Cyberpunk 2077: Dotyk żywiołów - solucja, opis przejścia Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

W Cyberpunk 2077 możesz odkrywać misje poboczne po prostu eksplorując świat gry. Dzięki nim możesz zdobywać dodatkowe punkty doświadczenia, przedmioty oraz pieniądze. Na tej stronie naszego poradnika znajdziesz dokładny opis misji Dotyk żywiołów (Imagine). Dowiesz się jak rozpocząć zadanie oraz co należy zrobić, aby ukończyć misję z powodzeniem.

Lokalizacja

1 - Cyberpunk 2077: Dotyk żywiołów - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gryJak zacząć: ukończyć zadanie Wielki sen - Cyberpunk 2077: Dotyk żywiołów - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jak zacząć: ukończyć zadanie Wielki sen.

Misję znajdziesz w Heywood, w dzielnicy Glen.

Solucja

Ta misja polega jedynie na poddaniu się medytacji z mistrzem Zen - Cyberpunk 2077: Dotyk żywiołów - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Ta misja polega jedynie na poddaniu się medytacji z mistrzem Zen. Nie musisz mu płacić. Po prostu wsłuchaj się jego głos, a następnie poczekaj, aż zniknie w niewyjaśnionych okolicznościach.

Mistrza spotkasz w czterech miejscach:

  1. Pierwszy raz obok Corporate Plaza;
  2. Drugi raz w Japantown;
  3. Trzeci raz w North Oak;
  4. Czwarty raz w Rancho Coronado.

Każde spotkanie będzie wyglądać dokładnie tak samo. Po zakończeniu zadania otrzymasz figurkę do swojego mieszkania.