Cyberpunk 2077: Wyboista droga - solucja, opis przejścia Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 możesz znaleźć opis przejścia pobocznego questu Wyboista droga - These Boots Are Made for Walkin'. Z naszej solucji dowiesz się gdzie odnaleźć auto V - Nomada z prologu kampanii i jak ponownie dodać ten pojazd do swojego garażu.

Quest ten jest dostępny tylko dla V z wybranym pochodzeniem Nomada. Nie możesz go rozegrać jeśli wybrałeś przeszłości punk lub korp. Powodem takiego stanu rzeczy jest to, że będziesz odzyskiwał auto, którego używałeś w prologu w przypadku wybrania pochodzenia Nomada.

1 - Cyberpunk 2077: Wyboista droga - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
Jak zacząć quest: Zadanie to automatycznie pojawi się w twoim dzienniku niedługo po ukończeniu głównej misji Na rozdrożach (Ghost Town) - Cyberpunk 2077: Wyboista droga - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jak zacząć quest: Zadanie to automatycznie pojawi się w twoim dzienniku niedługo po ukończeniu głównej misji Na rozdrożach (Ghost Town). Z opisu zadania dowiesz się żeby sprawdzić listę wiadomości.

Ekran wiadomości możesz wywołać z poziomu menu pauzy (powyższy obrazek) lub z poziomu ekranu telefonu (z listą kontaktów). Odszukaj na liście pozycję Thorton Galena 80845. Dowiesz się, że odnaleziony został samochód, który w przeszłości należał do V.

Sygnał GPS wskazuje, że auto znajduje się na wysypisku we wschodnich pustkowiach / badlandach - Cyberpunk 2077: Wyboista droga - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Sygnał GPS wskazuje, że auto znajduje się na wysypisku we wschodnich pustkowiach / badlandach. Podczas podróży w to miejsce zachowaj ostrożność, gdyż poszukiwany pojazd sąsiaduje z lokacją zajmowaną przez wysokopoziomowych wrogów. Najlepiej dotrzeć do celu podróży główną drogą z północy, dzięki czemu unikniesz niepotrzebnej konfrontacji.

Po dotarciu na miejsce zacznij od zeskanowania auta - Cyberpunk 2077: Wyboista droga - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po dotarciu na miejsce zacznij od zeskanowania auta. Rozpocznij następnie jego oględziny:

  1. Podnieś maskę.
  2. Obejrzyj silnik.
  3. Obejrzyj chłodnicę.
  4. Obejrzyj miskę olejową.
Pojawi się Lana, która będzie upierała się przy tym, że samochód jest teraz jej własnością - Cyberpunk 2077: Wyboista droga - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Pojawi się Lana, która będzie upierała się przy tym, że samochód jest teraz jej własnością. Masz trzy warianty zachowania:

  1. Możesz pozwolić Lanie zachować auto.
  2. Możesz zastraszyć kobietę żeby przekazała auto (na szczęście bez walki).
  3. Możesz "odkupić" samochód za 100 kredytów.

Ciekawostka - Lanie swój wizerunek użyczyła prawdziwa osoba / celebrytka i jest to Alanah Pearce - dziennikarka i youtuberka związana z branżą gier.

Jeśli wybrałeś drugi lub trzeci wariant z powyższej listy, to na liście pojazdów należących do V pojawi się nowe auto - Galena Rattler - Cyberpunk 2077: Wyboista droga - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jeśli wybrałeś drugi lub trzeci wariant z powyższej listy, to na liście pojazdów należących do V pojawi się nowe auto - Galena "Rattler". Możesz je do siebie dowolną ilość razy przyzywać i podróżować nim po świecie gry.