Cyberpunk 2077: Zakończenie nomadzkie - współpraca z Panam i Aldecaldos Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Z tej strony dowiesz się, jak wygląda zakończenie gry Cyberpunk 2077, jeśli zdecydowałeś się na współpracę z Panam i klanem Aldecaldos.

V prosi Panam i cały klan Aldecaldos o pomoc w dostaniu się do Mikoshi - miejsca, w którym przetrzymywane są konstrukty osobowości. V ma nadzieję, że z pomocą Alt Cunningham uda mu się pozbyć Relica ze swojej głowy i rozdzielić osobowości jego i Johnny'ego.

Dezintegracja (Changes)

Po tym, jak podłączysz się do punktu dostępowego Mikoshi, stracisz przytomność i pojawisz się na dobrze już znanym dachu budynku, nad kliniką Viktora - Cyberpunk 2077: Zakończenie nomadzkie - współpraca z Panam i Aldecaldos - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po tym, jak podłączysz się do punktu dostępowego Mikoshi, stracisz przytomność i pojawisz się na dobrze już znanym dachu budynku, nad kliniką Viktora. Podnieś naszyjnik z pociskiem, który leży na niskim murku.

Jeśli w misji Skok na głęboką wodę (The Heist) wysłałeś ciało Jackiego do kliniki Viktora, będziesz świadkiem nieco innej sceny - Cyberpunk 2077: Zakończenie nomadzkie - współpraca z Panam i Aldecaldos - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jeśli w misji Skok na głęboką wodę (The Heist) wysłałeś ciało Jackiego do kliniki Viktora, będziesz świadkiem nieco innej sceny. Gdy wejdziesz na dach, będzie tam na Ciebie czekać Jackie. Możesz zamienić z nim kilka słów, jednak engram Jackiego nie jest w pełni funkcjonalny przez to, że użyto na nim Soulkillera po śmierci. Jackie nie rozpozna Cię i ciągle będzie mówić o tym samym.

Po chwili pojawisz się w Cyberprzestrzeni i będziesz mieć okazję spotkać się z Johnnym i Alt - Cyberpunk 2077: Zakończenie nomadzkie - współpraca z Panam i Aldecaldos - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po chwili pojawisz się w Cyberprzestrzeni i będziesz mieć okazję spotkać się z Johnny'm i Alt. Jak się okaże, Alt bez uprzedzenia użyła Soulkillera i zdołała rozdzielić osobowości V i Silverhanda w momencie, gdy V podłączył się do Mikoshi. Teraz jest już tylko engramem.

Gdy już wydaje się, że wszystko poszło tak, jak trzeba, Alt ma jednak złą wiadomość - Cyberpunk 2077: Zakończenie nomadzkie - współpraca z Panam i Aldecaldos - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Gdy już wydaje się, że wszystko poszło tak, jak trzeba, Alt ma jednak złą wiadomość. Zapomniała, że ciało V też jest czynnikiem, a przez zmiany jakie wprowadził Relic, inwazyjne leki i osłabiony system immunologiczny, nie będzie mogła ustabilizować stanu V i wkrótce po skopiowaniu jego osobowości, umrze. Ciało V nie należy już do niego lecz do Silverhanda.

Według szacunkowych obliczeń Alt, V pozostało około pół roku życia - Cyberpunk 2077: Zakończenie nomadzkie - współpraca z Panam i Aldecaldos - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Według szacunkowych obliczeń Alt, V pozostało około pół roku życia. Możesz teraz podjąć ważną decyzję, która wpłynie na zakończenie gry Cyberpunk 2077.

Przejdź przez most - Nowy świt gaśnie (New Dawn Fades)

Udajesz się w głąb Cyberprzestrzeni, pozwalając Johnnyemu zostać w ciele V - Cyberpunk 2077: Zakończenie nomadzkie - współpraca z Panam i Aldecaldos - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Udajesz się w głąb Cyberprzestrzeni, pozwalając Johnny'emu zostać w ciele V. Gdy podejmiesz tę decyzję, na zawsze stracisz kontakt z ciałem.

Po krótkiej chwili Johnny Silverhand, już w ciele V, obudzi się w jednym z budynków Night City - Cyberpunk 2077: Zakończenie nomadzkie - współpraca z Panam i Aldecaldos - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po krótkiej chwili Johnny Silverhand, już w ciele V, obudzi się w jednym z budynków Night City. Wstaje, sprawdza wiadomości w dzienniku i odnajduje tę najważniejszą, od Systemu Dostaw.

