Cyberpunk 2077: Zakończenia - lista wszystkich Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Cyberpunk 2077 to ogromna gra posiadająca ważne wybory, zadania, aktywności, a co za tym idzie różnorodne zakończenia. Na tej stronie naszego poradnika do gry znajdziesz listę wszystkich głównych i dodatkowych zakończeń. Oprócz tego zamieściliśmy różne dodatkowe informacje na temat odblokowywania zakończeń.

Na stronie są bardzo duże spojlery na temat tego czego dotyczą poszczególne zakończenia.

Ile jest zakończeń?

Cyberpunk 2077 posiada pięć głównych zakończeń i wyraźnie się one pomiędzy sobą różnią.

Oprócz tego w grze są dwa ukryte zakończenia. Ich odblokowanie nie jest oczywistą sprawą i obejrzenie "pozytywnego" sekretnego zakończenia jest bardzo dużym wyzwaniem.

Oto lista wszystkich głównych zakończeń gry Cyberpunk 2077:

  1. Zakończenie korporacyjne
  2. Zakończenie nomadzkie
  3. Zakończenie Johnny'ego
  4. Najgorsze zakończenie
  5. Ukryte zakończenie

Obejrzenie wszystkich zakończeń - czy trzeba przejść grę kilka razy?

Teoretycznie nie, aczkolwiek musisz zwrócić uwagę na dwie bardzo istotne sprawy:

  1. Musisz zająć się wszystkimi dostępnymi seriami głównych questów, a konkretnie tymi powiązanymi z Panam i Rogue. Jeśli zignorujesz te zadania, to będziesz dysponował mniejszą liczbą zakończeń do wyboru.
  2. Musisz zapisać stan gry przed tzw. punktem bez powrotu, tzn. przed spotkaniami w ramach głównej fabuły, które spowodują awansowanie do ścisłego finału kampanii i które uniemożliwią dalsze zajmowanie się innymi questami.

Podsumowując - Postaraj się pozaliczać wszystkie główne zadania i dopiero wtedy przystąp do finału gry. Utwórz tego manualnego sejwa przed finałem i nie kasuj go. Pozwoli ci to załadować sejwa, powrócić do wcześniejszego punktu fabuły i rozpocząć starania o odblokowanie i obejrzenie innego zakończenia. Jeśli zachowasz się właśnie w taki sposób, to zobaczysz wszystkie zakończenia bez konieczności ponownego rozpoczynania gry i poświęcania co najmniej kilkudziesięciu godzin na jej ponowne przejście.

Wybór zakończenia gry - kiedy następuje?

Jest to wspomniany już tzw. punkt bez powrotu (point of no return), czyli wydarzenie, którego rozpoczęcie spowoduje wymuszone przejście do finału kampanii, bez możliwości powracania do swobodnej eksploracji Night City i zajmowania się innymi questami.

Punkt bez powrotu do wyprawa do restauracji Embers na spotkanie z Hanako. Nie wchodź do restauracji dopóki nie będziesz gotowy na rozpoczęcie serii wydarzeń powiązanych z ukończeniem gry.

Pochodzenie V - czy ma wpływ na zakończenie?

Nie. Lista dostępnych głównych i ukrytych zakończeń jest zawsze taka sama i zawsze dotyczą one tego samego. Wybór pochodzenia protagonisty nie wpływa na zakończenie przygody.

Romanse - czy mają wpływ na zakończenie?

Tak, ale minimalny i tylko jeśli poczynisz dodatkowe starania. Najważniejszym założeniem jest to żeby być z kimś w związku w momencie awansowania do finałowych wydarzeń kampanii (listę "kandydatów" znajdziesz w rozdziale Romanse). Występ "drugiej półówki" V w finale będzie różnił się w zależności od wybranego zakończenia. Niezależnie od wyświetlonego zakończenia w taki czy inny sposób uwzględnione zostanie to, że jesteś z kimś w związku i każde z takich zakończeń będzie różniło się od identycznego zakończenia dla V-singla.

Czas gry - jak szybko mogę obejrzeć zakończenie?

Jeśli zależy ci na jak najszybszym ukończeniu gry, to obejrzenie zakończenia powinno stać się możliwe po około 20 godzinach. Musisz mieć jednak świadomość tego, że taki wariant zachowania nie pozwoli ci wybierać pomiędzy wszystkimi zakończeniami, a jedynie tymi, które nie wymagają dodatkowych przygotowań.

