Cyberpunk 2077: Bliźniacy/czempioni w Kabuki - jak pokonać? Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 znajdziesz informacje jak pokonać Bliżniaków w dzielnicy Kabuki. Do starcia z Certo i Esquerdo może dojść w ramach pobocznej misji zatytułowanej Czempion w Kabuki - Beat on the Brat: Kabuki. Dowiesz się gdzie jest arena walk, jak przygotować się do pojedynku i jak zachowywać się w trakcie jednoczesnego starcia z dwoma bossami.

Arena z Bliźniakami - jak ją znaleźć?

Pokonanie bliźniaków w dzielnicy Kabuki w Watson jest częścią serii questów Czempion, która zakłada przystępowanie do walk na pięści za pieniądze - Cyberpunk 2077: Bliźniacy/czempioni w Kabuki - jak pokonać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Pokonanie bliźniaków w dzielnicy Kabuki w Watson jest częścią serii questów Czempion, która zakłada przystępowanie do walk na pięści za pieniądze.

Wprowadzenia do walk ulicznych możesz doświadczyć tuż po zaliczeniu prologu gry. Wyjdź z apartamentu V, w którym rozpoczniesz akt 1 i zejdź po schodach na niższy poziom apartamentowca. Dotrzesz do areny walk, na której przebywa trener Fred (Coach Fred). Możesz zgodzić się na sparing z udziałem bota do walk. Po zaliczonym sparingu dowiesz się od Freda o okazjach do staczania walk na arenach w różnych częściach miasta.

1 - Cyberpunk 2077: Bliźniacy/czempioni w Kabuki - jak pokonać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
Bliźniacy przebywają na arenie w dzielnicy Kabuki - Cyberpunk 2077: Bliźniacy/czempioni w Kabuki - jak pokonać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Bliźniacy przebywają na arenie w dzielnicy Kabuki.

Możesz mieć problemy z dotarciem do areny walk, gdyż jest on na dachu budynku i drzwi na parterze są zamknięte - Cyberpunk 2077: Bliźniacy/czempioni w Kabuki - jak pokonać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Możesz mieć problemy z dotarciem do areny walk, gdyż jest on na dachu budynku i drzwi na parterze są zamknięte. W celu rozwiązania tego problemu udaj się w lewo i kieruj się w stronę zaznaczonych na obrazku schodów.

W dalszej części wspinaczki możesz skorzystać z żółtej drabiny lub po prostu doskakiwać do wyższych półek i chwytać się ich - Cyberpunk 2077: Bliźniacy/czempioni w Kabuki - jak pokonać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W dalszej części wspinaczki możesz skorzystać z żółtej drabiny lub po prostu doskakiwać do wyższych półek i chwytać się ich.

Arenę pokazuje dołączony obrazek - Cyberpunk 2077: Bliźniacy/czempioni w Kabuki - jak pokonać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Arenę pokazuje dołączony obrazek.

Przygotowania do pojedynku

Bliźniaków powinieneś być w stanie bez większych problemów pokonać nawet niskopoziomową postacią, ale mimo wszystko warto zadbać o kilka rzeczy - Cyberpunk 2077: Bliźniacy/czempioni w Kabuki - jak pokonać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Bliźniaków powinieneś być w stanie bez większych problemów pokonać nawet niskopoziomową postacią, ale mimo wszystko warto zadbać o kilka rzeczy:

  1. Postaraj się zainwestować trochę punktów rozwoju w atrybut Budowa ciała, dzięki czemu bohater będzie zadawał większe obrażenia w walce wręcz oraz będzie dysponował większą ilością punktów zdrowia i wytrzymałości.
  2. Zainteresuj się atutami przydatnymi w walkach wręcz. Mowa tu przede wszystkim o perkach z kategorii umiejętności Wysportowanie, a w szczególności o dwupoziomowym atucie Stal i chrom, który zwiększa obrażenia w walce wręcz (kolejno o 10% i o 20%).
  3. Przypomnij sobie przed walką podstawy walki na pięści - możesz zajrzeć do wbudowanego samouczka lub poćwiczyć "na sucho" - V może wyprowadzać szybkie ataki i silniejsze ładowane ataki, blokować ciosy, wykonywać uniki oraz stosować kontry dzięki wciśnięciu przycisku bloku tuż przed tym jak V dosięgnie atak przeciwnika.
  4. Zaopatrz się w co najmniej 2000 kredytów. Pozwoli ci to postawić te pieniądze na szali i w przypadku wygranej wzbogacić się o kolejne 2 tysiące.
  5. Zapisz stan gry na wypadek porażki i utraty kredytów lub po prostu jeśli okaże się, że bliźniacy są mimo wszystko jeszcze zbyt silni dla V. Przed rozpoczęciem walki zajrzyj do dziennika i sprawdź poziom zagrożenia dla tego questu. Postaraj się żeby był on średni (Moderate), a nie wysoki czy bardzo wysoki.

Starcie z bossami - Bliźniakami

Zagadaj do Certo i Esquerdo żeby dowiedzieć się, że musisz z nimi jednocześnie walczyć, tzn - Cyberpunk 2077: Bliźniacy/czempioni w Kabuki - jak pokonać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Zagadaj do Certo i Esquerdo żeby dowiedzieć się, że musisz z nimi jednocześnie walczyć, tzn. na zasadach dwóch na jednego. Możesz zdecydować się na mały lub na duży zakład o to kto zwycięży.

Po przystąpieniu do walki staraj się atakować jednego z bliźniaków - Cyberpunk 2077: Bliźniacy/czempioni w Kabuki - jak pokonać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po przystąpieniu do walki staraj się atakować jednego z bliźniaków. Celem takiego działania jest jak najszybsze doprowadzenie do sytuacji, w której na arenie pozostanie tylko jeden przeciwnik. Certo i Esquerdo podobnie do siebie wyglądają, ale noszą inne ciuchy i możesz dzięki temu wiedzieć z kim w danym momencie walczysz.

Unikaj sytuacji, w których jeden z bliźniaków zniknie ci z pola widzenia. Może mu się wtedy łatwo udać wykonać atak, którego nie zauważysz i w rezultacie na który nie będziesz mógł zareagować.

Podczas walk staraj się blokować ciosy lub odskakiwać do tyłu / na bok - Cyberpunk 2077: Bliźniacy/czempioni w Kabuki - jak pokonać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Podczas walk staraj się blokować ciosy lub odskakiwać do tyłu / na bok. Pamiętaj też o tym, że o wiele szybciej możesz pokonać każdego z bliźniaków jeśli będziesz polegał na kontratakach, tzn. wciskał (nie przytrzymywał) przycisk bloku w ostatnim momencie momencie, zanim cios dosięgnie V.

Dzięki pokonaniu bliźniaków zdobędziesz 500 lub 2000 kredytów, a także punkty doświadczenia.