Cyberpunk 2077: Uliczna sprawiedliwość/Sinnerman - solucja, opis przejścia Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 możesz znaleźć opis przejścia pobocznego questu Uliczna sprawiedliwość - Sinnerman. Jest to pierwszy quest, w którym pojawia się Joshua Stephenson. Z naszej solucji dowiesz się m.in. jak zachować się w trakcie pierwszego spotkania z Joshuą - to istotna kwestia, gdyż niektóre reakcje V mogą przedwcześnie zakończyć zadanie.

Jak zacząć quest: Okazja do rozpoczęcia tej misji pojawi się nie wcześniej niż po ukończeniu głównego zadania Pasażer - Cyberpunk 2077: Uliczna sprawiedliwość/Sinnerman - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jak zacząć quest: Okazja do rozpoczęcia tej misji pojawi się nie wcześniej niż po ukończeniu głównego zadania Pasażer. Do V musi zadzwonić z Wakako Okada z propozycją zlecenia dotyczącego pozbycia się mordercy. Musisz się na nie zgodzić i otrzymasz namiary na klienta, którym jest Bill Jablonsky.

Miejsce spotkania z Billem to dzielnica Arroyo w Santo Domingo. Po dotarciu na miejsce usiądź na ławce żeby automatycznie zaczekać na przybycie Billa. Pogadaj z nim w sprawie zlecenia zabójstwa i zasiądź za kierownicą jego auta.

Zaczekaj na pojawienie się radiowozu NCPD i wyrusz w pościg za nim - Cyberpunk 2077: Uliczna sprawiedliwość/Sinnerman - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Zaczekaj na pojawienie się radiowozu NCPD i wyrusz w pościg za nim. Nie możesz zgubić radiowozu, gdyż doprowadziłoby to do zawalenia całej misji. Kontynuuj po prostu jazdę za radiowozem aż w pewnym momencie zatrzyma się. Otrzymasz polecenie od Billa żeby również zatrzymać prowadzone auto.

Bill Jablonsky będzie chciał zamordować Joshuę, ale ochraniający Joshuę porucznik Vasquez wyda Billowi rozkaz zatrzymania się - Cyberpunk 2077: Uliczna sprawiedliwość/Sinnerman - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Bill Jablonsky będzie chciał zamordować Joshuę, ale ochraniający Joshuę porucznik Vasquez wyda Billowi rozkaz zatrzymania się. Konfrontacja ta może przebiec na kilka sposobów:

  1. Zaatakowanie Joshuy i Vasqueza - Najlepiej w tym przypadku zareagować zanim Bill zostanie zastrzelony. Quest przedwcześnie zakończy się.
  2. Zignorowanie polecenia Vasqueza - V zostanie zaatakowany - możesz odpowiedzieć ogniem lub uciec. Bill powinien zginąć, a quest przedwcześnie zakończy się.
  3. Pozostanie na miejscu i obejrzenie sceny - Bill zostanie zastrzelony przez Vasqueza. Będziesz mógł podejść do pojazdu i porozmawiać z Joshuą. To jedyny wariant, który pozwala na rozpoczęcie linii fabularnej Joshuy.
Jeżeli Joshua zginął, to możesz otrzymać zapłatę od Wakako za wykonane zlecenie - Cyberpunk 2077: Uliczna sprawiedliwość/Sinnerman - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jeżeli Joshua zginął, to możesz otrzymać zapłatę od Wakako za wykonane zlecenie. Przegapisz jednak okazję do rozegrania dwóch kolejnych opcjonalnych questów Joshuy.

Jeśli wybrałeś ostatni z wymienionych wariantów, to możesz podejść do Joshuy (dopiero gdy zaktualizuje się cel misji!) i porozmawiać z nim. Zostaniesz zaproszony na przejażdżkę i w celu kontynuowania tej linii fabularnej zgódź się na nią. Rozpocznie to kolejną misję fabularną Znak Jonasza - opisaliśmy ją na osobnej stronie solucji.