Jeśli chcesz mieć szanse wyboru pomiędzy wszystkimi zakończeniami, to twój czas gry powinien wynieść około 35-40 godzin. Jest to rekomendowany sposób przejścia gry, albowiem pozwoli ci obejrzeć dostępne zakończenia bez konieczności powtarzania całej kampanii.

Powyższe wartości dotyczą scenariuszy, w których skupiasz się na głównych questów i w dużym stopniu ignorujesz dodatkową zawartość gry. Jeśli chcesz ukończyć Cyberpunk 2077 w 100% to czas gry znacząco się wydłuży i bezproblemowo będziesz mógł przekroczyć barierę nawet 100 godzin spędzonych z grą. Po więcej informacji o długości gry przejdź na stronę Ile czasu zajmuje przejście gry Cyberpunk 2077?.

Lista zakończeń Cyberpunk 2077 - SPOJLERY

Wyboru zakończenia dokonuje się niedługo po dotarciu do restauracji Embers i odbyciu rozmowy z Hanako. V musi następnie powrócić do kliniki Victora. Dojdzie tam do ważnej rozmowy z Misty. Wybór zakończenia ma miejsce podczas spotkania z Misty. Poniżej znajdziesz informacje czego dotyczą poszczególne zakończenia gry:

Główne zakończenie 1 - V sprzymierza się z korporacją Arasaka.

Jest to zakończenie, które możesz odblokować bez jakichkolwiek przygotowań w postaci zajmowania się innymi dostępnymi misjami fabularnymi. Zakłada ono, że bohater przystaje na propozycję Hanako i staje po stronie korporacji.

Główne zakończenie 2 - V popełnia samobójstwo.

Jest to oczywiście najbardziej pesymistycznie zakończenie i nie wymaga ono żadnych wcześniejszych przygotowań. Po spotkaniu się z Misty w finale gry bohater może zniszczyć pigułki i tym samym popełnić samobójstwo. Jest to jednocześnie "najszybsze" zakończenie, gdyż nie zawiera dodatkowych scen.

Główne zakończenie 3 - V opuszcza Night City razem z Nomadami i bez Silverhanda.

Zakończenie to możesz odblokować jeśli zaliczysz wszystkie questy fabularne Panam lub wszystkie questy fabularne Rogue lub jeśli spełnisz wymagania do odblokowania sekretnych zakończeń. Zakłada ono, że V wyjeżdża z miasta z Nomadami, zaś Johnny pozostaje w cyberprzestrzeni.

Główne zakończenie 4 - V pozostaje w Night City bez Silverhanda.

Zakończenie to możesz odblokować jeśli zaliczysz wszystkie questy fabularne Panam lub wszystkie questy fabularne Rogue lub jeśli spełnisz wymagania do odblokowania sekretnych zakończeń. Zakłada ono, że V pozostaje w mieście, a Johnny pozostaje w cyberprzestrzeni.

Główne zakończenie 5 - V oddaje ciało Silverhandowi i pozostaje w cyberprzestrzeni.

Zakończenie to możesz odblokować jeśli zaliczysz wszystkie questy fabularne Panam lub wszystkie questy fabularne Rogue lub jeśli spełnisz wymagania do odblokowania sekretnych zakończeń. Zakłada ono, że Johnny przejmuje kontrolę nad ciałem bohatera, zaś V pozostaje w cyberprzestrzeni.

Ukryte zakończenia 1 i 2 - Zaatakowanie wieży Arasaka Tower w pojedynkę

Ukryte zakończenia mogą odblokować się jeśli podczas zastanawiania się nad wyborem głównego zakończenia po spotkaniu z Misty przez długi czas nie podejmiesz żadnej decyzji. Zagada do ciebie Johnny i przedstawi ci plan ataku na Arasaka Tower bez jakiegokolwiek wsparcia. Może to doprowadzić do dwóch różnych finałów:

  1. V udaje się atak na Arasaka Tower - Obejrzysz pozytywne ukryte zakończenie. Warto zaznaczyć, że wygranie wszystkich starć w wieży jest bardzo trudne.
  2. V ginie w trakcie ataku na Arasaka Tower - Obejrzysz negatywne ukryte zakończenie i odpali się ono po prostu jeśli nie zdołasz utrzymać V przy życiu (nie w odgórnie zaplanowanym momencie). Gra nie pozwala wyjątkowo wczytać żadnego checkpointu z misji ataku na wieżę. Możesz się zabezpieczyć jedynie poprzez wykonanie manualnego zapisu stanu gry tuż przed tym jak Johnny przedstawi ci swoją ofertę solowego ataku.