Cyberpunk 2077: Zakończenie Johnny'ego - współpraca z Rogue Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Z tej strony dowiesz się, jak wygląda zakończenie gry Cyberpunk 2077, jeśli zdecydowałeś się oddać kontrolę Johnny'emu, by ten mógł współpracować z Rogue.

V oddaje Johnny'emu kontrolę nad własnym ciałem i pozwala mu działać. Silverhand odwiedza swoja starą przyjaciółkę, Rogue, by poprosić ją o pomoc w uratowaniu życia V. Rogue zgadza się i opracowuje plan, który umożliwił im wejście na teren Arasaka Tower, a następnie do Mikoshi. Nie wszystko poszło zgodnie z planem, jednak cel został osiągnięty.

Dezintegracja (Changes)

Po tym, jak podłączysz się do punktu dostępowego Mikoshi, stracisz przytomność i pojawisz się na dobrze już znanym dachu budynku, nad kliniką Viktora - Cyberpunk 2077: Zakończenie Johnnyego - współpraca z Rogue - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po tym, jak podłączysz się do punktu dostępowego Mikoshi, stracisz przytomność i pojawisz się na dobrze już znanym dachu budynku, nad kliniką Viktora. Podnieś naszyjnik z pociskiem, który leży na niskim murku.

Po chwili pojawisz się w Cyberprzestrzeni i będziesz mieć okazję spotkać się z V i Alt - Cyberpunk 2077: Zakończenie Johnnyego - współpraca z Rogue - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po chwili pojawisz się w Cyberprzestrzeni i będziesz mieć okazję spotkać się z V i Alt. Jak się okaże, Alt bez uprzedzenia użyła Soulkillera i zdołała rozdzielić osobowości V i Silverhanda w momencie, gdy Johnny podłączył się do Mikoshi. Teraz obydwoje są engramami. V martwi się, że niedługo ma rozpocząć się transfer konstruktu z powrotem do jego ciała i zastanawia się, czy to przeżyje.

Gdy już wydaje się, że wszystko poszło tak, jak trzeba, Alt nagle pojawi się tuż obok i będzie mieć do przekazania złą wiadomość - Cyberpunk 2077: Zakończenie Johnnyego - współpraca z Rogue - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Gdy już wydaje się, że wszystko poszło tak, jak trzeba, Alt nagle pojawi się tuż obok i będzie mieć do przekazania złą wiadomość. Zapomniała, że ciało V też jest czynnikiem, a przez zmiany jakie wprowadził Relic, inwazyjne leki i osłabiony system immunologiczny, nie będzie mogła ustabilizować stanu V i wkrótce po skopiowaniu jego osobowości, umrze. Ciało V nie należy już do niego lecz do Silverhanda i jego engram przyjęłoby bez żadnych problemów.

Ze względu na to, że Johnny cały czas ma pełną kontrolę nad ciałem V, może zrobić z nim co uzna za słuszne - Cyberpunk 2077: Zakończenie Johnnyego - współpraca z Rogue - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Ze względu na to, że Johnny cały czas ma pełną kontrolę nad ciałem V, może zrobić z nim co uzna za słuszne. Możesz teraz podjąć ważną decyzję, która wpłynie na zakończenie gry Cyberpunk 2077.

V wraca do swojego ciała - Spójrz na to miasto z góry (Path of Glory)

Johnny oddaje kontrolę V i pozwala wrócić mu do własnego ciała, a tym samym odchodzi z Alt do Cyberprzestrzeni za Blackwallem i staje się częścią jej kodu - Cyberpunk 2077: Zakończenie Johnnyego - współpraca z Rogue - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Johnny oddaje kontrolę V i pozwala wrócić mu do własnego ciała, a tym samym odchodzi z Alt do Cyberprzestrzeni za Blackwallem i staje się częścią jej kodu.

Po krótkiej chwili V we własnym ciele budzi się w jednym z apartamentowców w Night City - Cyberpunk 2077: Zakończenie Johnnyego - współpraca z Rogue - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po krótkiej chwili V we własnym ciele budzi się w jednym z apartamentowców w Night City. Wstaje z łóżka, idzie pod prysznic, ubiera się i sprawdza kalendarz.

Schodzi na niższe piętro apartamentu i jeśli nawiązał wcześniej jakiś romans, spotka się tutaj z ukochaną osobą - Cyberpunk 2077: Zakończenie Johnnyego - współpraca z Rogue - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Schodzi na niższe piętro apartamentu i jeśli nawiązał wcześniej jakiś romans, spotka się tutaj z ukochaną osobą. V został legendą Night City i nowym Królem Afterlife. Gdy jego ukochana namawia go do wyjazdu z Night City i zostawienia tego wszystkiego za sobą, V twierdzi, że nie może opuścić tego miejsca, bo ma jeszcze jedno ważne zadanie do zrealizowania.

V wychodzi do ogrodu, gdzie czeka na niego AV-ka podesłana przez Delamaina - Cyberpunk 2077: Zakończenie Johnnyego - współpraca z Rogue - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

V wychodzi do ogrodu, gdzie czeka na niego AV-ka podesłana przez Delamaina. W trakcie lotu V wymienia kilka zdań z SI, a po krótkiej chwili ląduje na dachu Afterlife. Wchodzi do windy i zjeżdża prosto do klubu, by spotkać się z klientem.

