Cyberpunk 2077: Znak Jonasza - solucja, opis przejścia Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

There is a Light That Never Goes Out - solucja, opis przejścia

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 możesz znaleźć opis przejścia pobocznego questu Znak Jonasza - There is a Light That Never Goes Out. Jest to drugi quest Joshuy Stephensona, czyli skazańca, któremu można pomóc w odkupieniu win. W naszej solucji podpowiadamy jakie opcje dialogowe warto wybierać podczas kilku scen z udziałem Joshuy.

Jak zacząć quest: Quest ten może się automatycznie rozpocząć po ukończeniu pierwszej misji fabularnej, w której pojawia się Joshua - Uliczna sprawiedliwość - Cyberpunk 2077: Znak Jonasza - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jak zacząć quest: Quest ten może się automatycznie rozpocząć po ukończeniu pierwszej misji fabularnej, w której pojawia się Joshua - Uliczna sprawiedliwość. Stanie się tak jednak tylko jeśli wybrałeś wariant uniknięcia walki i przystania na propozycję wspólnej przejażdżki z Joshuą.

W trakcie podróży radiowozem z Joshuą zgódź się na pozostanie z nim na resztę dnia. Dowiesz się dlaczego Bill pragnął jego śmierci oraz o chęci Joshuy odpokutowania za swoje grzechy.

1 - Cyberpunk 2077: Znak Jonasza - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
W ramach tego questu odwiedzisz dwie lokacje i pierwszą z nich jest dom mieszkalny, w którym załączy się rozmowa z Zuleikhą - siostrą mężczyzny zamordowanego przez Joshuę - Cyberpunk 2077: Znak Jonasza - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W ramach tego questu odwiedzisz dwie lokacje i pierwszą z nich jest dom mieszkalny, w którym załączy się rozmowa z Zuleikhą - siostrą mężczyzny zamordowanego przez Joshuę. Z rozmowy dowiesz się, że Joshua pragnie nagrać specjalny braindans.

Począwszy od tego momentu niektóre z twoich reakcji mogą mieć wpływ na kształt braindansu Joshuy i doprowadzić do jego sukcesu lub porażki. Jeśli nie zależy ci na tym czy braindance będzie udany możesz wybierać dowolne opcje dialogowe. Jeśli chcesz żeby braindans był sukcesem, to niektórych wariantów dialogowych staraj się unikać. W przypadku spotkania z Zuleikhą są to:

  1. V nie kupuje zapewnień, że Joshua zszedł na ścieżkę Boga.
  2. V nazywa pomysł brutalnego braindansu szaleństwem.

W mieszkaniu wkrótce pojawi się matka zamordowanego mężczyzny - Gloria. W trakcie rozmowy z nią nie czekają cię żadne wybory. Zostaniecie wyrzuceni z domu, tak więc powróć do auta.

Podczas przejażdżki autem do restauracji pojawia się kolejna opcja dialogowa, której wybranie może przyczynić się do porażki braindansu Joshuy - Cyberpunk 2077: Znak Jonasza - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Podczas przejażdżki autem do restauracji pojawia się kolejna opcja dialogowa, której wybranie może przyczynić się do porażki braindansu Joshuy. Nie wybieraj wariantu zapytania się o lokalizację restauracji, czyli jedynego, który ignoruje dotychczasowe wydarzenia.

Po dotarciu do restauracji załączy się scena rozmowy z Rachel - Cyberpunk 2077: Znak Jonasza - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po dotarciu do restauracji załączy się scena rozmowy z Rachel. Możesz podzielić się z nią dowolną opinią na temat Joshuy (nie będzie to miało znaczenia). Rachel stwierdzi, że V ma niekorzystny wpływ na Joshuę z biznesowego punktu widzenia. Możesz:

  1. Przyjąć od Rachel dwukrotność obiecanej zapłaty i zakończyć linię fabularną Joshuy.
  2. Kontynuować wątek Joshuy i odmówić kobiecie.

Jeżeli V ma przeszłość korpa, to od Rachel możesz zażądać jeszcze lepszej zapłaty. Może to być więc jeszcze bardziej opłacalny sposób zakończenia tej linii fabularnej (choć i wtedy przegapisz interesujący ostatni quest Joshuy).

Jeśli odmówiłeś Rachel to wejdź do restauracji PieZ i usiądź przy stoliku - Cyberpunk 2077: Znak Jonasza - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jeśli odmówiłeś Rachel to wejdź do restauracji PieZ i usiądź przy stoliku. Załączy się rozmowa w restauracji. Po raz kolejny musisz pilnować się w temacie opcji dialogowej, która może przyczynić się do porażki braindansu. Chodzi tu konkretnie o wyrażenie chęci zmiany tematu i zakończenia rozmów o wiarze (powyższy obrazek).

Dalsza część spotkania w restauracji nie jest istotna i możesz też w dowolny sposób zareagować na agresywne odpowiedzi Rachel. Quest wkrótce zakończy się, ale za niedługo odblokujesz ostatni trzeci quest Joshuy - Pasja.