Cyberpunk 2077: Kwestia czasu/The Hunt (River) - solucja, opis przejścia Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Ta strona poradnika do gry Cyberpunk 2077 zawiera opis przejścia pobocznej misji Kwestia czasu - The Hunt. Jest to drugi quest River Warda, czyli detektywa, z którym można nawiązać romans grając kobietą. Misja ta jest dość długa i z naszej solucji dowiesz się m.in. gdzie odnajdywać ślady w laboratorium NCPD i przyczepie, jak zaliczyć trzy sceny braindansu, oraz gdzie znaleźć i jak poprawnie uratować Randy'ego.

Spotkanie z River Wardem

Jak zacząć quest: Musisz ukończyć pierwszą poboczną misję, w której pojawił się detektyw River Ward, czyli Stróże bezprawia - Cyberpunk 2077: Kwestia czasu/The Hunt (River) - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jak zacząć quest: Musisz ukończyć pierwszą poboczną misję, w której pojawił się detektyw River Ward, czyli Stróże bezprawia. Po jakimś czasie zadzwoni do ciebie River Ward z prośbą o pomoc.

Z detektywem możesz spotkać się w dzielnicy The Glen w Heywood. Spotkanie ma miejsce w godzinach wieczornych, ale w razie potrzeby usiądź na krawężniku żeby gra dokonała przyśpieszenia upływu czasu. Wsiądź do auta Rivera i obejrzyj przesłany przez niego materiał filmowy. Dowiesz się o zaginięciu jego bratanka Randy'ego i o tym, że mógł zostać porwany przez seryjnego mordercę. Możesz pomóc Riverowi w odnalezieniu chłopaka.

Przedostanie się do laboratorim NCPD

Jako że River został odsunięty od śledztwa konieczne okaże się włamanie do policyjnego laboratorium żeby obejrzeć sny w formie nagrań BD - Cyberpunk 2077: Kwestia czasu/The Hunt (River) - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jako że River został odsunięty od śledztwa konieczne okaże się włamanie do policyjnego laboratorium żeby obejrzeć sny w formie nagrań BD.

Nie możesz skorzystać z głównego wejścia. Udaj się do bocznej alejki. Jeśli posiadasz co najmniej 12 punktów Zdolności technicznych, to możesz otworzyć boczne drzwi i szybciej dostać się do środka. W przeciwnym razie zalicz małą wspinaczkę na tyłach budynku po to żeby dotrzeć do rolety. Po jej rozsunięciu dostaniesz się do wnętrza budynku.

Znajdź właściwą szafkę w laboratorium

Nie musisz dokładnie badać wszystkich pomieszczeń laboratorium i skanować wszystkich znajdujących się w nich rzeczy - Cyberpunk 2077: Kwestia czasu/The Hunt (River) - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Nie musisz dokładnie badać wszystkich pomieszczeń laboratorium i skanować wszystkich znajdujących się w nich rzeczy. Możesz od razu odnaleźć pomieszczenie z powyższego obrazka - rozpoznasz je po stanowiskach do braindansu. Zeskanuj i zbadaj szafkę ze sprzętem BD.

Bohaterów przyłapie doktor Packard, aczkolwiek zna ona Rivera i nie musisz się obawiać tego, że doprowadzi do wszczęcia alarmu. Niezależnie jak się zachowasz uda się przekonać kobietę do tego żeby pomogła bohaterom w odnalezieniu i uratowaniu Randy'ego. Przejdź z Packard do sąsiedniego pomieszczenia żeby dokończyć rozmowę.

Spotkanie z Joss i zbadanie przyczepy Randy'ego

Powróć z Riverem do jego samochodu - Cyberpunk 2077: Kwestia czasu/The Hunt (River) - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Powróć z Riverem do jego samochodu. Wyruszycie do miejsca zamieszkania Joss Kutcher w Rancho Coronado w Santo Domingo - matki zaginionego Randy'ego. Podczas przejażdżki możesz zadawać Riverowi dowolne pytania. Możesz umówić się z Riverem na piwo po odnalezieniu Randy'ego, przy czym nie jest to obowiązkowy krok do nawiązania romansu z nim.

