Cyberpunk 2077: Gdy patrzysz w otchłań/Happy Together - solucja, opis przejścia Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Ta strona poradnika do gry Cyberpunk 2077 zawiera opis przejścia pobocznego zadania Gdy patrzysz w otchłań - Happy Together. Dowiesz się jak porozmawiać z Barrym (sąsiadem V), jak odblokować pozytywne zakończenie questu i czy można zawalić zadanie.

Początek zadania

Jak zacząć quest: Zadanie to możesz odblokować po awansowaniu do aktu 2 kampanii - Cyberpunk 2077: Gdy patrzysz w otchłań/Happy Together - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jak zacząć quest: Zadanie to możesz odblokować po awansowaniu do aktu 2 kampanii. Rozpocznij w apartamencie V - wyjdź z niego i zainteresuj się dwoma policjantami dobijającymi się do drzwi sąsiada V.

Policjanci to Mendez i Petrova - możesz z nimi porozmawiać żeby dowiedzieć się o Barrym - Cyberpunk 2077: Gdy patrzysz w otchłań/Happy Together - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Policjanci to Mendez i Petrova - możesz z nimi porozmawiać żeby dowiedzieć się o Barrym. To ich znajomy, który opuścił niedawno szeregi policji i z którym stracili kontakt.

Zapukaj do drzwi Barryego - nikt nie otworzy - Cyberpunk 2077: Gdy patrzysz w otchłań/Happy Together - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Zapukaj do drzwi Barry'ego - nikt nie otworzy.

Zajmij się innymi aktywnościami i powróć do mieszkania Barryego po upływie około trzech godzin w świecie gry - tym razem Barry otworzy i zaprosi cię do mieszkania - Cyberpunk 2077: Gdy patrzysz w otchłań/Happy Together - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Zajmij się innymi aktywnościami i powróć do mieszkania Barry'ego po upływie około trzech godzin w świecie gry - tym razem Barry otworzy i zaprosi cię do mieszkania.

Nie korzystaj z opcji przyśpieszenia upływu czasu, bo może to nie zadziałać. Musisz oddalić się od apartamentowca i następnie do niego powrócić po mniej więcej 3 godzinach.

Dobre zakończenie

W trakcie spotkania z Barrym dowiesz się, że zmarł jego najlepszy przyjaciel Andrew - Cyberpunk 2077: Gdy patrzysz w otchłań/Happy Together - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W trakcie spotkania z Barrym dowiesz się, że zmarł jego najlepszy przyjaciel Andrew. Podczas spotkania wybieraj też opcjonalne niebieskie opcje dialogowe żeby zadać Barry'emu dodatkowe pytania m.in. na temat zmarłego.

Otrzymasz opcjonalny cel misji dotyczący odwiedzenia kolumbarium, czyli swego rodzaju odpowiednika cmentarza - Cyberpunk 2077: Gdy patrzysz w otchłań/Happy Together - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Otrzymasz opcjonalny cel misji dotyczący odwiedzenia kolumbarium, czyli swego rodzaju odpowiednika cmentarza. Wyrusz w tym celu do North Oak.

Musisz odszukać nagrobek przyjaciela, z którego dowiesz się, że Andrew był żółwiem. Możesz od razu porozmawiać na ten temat z Johnnym.

Powróć w okolice mieszkania Barryego i raz jeszcze porozmawiaj z policjantami - Cyberpunk 2077: Gdy patrzysz w otchłań/Happy Together - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Powróć w okolice mieszkania Barry'ego i raz jeszcze porozmawiaj z policjantami. Podziel się z nimi informacją na temat żółwia będącego prawdziwym powodem smutku Barry'ego. Mendez i Petrova będą chcieli pomóc Barry'emu wyjść z tej ciężkiej sytuacji, zaś V otrzyma w nagrodę kredyty.

Złe zakończenie

1 - Cyberpunk 2077: Gdy patrzysz w otchłań/Happy Together - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
Złe zakończenie tego questu może załączyć się jeśli - Cyberpunk 2077: Gdy patrzysz w otchłań/Happy Together - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Złe zakończenie tego questu może załączyć się jeśli:

  1. Będziesz zbyt długo zwlekał z powrotem do mieszkania Barry'ego po tym jak nie otworzy drzwi za pierwszym razem.
  2. Nie odwiedzisz kolumbarium i nie dowiesz się, że Barry to żółw, tylko od razu powrócisz na końcową rozmowę z policjantami.

Przy jednej z kolejnych wizyt w apartamentowcu zauważysz, że mieszkanie to teraz miejsce zbrodni. Quest zostanie zawalony.