Cyberpunk 2077: Pasja/They Won't Go When I Go - solucja, opis przejścia Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 możesz znaleźć opis przejścia pobocznego questu Pasja - They Won't Go When I Go. Jest to finałowy trzeci quest Joshuy Stephensona, czyli skazańca, któremu można pomóc w odkupieniu win. Nasza solucja podpowiada czego dotyczy braindans Joshuy i jakie zakończenia może mieć jego linia fabularna.

Jak zacząć quest: Quest ten może się rozpocząć po ukończeniu drugiej misji fabularnej, w której pojawia się Joshua - Znak Jonasza - Cyberpunk 2077: Pasja/They Wont Go When I Go - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jak zacząć quest: Quest ten może się rozpocząć po ukończeniu drugiej misji fabularnej, w której pojawia się Joshua - Znak Jonasza. Będzie to jednak miało miejsce tylko jeśli nie przyjąłeś łapówki od Rachel i nie zakończyłeś przedwcześnie wątku Joshuy.

Musisz zaczekać na telefon od Rachel. Poprosi ona V o przybycie do studia filmowego w celu rozwiązania sytuacji konfliktowej. Musisz się zgodzić.

Studio filmowe znajduje się w dzielnicy Japantown w Westbrook - Cyberpunk 2077: Pasja/They Wont Go When I Go - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Studio filmowe znajduje się w dzielnicy Japantown w Westbrook. Po dotarciu na miejsce zignoruj zgromadzenie przed głównym wejściem i udaj się do wejścia dla gości. Porozmawiaj z Vasquezem. Zostaniesz wpuszczony do środka. Wyrusz do budynku studia filmowego, w którym będzie kręcony braindans Joshuy. Oficer pilnująca wejścia wpuści cię do środka.

W środku najpierw pogadaj z Rachel, a następnie z Joshuą - Cyberpunk 2077: Pasja/They Wont Go When I Go - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W środku najpierw pogadaj z Rachel, a następnie z Joshuą. Podobnie jak w poprzednim queście twoja wypowiedź podczas rozmowy z Joshuą może wpłynąć na to czy braindans będzie sukcesem czy porażką. Jeśli chcesz uniknąć porażki, to nie wybieraj opcji dialogowych zniechęcających Joshuę do wzięcia udziału w braindansie - zaznaczyliśmy je na powyższym obrazku. Zamiast tego musiałbyś wybrać jedną z opcji wspierających Joshuę.

Możesz pomodlić się wspólnie z Joshuą lub odmówić - nie ma to żadnego znaczenia.

Po tym jak w przebieralni pojawi się Rachel będziesz miał trzy warianty zachowania - Cyberpunk 2077: Pasja/They Wont Go When I Go - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po tym jak w przebieralni pojawi się Rachel będziesz miał trzy warianty zachowania:

  1. Osobiste wzięcie udziału w braindansie - jest to najbardziej interaktywny wariant.
  2. Odmówienie udziału w nagraniu i obejrzenie braindansu w roli widza.
  3. Odmówienie pobytu w studiu w trakcie nagrania - Wybranie tego wariantu zakończy przedwcześnie quest.
W zależności od tego czy wybrałeś wariant 1 czy wariant 2 będziesz mógł osobiście ukrzyżować Joshuę lub jedynie obserwować przedstawienie - Cyberpunk 2077: Pasja/They Wont Go When I Go - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W zależności od tego czy wybrałeś wariant 1 czy wariant 2 będziesz mógł osobiście ukrzyżować Joshuę lub jedynie obserwować przedstawienie. Po wykonanym nagraniu pogadaj z Rachel.

Pomimo tego, że quest zakończył się i zniknął z twojego dziennika, musisz odczekać kilka dni aż Rachel zadzwoni do V - Cyberpunk 2077: Pasja/They Wont Go When I Go - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Pomimo tego, że quest zakończył się i zniknął z twojego dziennika, musisz odczekać kilka dni aż Rachel zadzwoni do V. Od Rachel możesz dowiedzieć się, że braindans okazał się sukcesem (jeśli wspierałeś Joshuę i unikałeś w jego questach "problematycznych" opcji dialogowych) lub porażką (jeśli wybierałeś opcje dialogowe powiązane z niepowodzeniem braindansu).

Niezależnie od wyniku otrzymasz kredyty, przy czym jeśli braindans okazał się sukcesem to zostaniesz lepiej wynagrodzony (zaczekaj na dodatkową wiadomość od Rachel).