Również spotkanie z Joss nie ma większego znaczenia (możesz jej powiedzieć od razu o porwaniu Randy'ego lub nie), gdyż nie wydobędziesz od niej żadnych kluczowych informacji.

Kolejny krok jest ważniejszy - to zbadanie przyczepy Randyego - Cyberpunk 2077: Kwestia czasu/The Hunt (River) - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Kolejny krok jest ważniejszy - to zbadanie przyczepy Randy'ego. Jest tu sporo mniejszych i większych śladów, w odnajdywaniu których pomaga skaner. Najważniejszy ślad potrzebny do posunięcia śledztwa do przodu to laptop w sypialni - znajdziesz go pod łóżkiem. Po odnalezieniu laptopa bohaterowie postanowią sprawdzić jego zawartość.

Laptop jest zabezpieczony i możesz uzyskać do niego dostęp na 2 sposoby - Cyberpunk 2077: Kwestia czasu/The Hunt (River) - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Laptop jest zabezpieczony i możesz uzyskać do niego dostęp na 2 sposoby:

  1. Włamać się do laptopa - Jest to możliwe tylko jeśli V ma co najmniej 9 punktów atrybutu Inteligencja.
  2. Poszukać hasła do laptopa - Zainteresuj się gramofonem z powyższego obrazka. Ostatnia odtwarzana piosenka to Liberum Arbitrium i to jest właśnie hasło.
Zacznij od przejrzenia wszystkich 8 Wiadomości (Messages) i 3 Plików (Files) - Cyberpunk 2077: Kwestia czasu/The Hunt (River) - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Zacznij od przejrzenia wszystkich 8 Wiadomości (Messages) i 3 Plików (Files). Każda pozycja powinna załączyć jakiś krótki komentarz. Przejdź następnie do sekcji Sieć (Net) gdzie powinna być już załadowana strona Drugs Are Bad. Kliknij na czerwonym obrazku na lewo od tekstu, dzięki czemu zostaniesz przeniesiony na stronę Tony's Shelter.

Na stronie Tonys Shelter sprawdź sekcje Join Us (dołącz do nas) i Pliki (Files) - Cyberpunk 2077: Kwestia czasu/The Hunt (River) - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Na stronie Tony's Shelter sprawdź sekcje Join Us (dołącz do nas) i Pliki (Files). Ważniejsza jest ta druga - widoczny będzie tytuł filmu, który już wcześniej mogłeś znaleźć zapisany na laptopie Randy'ego.

Zamknij zakładkę Sieć i powróć do głównej zakładki Pliki (Files) - Cyberpunk 2077: Kwestia czasu/The Hunt (River) - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Zamknij zakładkę Sieć i powróć do "głównej" zakładki Pliki (Files). Zainteresuj się kreskówką, czyli plikiem ZAL_KRES_VIDEO - ATT_CART_VIDEO. Bohaterowie zauważą, że oba pliki posiadają identyczne nazwy.

Jeśli posiadasz co najmniej 12 punktów atrybutu Inteligencja, to możesz pozyskać IP Harrisa, ale jest to opcjonalny cel i nie wpłynie na twoje szanse odnalezienia Randy'ego. V i River powrócą do Joss i także ta rozmowa nie jest kluczowa. Możesz zadać kobiecie kilka dodatkowych pytań lub od razu udać się na odpoczynek.

Analiza 3 nagrań braindance

Kolejnego dnia obudzi cię River - Cyberpunk 2077: Kwestia czasu/The Hunt (River) - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Kolejnego dnia obudzi cię River. Otrzymasz zadanie przeanalizowania 3 nagrań braindansu, które będą miały pomóc w ustaleniu miejsca przetrzymywania Randy'ego. Istotne jest tak naprawdę tylko trzecie nagranie, na którym znajdziesz 2 ślady pomocne w ustaleniu poszukiwanej lokacji. Nie musisz się więc bardzo przykładać do bardzo dokładnej analizy pierwszego i drugiego braindansu.