Udaje się prosto do prywatnej loży, gdzie czeka już na niego wcześniej wspomniany klient, Mr - Cyberpunk 2077: Zakończenie Johnnyego - współpraca z Rogue - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Udaje się prosto do prywatnej loży, gdzie czeka już na niego wcześniej wspomniany klient, Mr. Blue Eyes. Mężczyzna informuje V, że wszystko idzie po ich myśli więc V może wdrożyć swój plan i dostarczyć mu dane wszystkich klientów orbitalnego kasyna o nazwie Kryształowy Pałac (Crystal Palace).

Po krótkiej chwili przeniesiesz się do widoku z punktu libracyjnego L1 Ziemia-Księżyc, przestrzeni w pobliżu Kryształowego Pałacu - Cyberpunk 2077: Zakończenie Johnnyego - współpraca z Rogue - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po krótkiej chwili przeniesiesz się do widoku z punktu libracyjnego L1 Ziemia-Księżyc, przestrzeni w pobliżu Kryształowego Pałacu. V aktywuje autopilota, ostatni raz porozmawia z klientem, a następnie zabierze broń, włoży hełm i przejdzie do śluzy.

V włączy proces dekompresji, a następnie otworzy ciężkie wrota, odepchnie się od pojazdu i wyjdzie w przestrzeń kosmiczną - Cyberpunk 2077: Zakończenie Johnnyego - współpraca z Rogue - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

V włączy proces dekompresji, a następnie otworzy ciężkie wrota, odepchnie się od pojazdu i wyjdzie w przestrzeń kosmiczną. Twoim oczom ukaże się widok orbitalnego kasyna Kryształowy Pałac.

W pewnym momencie kombinezon V rozszczelni się, a spod hełmu zacznie uciekać powietrze - Cyberpunk 2077: Zakończenie Johnnyego - współpraca z Rogue - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W pewnym momencie kombinezon V rozszczelni się, a spod hełmu zacznie uciekać powietrze. Po chwili na ekranie pojawią się napisy końcowe.

Johnny wraca do ciała V - Nowy świt gaśnie (New Dawn Fades)

Wysyłasz engram V w głąb Cyberprzestrzeni, a Johnny wraca do ciała w Mikoshi. Gdy podejmiesz tę decyzję, V na zawsze stracisz kontakt z własnym ciałem.

Po krótkiej chwili Johnny Silverhand, już w ciele V, obudzi się w jednym z budynków Night City - Cyberpunk 2077: Zakończenie Johnnyego - współpraca z Rogue - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po krótkiej chwili Johnny Silverhand, już w ciele V, obudzi się w jednym z budynków Night City. Wstaje, sprawdza wiadomości w dzienniku i odnajduje tę najważniejszą, od Systemu Dostaw.

Przechodzi do salonu, zabiera bilet autobusowy ze stołu, broń Rogue z wiszącej półki, niewielką torbę z kanapy i wychodzi z mieszkania - Cyberpunk 2077: Zakończenie Johnnyego - współpraca z Rogue - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Przechodzi do salonu, zabiera bilet autobusowy ze stołu, broń Rogue z wiszącej półki, niewielką torbę z kanapy i wychodzi z mieszkania. Dzwoni do drzwi obok i prosi sąsiada, Steve'a o podwózkę do sklepu muzycznego Time Machine.

W sklepie sprzedawca proponuje jeden z tańszych modeli gitar, ale Johnny szuka czegoś specjalnego - prawdziwej elektrycznej gitary - Cyberpunk 2077: Zakończenie Johnnyego - współpraca z Rogue - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W sklepie sprzedawca proponuje jeden z tańszych modeli gitar, ale Johnny szuka czegoś specjalnego - prawdziwej elektrycznej gitary. Gdy sugeruje, że może za taki sprzęt sporo zapłacić, sprzedawca zaprasza go na zaplecze. Johnny wybiera jedną z dwóch gitar, płaci i wychodzi ze sklepu. W samochodzie prosi Steve'a o podwózkę na cmentarz.

Johnny wysiada przed cmentarzem i prosi chłopaka o to, by zaczekał na niego w samochodzie - Cyberpunk 2077: Zakończenie Johnnyego - współpraca z Rogue - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Johnny wysiada przed cmentarzem i prosi chłopaka o to, by zaczekał na niego w samochodzie. Następnie sprawdza plan kolumbarium, uiszcza małą opłatę i udaje się do odpowiedniej niszy. Znajduje nagrobek V, otwiera go i umieszcza w środku pamiątkę - jego naszyjnik z pociskiem.

Po chwili odwraca się, znajduje nagrobek Rogue i zostawia w nim broń swojej przyjaciółki, którą upuściła w trakcie walki z Adamem Smasherem - Cyberpunk 2077: Zakończenie Johnnyego - współpraca z Rogue - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po chwili odwraca się, znajduje nagrobek Rogue i zostawia w nim broń swojej przyjaciółki, którą upuściła w trakcie walki z Adamem Smasherem.

Johnny wychodzi z kolumbarium, dziękuje Steveowi za pomoc i odsyła go do domu - Cyberpunk 2077: Zakończenie Johnnyego - współpraca z Rogue - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Johnny wychodzi z kolumbarium, dziękuje Steve'owi za pomoc i odsyła go do domu. Sam udaje się na przystanek autobusowy po drugiej stronie, kasuje bilet, zajmuje miejsce i odjeżdża z Night City.