Cyberpunk 2077: A Like Supreme (Kerry) - solucja, opis przejścia Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Ta strona poradnika do gry Cyberpunk 2077 zawiera opis przejścia pobocznej misji A Like Supreme. Jest to trzecie poboczne zadanie, w którym pojawia się Kerry Eurodyne. Nie jest ono rozbudowane i dotyczy wzięcia udziału w ostatnim koncercie kapeli Samurai.

Jak zacząć quest: Quest ten odblokowywany jest jakiś czas po tym jak ukończysz drugą poboczną misję powiązaną z Kerrym - Second Conflict - Cyberpunk 2077: A Like Supreme (Kerry) - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jak zacząć quest: Quest ten odblokowywany jest jakiś czas po tym jak ukończysz drugą poboczną misję powiązaną z Kerrym - Second Conflict. Dla przypomnienia we wspomnianym queście mogłeś odnaleźć / uratować Nancy w klubie Totentanz oraz zadecydować kto ma wziąć udział w zbliżającym się koncercie.

Musisz odczekać około jednej doby na telefon od Nancy. Jeśli nie chcesz opóźniać rozpoczęcia tego questu to skorzystaj z opcji przyśpieszenia upływu czasu lub udaj się na odpoczynek w mieszkaniu V. Oczekiwanie na telefon może potrwać dłużej niż 24 godziny w świecie gry i musisz być po prostu cierpliwy.

Po wysłuchaniu rozmowy telefonicznej wyrusz do klubu Red Dirt znajdującego się w dzielnicy Arroyo w Santo Domingo - Cyberpunk 2077: A Like Supreme (Kerry) - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po wysłuchaniu rozmowy telefonicznej wyrusz do klubu Red Dirt znajdującego się w dzielnicy Arroyo w Santo Domingo. Wejdź do klubu i porozmawiaj z Nancy. Spotkasz tu też Denny lub Henry'ego i jest to uzależnione od tego kogo zaprosiłeś do uczestnictwa w koncercie w poprzedniej misji. Wybór ten nie wpłynie w żaden sposób na przebieg wydarzeń i jedyną różnicą będzie to kto dołączy do V/Johnny'ego na scenie.

Udaj się po rozmowie do toalety i żeby wziąć pigułkę i doprowadzić do tymczasowego przejęcia ciała V przez Johnnyego - Cyberpunk 2077: A Like Supreme (Kerry) - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Udaj się po rozmowie do toalety i żeby wziąć pigułkę i doprowadzić do tymczasowego przejęcia ciała V przez Johnny'ego. Do obejrzenia jest scena z finałowego koncertu zespołu Samurai. W trakcie jej rozgrywania możesz wybierać czasowo ograniczone opcje wykonywania różnych czynności (np. zagranie solówki na gitarze), aczkolwiek ignorowanie ich nie doprowadzi do zawalenia questu.

Po zakończonym koncercie pogadaj z Kerrym, a następnie weź drugą pigułkę, dzięki której V odzyska kontrolę nad swoim ciałem - Cyberpunk 2077: A Like Supreme (Kerry) - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po zakończonym koncercie pogadaj z Kerrym, a następnie weź drugą pigułkę, dzięki której V odzyska kontrolę nad swoim ciałem. V otrzyma od Kerry'ego prezent w postaci ikonicznego pistoletu Archangel.