Cyberpunk 2077: Royce - boss, jak pokonać? Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 znajdziesz informacje jak pokonać Royce'a używającego pancerza wspomaganego. Konfrontacja z tym bossem może załączyć się w trakcie wizyty w fabryce All Foods Plant. Oprócz opisu walki podpowiadamy też jak uniknąć konfrontacji z Royce'em.

Simon Royce Randall jest jednym z członków gangu Maelstrom - Cyberpunk 2077: Royce - boss, jak pokonać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Simon Royce Randall jest jednym z członków gangu Maelstrom. Do konfrontacji z nim dochodzi w trakcie zaliczania głównej misji Bilet wstępu (The Pickup), a konkretnie fragmentu dotyczącego odwiedzenia fabryki All Foods celem pozyskania spiderbota będącego w posiadaniu gangu Maelstrom.

Spotkanie z Royce'em może mieć miejsce w różnych okolicznościach. Jeżeli "pokojowo" przejdziesz przez pierwsze pomieszczenia fabryki, to może dojść do bezpośredniego spotkania z Royce'em. Negocjaje z nim mogą mieć różne zakończenia i jeden z wariantów zakłada, że w tym samym pomieszczeniu dojdzie do wymiany ognia z gangsterami. Royce nie będzie wtedy stanowił dużego zagrożenia i może łatwo zginąć.

Jeśli rozegrał się wariant zadania, w którym Royce nie zginął w trakcie waszego pierwszego spotkania negocjacyjnego, to Royce pojawi się w pancerzu wspomaganym pod koniec ucieczki z fabryki, już po pozyskaniu spiderbota - Cyberpunk 2077: Royce - boss, jak pokonać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jeśli rozegrał się wariant zadania, w którym Royce nie zginął w trakcie waszego pierwszego spotkania negocjacyjnego, to Royce pojawi się w pancerzu wspomaganym pod koniec ucieczki z fabryki, już po pozyskaniu spiderbota. Miejsce pojawienia się bossa prezentuje dołączony obrazek.

Konfrontację z Royceem możesz rozegrać na dwa główne sposoby - Cyberpunk 2077: Royce - boss, jak pokonać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Konfrontację z Royce'em możesz rozegrać na dwa główne sposoby. Pierwszy wariant zakłada przekradnięcie się do wyjścia unikając walki z Royce'em. Najprościej można tego dokonać używając hakowania na jednym z elementów otoczenia i wybierając akcję odwrócenia uwagi bossa.

Oprócz Roycea musisz też uważać na towarzyszącego mu zwykłego przeciwnika Ganger Maniac - Cyberpunk 2077: Royce - boss, jak pokonać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Oprócz Royce'a musisz też uważać na towarzyszącego mu zwykłego przeciwnika Ganger Maniac. Możesz zaczekać aż zwróci się w inną stronę, pozbyć się go atakiem z zaskoczenia lub również odwrócić jego uwagę. Docelowo musisz przekraść się do wyjścia z magazynu.

Drugi wariant zakłada rozprawienie się z Royceem w bezpośrednim starciu - Cyberpunk 2077: Royce - boss, jak pokonać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Drugi wariant zakłada rozprawienie się z Royce'em w bezpośrednim starciu. W tym przypadku rekomendowanym sposobem rozpoczęcia walk jest zakradnięcie się do bossa od tyłu. Dzięki wykonaniu udanego ataku z zaskoczenia i sabotowaniu sprzętu, który Royce ma na plecach pancerza wspomaganego, automatycznie pozbawisz go na start 1/4 paska zdrowia.

Jeżeli udało ci się po raz pierwszy sabotować sprzęt Roycea to możesz zdecydować się na powtórzenie sabotażu - Cyberpunk 2077: Royce - boss, jak pokonać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jeżeli udało ci się po raz pierwszy sabotować sprzęt Royce'a to możesz zdecydować się na powtórzenie sabotażu. Stanie się to jednak możliwe dopiero po tym jak:

  1. Zabijesz pomocnika bossa.
  2. Zaczniesz ponownie ukrywać się. Musi docelowo zakończyć się stan walki. Royce zacznie przeszukiwać magazyn próbując odnaleźć V.

Ponownie zakradnij się za plecy bossa. Drugi atak z zaskoczenia będzie wystarczający do tego żeby pozbawić Royce'a pozostałych 3/4 paska zdrowia. Walka od razu zakończy się.

Jeśli wolisz postawić na bezpośrednią konfrontację z Royceem, to nie zapominaj o szybkim rozprawieniu się z jego pomocnikiem po to żeby móc skupić się wyłącznie na bossie - Cyberpunk 2077: Royce - boss, jak pokonać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jeśli wolisz postawić na bezpośrednią konfrontację z Royce'em, to nie zapominaj o szybkim rozprawieniu się z jego pomocnikiem po to żeby móc skupić się wyłącznie na bossie. Wykorzystuj słupy i inne duże obiekty w formie zasłony i nie wychodź z ukrycia gdy boss odpala silne ataki dystansowe i obszarowe.

Jedna ze słabości bossa to elektryczność - Cyberpunk 2077: Royce - boss, jak pokonać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jedna ze słabości bossa to elektryczność. Możesz wykorzystać tę wiedzę i pomagać sobie w trakcie walki granatami EMP - co najmniej jeden granat powinieneś znaleźć w lokacji, w której dochodzi do starcia.

W osłabianiu Roycea może ci również pomóc karabin LMG Defender, który odnajdziesz na jednej z metalowych skrzyń - Cyberpunk 2077: Royce - boss, jak pokonać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W osłabianiu Royce'a może ci również pomóc karabin LMG Defender, który odnajdziesz na jednej z metalowych skrzyń.

Nie zapomnij przeszukać ciała pokonanego bossa - Cyberpunk 2077: Royce - boss, jak pokonać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Nie zapomnij przeszukać ciała pokonanego bossa. Powinien on pozostawić po sobie m.in. ikoniczny pistolet Chaos oraz epicką naszpikowaną kurtkę - Spiked Maelstrom Short-sleeve Jacket.

Te same przedmioty możesz też znaleźć jeśli zabijesz Royce'a w trakcie negocjacji, czyli gdy nie będzie korzystał z pancerza wspomaganego.