Cyberpunk 2077: Nie mów Saulowi (Panam) - solucja, opis przejścia Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

With a Little Help from My Friends - solucja, opis przejścia

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 możesz znaleźć opis przejścia pobocznego questu Nie mów Saulowi - With a Little Help from My Friends. To druga poboczna misja Panam. Poniższa solucja informuje m.in. jak poprawnie zaliczać rozmowy z Panam celem zachowywania szans na romans z nią, a także jak jak ukraść ciężarówki z transportowanym Basiliskiem.

Jak zacząć quest: Musisz ukończyć pierwsze poboczne zadanie Panam - Kto sieje wiatr - Cyberpunk 2077: Nie mów Saulowi (Panam) - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jak zacząć quest: Musisz ukończyć pierwsze poboczne zadanie Panam - Kto sieje wiatr. Po tym jak upłynie kilka godzin Panam powinna zadzwonić do bohatera i poprosić do ponowne przybycie do obozu Aldecaldo na Badlandach. Musisz przyjąć zaproszenie, przy czym nie trzeba śpieszyć się z dotarciem do obozu nomadów.

Dołącz do rozmowy, w której biorą udział Panam, Saul i Mitch - Cyberpunk 2077: Nie mów Saulowi (Panam) - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Dołącz do rozmowy, w której biorą udział Panam, Saul i Mitch. W trakcie rozgrywania tego spotkania masz pewną swobodę wyboru opcji dialogowych. Istotne jest tylko to żeby nie wyjawić Saulowi jakie Panam ma zamiary. Może to doprowadzić do przedwczesnego zakończenia linii fabularnej i przekreślić również twoje szanse romansu z Panam.

Po tym jak Saul opuści to miejsce porozmawiaj z Panam na temat basiliska - Cyberpunk 2077: Nie mów Saulowi (Panam) - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po tym jak Saul opuści to miejsce porozmawiaj z Panam na temat basiliska. Wysłuchaj planu kradzieży czołgu i wyrusz za Panam. Możesz zadawać dodatkowe pytania (ograniczone czasowo) lub nie odzywać się.

Usiądź przy stole. Musisz docelowo zgodzić się na udział w napadzie. Możesz towarzyszyć Panam w drodze do miejsca przygotowania napadu (lepszy pomysł) lub dotrzeć tam w pojedynkę. W przypadku wybrania wspólnej przejażdżki pojawiają się kolejne okazje do zadawania pytań Panam.

Po dotarciu do celu podróży możesz opcjonalnie porozmawiać z innymi nomadami - Cassidym i Teddym, Carol, oraz Mitchem i Bobem (przeskanuj transformator na ich prośbę) - Cyberpunk 2077: Nie mów Saulowi (Panam) - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po dotarciu do celu podróży możesz opcjonalnie porozmawiać z innymi nomadami - Cassidym i Teddym, Carol, oraz Mitchem i Bobem (przeskanuj transformator na ich prośbę).

Powróć na koniec do Panam. Musisz dostać się do wieży kontrolnej. Możesz tego dokonać na kilka sposobów:

  1. Użyj atrybutu Zdolności techniczne do otwarcia zamka przednich drzwi.
  2. Zalicz wspinaczkę w miejscu z obrazka żeby dotrzeć do górnego wejścia do wieży.
  3. Użyj atrybutu Budowa ciała do wyważenia tylnych drzwi.
Jeśli jest taka potrzeba, to odblokuj frontowe drzwi od drugiej strony - Cyberpunk 2077: Nie mów Saulowi (Panam) - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jeśli jest taka potrzeba, to odblokuj frontowe drzwi od drugiej strony. Dotrzyj z Panam do pomieszczenia kontrolnego. Musisz odnaleźć kartę dziurkacza i miejsce jej odnalezienia pokazuje obrazek - to leżąca na podłodze wyrwana szuflada. Z kartą dotrzyj do czytnika w głównym pomieszczeniu.

Panam oprze się o balustradę i rozpocznie się rozmowa z nią - Cyberpunk 2077: Nie mów Saulowi (Panam) - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Panam oprze się o balustradę i rozpocznie się rozmowa z nią. Musisz pilnować jeśli planujesz planujesz romans z Panam (jest to on dostępny wyłącznie dla V o męskiej budowie ciała). Nie możesz w tym przypadku wybrania opcji dialogowej potwierdzającej, że pomagasz jej wyłącznie ze względów finansowych. Wszystkie pozostałe reakcje są "dozwolone" i nie wpłyną na twoje późniejsze zacieśnienia relacji z Panam.

W przypadku grania V-mężczyzną możesz dawać sygnały Panam, że ci na niej zależy, jak również dotknąć jej dłoni. Nie są to jednak opcje zachowania przesądzające o możliwości rozegrania romansu.

Dołącz do innych nomadów - Cyberpunk 2077: Nie mów Saulowi (Panam) - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Dołącz do innych nomadów. W międzyczasie otrzymasz wiadomość od Saula i możesz w dowolny sposób skłamać na temat wiedzy odnośnie aktualnego miejsca pobytu Panam.

Usiądź przy ognisku. Możesz opcjonalnie wznieść toast za Scorpiona (lub wypić bez okazji). W przypadku grania V-mężczyzną pojawia się też okazja przytulenia się do Panam.

Po tym jak Panam obudzi cię kolejnego dnia wsiądź do jej pick-upa i wyruszcie w pościg za pociągiem - Cyberpunk 2077: Nie mów Saulowi (Panam) - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po tym jak Panam obudzi cię kolejnego dnia wsiądź do jej pick-upa i wyruszcie w pościg za pociągiem. Podczas pościgu przejmiesz kontrolę nad pokładowym działkiem. Postaraj się trafić w sprzęg pomiędzy wagonami (zaznaczyliśmy go na obrazku). Jeśli ci się to uda, to kolejne walki będą łatwiejsze, ale nie jest to krok, którego nie wykonanie doprowadzi do zawalenia misji.

Spodziewaj się bitwy z oddziałami Militechu - Cyberpunk 2077: Nie mów Saulowi (Panam) - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Spodziewaj się bitwy z oddziałami Militechu. Najpierw korzystaj z działka pokładowego, a po tym jak odmówi posłuszeństwa wyjdź z auta i osobiście zacznij atakować najemników. Szukaj okazji do obrzucania ich granatami i do prowadzenia ostrzału zza betonowych zasłon.

Po wygranej bitwie powróć do auta Panam. Musisz eskortować ciężarówki do obozu nomadów, ale po drodze nie czekają już żadne inne zagrożenia. Quest ten zakończy kłótnia z Saulem, który będzie wściekły na Panam za sprowadzenie zagrożenia na Aldecaldos. Wysłuchaj rozmowy z Panam. Dowiesz się, że wkrótce (po zbudowaniu Basiliska ze skradzionych części) ponownie odezwie się.