kradzież biletów: Zbadaj alejkę na lewo od wejścia do klubu. W miejscu z obrazka spotkasz dwie osoby. Przeskanuj je żeby automatycznie ukraść ich bilety. Pozostaje ci już tylko powrócić z biletami do bramkarza i przedstawić mu je.

Metoda 3 - Dotarcie do lewych bocznych drzwi klubu: Także i w tym przypadku zbadaj alejkę na lewo od wejścia do klubu - Cyberpunk 2077: Na krzywy ryj (Kerry)/I Dont Wanna Hear It - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Metoda 3 - Dotarcie do lewych bocznych drzwi klubu: Także i w tym przypadku zbadaj alejkę na lewo od wejścia do klubu. Znajdują się tu schody ewakuacyjne. Ostrzelaj pokazany na obrazku mechanizm żeby opuścić drabinkę. Pozwoli ci to się po niej wspiąć i dotrzeć do bocznych drzwi klubu. Drzwi nie są zamknięte.

1 - Cyberpunk 2077: Na krzywy ryj (Kerry)/I Dont Wanna Hear It - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
Metoda 4 - Dotarcie do klubu od strony garażu: W tym przypadku udaj się na prawo od wejścia do klubu - Cyberpunk 2077: Na krzywy ryj (Kerry)/I Dont Wanna Hear It - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Metoda 4 - Dotarcie do klubu od strony garażu: W tym przypadku udaj się na prawo od wejścia do klubu. Niedaleko miejsca, w którym kończy się kolejka, znajduje się wejście do garażu. Są tu dwa możliwe przejścia:

  1. Drzwi z obrazka 1 - Wymagają one dostatecznie rozwiniętego atrybutu Inteligencja po to żeby je zhakować.
  2. Brama z obrazka 2 - Wymaga ona dostatecznie rozwiniętego atrybutu Budowa ciała żeby siłą ją podnieść.

Dotarcie do garderoby klubu Riot

Jeżeli skorzystałeś z głównego wejścia do klubu Riot, to najpierw musisz przejść przez jego ogólnodostępną część i udać się na piętro - Cyberpunk 2077: Na krzywy ryj (Kerry)/I Dont Wanna Hear It - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jeżeli skorzystałeś z głównego wejścia do klubu Riot, to najpierw musisz przejść przez jego ogólnodostępną część i udać się na piętro. Twoim zadaniem jest zagwarantowanie sobie przejścia na zaplecze z powyższego obrazka, którego pilnuje ochroniarz.

Ponownie masz kilka możliwości uporania się z problemem ochroniarza - Cyberpunk 2077: Na krzywy ryj (Kerry)/I Dont Wanna Hear It - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Ponownie masz kilka możliwości uporania się z problemem ochroniarza:

  1. Użyj opcji dialogowej powiązanej z atrybutem Zdolności techniczne żeby zastraszyć ochroniarza i zmusić go do przepuszczenia bohaterów.
  2. Poproś o pomoc Kerry'ego i ukradnij wejściówkę pracownika baru.
  3. Dostań się do lewego pomieszczenia (używając Zdolności technicznych lub od strony schodów ewakuacyjnych) - Znajdziesz tam odznakę pracownika (Employee Badge - powyższy obrazek), którą możesz pokazać ochroniarzowi.
Możliwy jest też wariant, że od razu dotarłeś na zaplecze klubu Riot - Cyberpunk 2077: Na krzywy ryj (Kerry)/I Dont Wanna Hear It - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Możliwy jest też wariant, że od razu dotarłeś na zaplecze klubu Riot. Może się tak stać np. jeśli odblokowałeś przejście w garażu. W tym przypadku możesz pominąć krok poradzenia sobie z ochroniarzem pilnującym drzwi.

Konfrontacja z Us Cracks

Po dotarciu do garderoby Kerry przejmie inicjatywę i wyceluje z pistoletu w członkinie zespołu Us Cracks - Cyberpunk 2077: Na krzywy ryj (Kerry)/I Dont Wanna Hear It - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po dotarciu do garderoby Kerry przejmie inicjatywę i wyceluje z pistoletu w członkinie zespołu Us Cracks. Możesz zachować się na dwa sposoby:

  1. Uspokojenie Kerry'ego i dojście do porozumienia (pierwsze opcje dialogowe) - Wariant ten sprawi, że Kerry i Us Cracks dogadają się i nawet zgodzą się na wypuszczenie wspólnej piosenki.
  2. Zastraszenie Us Cracks i skasowanie koncertu (drugie opcje dialogowe) - Członkinie zespołu zostaną zmuszone do anulowania koncertu, choć dowiesz się, że to nie one były winne "kradzieży" piosenki Kerry'ego.
Lepszy jest pierwszy wariant, a to dlatego, że oprócz pojawienia się Us Cracks w kolejnym queście Kerryego gwarantuje on również możliwość odblokowania w dalszej fazie gry pobocznego questu Spacer z gwiazdą (Every Breath You Take) - Cyberpunk 2077: Na krzywy ryj (Kerry)/I Dont Wanna Hear It - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Lepszy jest pierwszy wariant, a to dlatego, że oprócz pojawienia się Us Cracks w kolejnym queście Kerry'ego gwarantuje on również możliwość odblokowania w dalszej fazie gry pobocznego questu Spacer z gwiazdą (Every Breath You Take). Będzie to misja powiązana z Blue Moon - jedną z piosenkarek z Us Cracks.

Jeśli wybrałeś wariant dogadania się z Us Cracks to możesz zrobić pamiątkowe zdjęcie lub selfie. W zależności od wybranego zakończenia opuść klub Riot w pojedynkę lub wraz z Kerrym (możesz wybrać dowolne wyjście z budynku).