Pierwszy braindance to nagranie ze szkoły. Jest on bardzo prosty, gdyż awansowania do kolejnego nagrania wystarczy zeskanować nauczyciela i dwie tablice.

Drugi braindance to nagranie z obory - Cyberpunk 2077: Kwestia czasu/The Hunt (River) - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Drugi braindance to nagranie z obory. W celu awansowania do finałowego BD zeskanuj krowę, ojca, panel kontrolny, urządzenie do wstrzykiwania antybiotyków oraz suplementy.

Jak już wspomnieliśmy trzeci braindance zawiera ważne ślady i dlatego należy go bardzo dokładnie przeanalizować - Cyberpunk 2077: Kwestia czasu/The Hunt (River) - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jak już wspomnieliśmy trzeci braindance zawiera ważne ślady i dlatego należy go bardzo dokładnie przeanalizować.

  1. Zacznij od obejrzenia całego nagrania - trwa 1 minutę i 35 sekund.
  2. Zatrzymaj w 0:24 i zeskanuj panel słoneczny - pokazuje go powyższy obrazek. To jeden z dwóch kluczowych śladów.
1 - Cyberpunk 2077: Kwestia czasu/The Hunt (River) - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
  1. Zatrzymaj w 0:30 i zeskanuj wysoko zawieszony zegar przemysłowy.
  2. Zatrzymaj w 0:33 i zeskanuj części do produkcji działek i min.
  3. Zatrzymaj w 0:35 i zeskanuj paliwo.
  4. Przejdź na warstwę audio i zwróć kamerę ku dźwiękom słyszalnym przy suficie (powyższy obrazek).
2 - Cyberpunk 2077: Kwestia czasu/The Hunt (River) - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
  1. Zatrzymaj w 0:39 i zeskanuj leżącą na stole osobę.
  2. Zatrzymaj w 0:44 i zeskanuj pompę infuzyjną. Również w 0:44 do zeskanowania jest osoba.
  3. Zatrzymaj w 0:46 i zeskanuj certyfikat oraz kolejna osoba.
  4. Zatrzymaj w 0:48 i zeskanuj z dużej odległości komputer z bocznego pomieszczenia.
  5. Zatrzymaj w 0:54 i zeskanuj osobę leżącą na ziemi.
  6. Zatrzymaj w 0:59 i zeskanuj model farmy - pokazuje go powyższy obrazek. To drugi obowiązkowy ślad.
  7. Na sam koniec przewiń do 1:13, wyjedź kamerą poza budynek farmy i zeskanuj otoczenie.

Odnalezienie farmy z więzionym Randym

Po tym jak przeanalizujesz wszystkie 3 braindansy załączy się scena dedukcji z udziałem Rivera - Cyberpunk 2077: Kwestia czasu/The Hunt (River) - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po tym jak przeanalizujesz wszystkie 3 braindansy załączy się scena dedukcji z udziałem Rivera. Może ona mieć trzy różne zakończenia:

  1. River odgadnie prawidłową farmę - Stanie się tak jeśli w trzecim braindansie zbadałeś opisane wcześniej 2 ważne ślady.
  2. River nie odgadnie farmy, ale V wytypuje właściwą - Farma, którą musisz odwiedzić, to Edgewood.
  3. River nie odgadnie farmy i V wytypuje złą - To zdecydowanie najgorszy wariant, który może przyczynić się do śmierci Randy'ego i/lub do zawalenia możliwości rozegrania romansu z Riverem.

Uratowanie Randy'ego na farmie Edgewood

3 - Cyberpunk 2077: Kwestia czasu/The Hunt (River) - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
Dla przypomnienia farma Edgewood jest tą właściwą, tzn - Cyberpunk 2077: Kwestia czasu/The Hunt (River) - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Dla przypomnienia farma Edgewood jest tą właściwą, tzn. tą gdzie możesz znaleźć Randy'ego. Randy może zginąć jeśli nie dotrzesz od razu do Edgewood lub jeśli przedwcześnie opuścisz tę lokację.

