Lista zakończeń w Cyberpunk 2077 Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Cyberpunk 2077 to ogromna gra posiadająca różne wybory, zadania, aktywności, a co za tym idzie różnorodne zakończenia. Na tej stronie naszego poradnika do gry znajdziesz listę zakończeń oraz podstawowe informacje na temat decyzji i długości gry.

Ile jest zakończeń?

Cyberpunk 2077 ma zaoferować graczom kilka różnorodnych zakończeń. Wpływać na nie będą decyzje podejmowanie przez bohatera w trakcie rozgrywki, styl gry oraz ilość zabitych przeciwników.

Jak długa będzie gra?

Twórcy zapewniają, że rozgrywka w Cyberpunku 2077 starczy na ponad 100 godzin. W ten czas wliczane są misje główne i poboczne. Jest to jednak wstępne założenie. Po premierze podamy dokładny czas potrzebny do ukończenia tego tytułu.

Główny wątek fabularny ma być nieco krótszy od tego z Wiedźmina 3, aczkolwiek gra ma pozwalać na przechodzenie go na znacznie więcej sposobów. Powinno to też bardziej zachęcić do przejścia całej gry więcej niż jeden raz.

Czy w Cyberpunku 2077 można zepsuć zadanie i grać dalej?

Tak. Twórcy potwierdzili, że nawet jeśli nie wykonasz w pełni zadania możesz kontynuować swoją rozgrywkę bez powtarzania. Będzie to jednak miało znaczący wpływ na historię i bohaterów.

Czy można wszystko zobaczyć za jednym przejściem gry?

Prawdopodobnie nie. Wiele sytuacji w grze jest zależnych od naszych decyzji i wyborów. Jeśli zablokujesz sobie jakąś drogę prawdopodobnie nie będziemy mogli tam dobrzeć.

Nie wiemy tylko jak dużo zawartości możesz pominąć. Na razie dowiedzieliśmy się, że możesz ukończyć grę bez przechodzenia misji pobocznych. W ten sposób ominie Cię jednak duża część treści stworzonych przez twórców.

Czy można kontynuować grę po skończeniu fabuły?

Tak, Cyberpunk 2077 ma w założeniu umożliwiać kontynuowanie rozgrywki po zaliczeniu głównego wątku fabularnego. Autorzy obiecują, że zostanie to zrealizowane w bardzo interesujący sposób, ale niestety nie dysponujemy chwilowo żadnymi szczegółami na ten temat.

Jak wyglądają wybory moralne?

W grze Cyberpunk 2077 nie ma jasnego systemu moralności. Na świat dany nam przez twórców wpływamy na różne sposób:

  1. poprzez relacje z bohaterami;
  2. wykonując rzeczy niezgodnie z prawem;
  3. zabijając wrogów z zaskoczenia bądź wywołując wielkie bitwy;
  4. ogłuszając przeciwników;
  5. nawet nasz ubiór będzie miał wpływ na odbieranie nas przez innych.

Nasze decyzje są zawsze niejasne i dopiero z czasem dowiemy się jaki miały wpływ na losy świata.