Cyberpunk 2077: Woodman - boss, jak pokonać? Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 znajdziesz informacje jak pokonać Woodmana (Oswalda Forresta) w jego biurze w siedzibie Clouds. Konfrontacja z tym bossem może załączyć się jeśli nie zdołasz wyciągnąć od niego poszukiwanych informacji w pokojowy sposób.

Woodman - Oswald Forrest jest szefem lokalu Clouds, który specjalizuje się w wynajmowaniu tzw - Cyberpunk 2077: Woodman - boss, jak pokonać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Woodman - Oswald Forrest jest szefem lokalu Clouds, który specjalizuje się w wynajmowaniu tzw. lalek (Dolls). Siedziba Clouds znajduje się w megabudynku H8 w dzielnicy Japantown w Westbrook. Odwiedzenie tego przybytku jest częścią głównego zadania Automatic Love. Siedziba Woodmana znajduje się w zakazanej strefie na piętrze i cel dotyczący przesłuchania mężczyzny otrzymasz w dalszej części misji, po wcześniejszej sesji z udziałem jednego z pracowników/pracownic Clouds.

Konfrontacja z Woodmanem nie jest obowiązkowa, aczkolwiek jest bardziej prawdopodobna od pokojowego rozwiązania sprawy - Cyberpunk 2077: Woodman - boss, jak pokonać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Konfrontacja z Woodmanem nie jest obowiązkowa, aczkolwiek jest bardziej prawdopodobna od pokojowego rozwiązania sprawy.

Jeśli nie chcesz wszczynać walki, to w trakcie rozmowy z Woodmanem musisz zagrozić mu, że skontaktujesz się z mediami w sprawie niewyjaśnionej śmierci jednej z pracownic jego lokalu. Woodman podzieli się całą swoją wiedzą i podpowie gdzie szukać osoby kryjącej się pod pseudonimem Fingers. Dodatkowo będziesz mógł szybciej wydostać się z lokalu korzystając z odblokowanej przez Woodmana windy.

1 - Cyberpunk 2077: Woodman - boss, jak pokonać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
Podstawowym problemem tej walki jest to, że w momencie wejścia do Clouds musiałeś umieścić w skrytce cały ofensywny sprzęt, tzn - Cyberpunk 2077: Woodman - boss, jak pokonać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Podstawowym problemem tej walki jest to, że w momencie wejścia do Clouds musiałeś umieścić w skrytce cały ofensywny sprzęt, tzn. wszystkie bronie i ofensywne bojowe gadżety. Do pojedynku z Woodmanem nie musisz na szczęście przystępować polegając wyłącznie na pięściach. Na tym samym piętrze budynku możesz odnaleźć m.in. rzadką kataną i epicki nóż:

  1. Katana jest w szafce w jednym z korytarzy za drzwiami pilnowanymi przez pojedynczego wartownika (obrazek 1).
  2. Nóż jest w pomieszczeniu monitoringu, w którym siedzi na krześle pojedynczy strażnik. Broń białą znajdziesz w walizce (obrazek 2).

Umieść dowolną z pozyskanych broni białych w jednym z aktywnych slotów inwentarza.

Po rozpoczęciu walk staraj się walczyć z Woodmanem w zwarciu - Cyberpunk 2077: Woodman - boss, jak pokonać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po rozpoczęciu walk staraj się walczyć z Woodmanem w zwarciu. Jeżeli boss zdoła się od ciebie oddalić, to może cię zacząć atakować m.in. z użyciem broni palnej i może to spowodować, że szybciej będziesz tracił punkty zdrowia.

Medykamenty nie zostały ci odebrane w momencie wejścia do Clouds, tak więc śmiało się podlecz jeśli zdrowie V spadnie to niebezpiecznie niskiego poziomu. Staraj się równocześnie uniemożliwiać Woodmanowi leczenie się - atakuj go gdy będzie próbował odzyskać część hp.

Pokonany Woodman pozostawi po sobie m - Cyberpunk 2077: Woodman - boss, jak pokonać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Pokonany Woodman pozostawi po sobie m.in. epicki karabin M251S Ajax. Informacje, które mogłeś zdobyć dzięki przesłuchaniu mężczyzny, pozyskasz w alternatywny sposób - przejrzyj wiadomości zapisane na komputerze Woodmana.