Na farmie są aktywne działka oraz miny. Staraj się skradać oraz pomagać sobie skanerem do identyfikowania min. Eksplozja miny może bardzo łatwo zabić V. Przechodź lub (lepiej) przebiegaj obok nich przy zachowaniu bezpiecznej odległości. W pierwszej kolejności zainteresuj się prawym budynkiem po to żeby wyłączyć systemy bezpieczeństwa. Do tej chatki możesz dostać się na 2 główne sposoby:

  1. Użyj Zdolności technicznych do otwarcia rolety przy prawym oknie.
  2. Obejdź budynek od tyłu i dotrzyj do drzwi zlokalizowanych przy jednej z wieżyczek.
4 - Cyberpunk 2077: Kwestia czasu/The Hunt (River) - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
Udaj się na piętro i zbadaj pokój z komputerem - Cyberpunk 2077: Kwestia czasu/The Hunt (River) - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Udaj się na piętro i zbadaj pokój z komputerem. W miejscu z obrazka 1 znajdziesz przycisk i wciśnięcie go odblokuje sekretne pomieszczenie po prawej stronie. Znajdziesz tam ikoniczną broń białą Tinker Bell oraz kolejny komputer. Wejdź w interakcję z nim i przejdź do zakładki Sieć lokalna (Local Network). Wyłącz generator (obrazek 2). Doprowadzi to do wyłączenia wszystkich wieżyczek ORAZ do dezaktywowania min, dzięki czemu nie trzeba już ich omijać.

Dopiero teraz zainteresuj się zbadaniem stodoły - Cyberpunk 2077: Kwestia czasu/The Hunt (River) - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Dopiero teraz zainteresuj się zbadaniem stodoły. Główne wejście do niej jest zablokowane. Skorzystaj z bocznej drabiny, dzięki czemu do budynku przedostaniesz sie przez dziurę w dachu. Możesz tu zacząć sprawdzać kolejne więzione osoby lub zaczekać aż River znajdzie Randy'ego.

Musisz wyłączyć maszynę braindansu, tak więc udaj się do pomieszczenia kontrolnego, które miałeś okazję już obejrzeć na wcześniejszych nagraniach - Cyberpunk 2077: Kwestia czasu/The Hunt (River) - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Musisz wyłączyć maszynę braindansu, tak więc udaj się do pomieszczenia kontrolnego, które miałeś okazję już obejrzeć na wcześniejszych nagraniach. Po wyłączeniu maszyny powróć do głównej części stodoły i zacznij uwalniać kolejne osoby (niektóre z nich mogą nie żyć).

Docelowo River zawoła cię do siebie i poprosi o pomoc w uwolnieniu chłopaka. Wciśnij kilka razy przycisk interakcji żeby uratować Randy'ego.

Finałowa rozmowa z Riverem - potencjalny romans

Kontrolę nad V odzyskasz po przybyciu na farmę policji - Cyberpunk 2077: Kwestia czasu/The Hunt (River) - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Kontrolę nad V odzyskasz po przybyciu na farmę policji. Rozmowa z Riverem jest ważna pod kątem potencjalnego romansu z tą postacią. Romans jest możliwy wyłącznie jeśli grasz V o kobiecej budowie ciała. W celu zagwarantowania sobie szanse na romans z Riverem w dalszej części gry musisz:

  1. Uratować Randy'ego, tzn. bezbłędnie wykonać wszystkie opisane wcześniej kroki.
  2. W trakcie rozmowy z Riverem wybrać pierwszą lub drugą opcję dialogową, tzn. zniechęcić Rivera do zemsty lub obiecać mu pomóc.

Dodatkowo do zainicjowania romansu potrzebne jest wyrażenie zainteresowania Riverem w trakcie końcowej rozmowy. Warto zaznaczyć, że to tylko początek tej relacji, bo śmielsze kroki prowadzące do romansu można podjąć dopiero w kolejnym zadaniu Chłopiec z pistoletem.

Niezależnie od tego jaki przebieg miało to zadanie zostanie ono wkrótce zakończone.