Przechodzi do salonu, zabiera bilet autobusowy ze stołu, niewielką torbę z kanapy i wychodzi z mieszkania - Cyberpunk 2077: Zakończenie nomadzkie - współpraca z Panam i Aldecaldos - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Przechodzi do salonu, zabiera bilet autobusowy ze stołu, niewielką torbę z kanapy i wychodzi z mieszkania. Dzwoni do drzwi obok i prosi sąsiada, Steve'a o podwózkę do sklepu muzycznego Time Machine.

W sklepie sprzedawca proponuje jeden z tańszych modeli gitar, ale Johnny szuka czegoś specjalnego - prawdziwej elektrycznej gitary - Cyberpunk 2077: Zakończenie nomadzkie - współpraca z Panam i Aldecaldos - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W sklepie sprzedawca proponuje jeden z tańszych modeli gitar, ale Johnny szuka czegoś specjalnego - prawdziwej elektrycznej gitary. Gdy sugeruje, że może za taki sprzęt sporo zapłacić, sprzedawca zaprasza go na zaplecze. Johnny wybiera jedną z dwóch gitar, płaci i wychodzi ze sklepu. W samochodzie prosi Steve'a o podwózkę na cmentarz.

Johnny wysiada przed cmentarzem i prosi chłopaka o to, by zaczekał na niego w samochodzie - Cyberpunk 2077: Zakończenie nomadzkie - współpraca z Panam i Aldecaldos - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Johnny wysiada przed cmentarzem i prosi chłopaka o to, by zaczekał na niego w samochodzie. Następnie sprawdza plan kolumbarium, uiszcza małą opłatę i udaje się do odpowiedniej niszy. Znajduje nagrobek V, otwiera go i umieszcza w środku pamiątkę - jego naszyjnik z pociskiem.

Johnny wychodzi z kolumbarium, dziękuje Steveowi za pomoc i odsyła go do domu - Cyberpunk 2077: Zakończenie nomadzkie - współpraca z Panam i Aldecaldos - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Johnny wychodzi z kolumbarium, dziękuje Steve'owi za pomoc i odsyła go do domu. Sam udaje się na przystanek autobusowy po drugiej stronie, kasuje bilet, zajmuje miejsce i odjeżdża z Night City.

Wejdź do studni - Nowy początek (All Along the Watchtower)

Wracasz do ciała, by przeżyć ostatnie miesiące życia, a tym samym odsyłasz Johnnyego w głąb Cyberprzestrzeni, za Blackwalla, by stał się częścią kodu Alt Cunningham - Cyberpunk 2077: Zakończenie nomadzkie - współpraca z Panam i Aldecaldos - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wracasz do ciała, by przeżyć ostatnie miesiące życia, a tym samym odsyłasz Johnny'ego w głąb Cyberprzestrzeni, za Blackwalla, by stał się częścią kodu Alt Cunningham.

Po krótkiej chwili, V pojawi się na punkcie widokowym przy tamie i będzie mieć okazję porozmawiać z Panam - Cyberpunk 2077: Zakończenie nomadzkie - współpraca z Panam i Aldecaldos - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po krótkiej chwili, V pojawi się na punkcie widokowym przy tamie i będzie mieć okazję porozmawiać z Panam. Wygląda na to, że V i Panam wraz z całym klanem Aldecaldos chcą zacząć zupełnie nowe życie w Arizonie, z dala od problemów Night City. Panam zostawi V samego i wejdzie do samochodu, a ten po krótkiej chwili do niej dołącza.

Gdy Panam wraz z V będą odjeżdżać na miejsce zbiórki Aldecaldos, Panam zmieni stację radiową i przełączy na wiadomości. Osoba prowadząca audycję powołując się na słowa Yorinobu Arasaki informuje, że jedną z ofiar ataku na Arasaka Tower była Hanako. Najwidoczniej Yorinobu przejął władze w korporacji w momencie, gdy V postanowił nie współpracować z córką zmarłego cesarza, Saburo.

W obozie Aldecaldos, V, Panam, Saul i Mitch omawiają plan działania - Cyberpunk 2077: Zakończenie nomadzkie - współpraca z Panam i Aldecaldos - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W obozie Aldecaldos, V, Panam, Saul i Mitch omawiają plan działania. Oficjalne przejścia przez granicę odpadają więc trzeba będzie skorzystać z alternatywnej opcji - starego tunelu przemytniczego. V siada za sterami Basiliska, a Panam zajmuje miejsce na wspomaganiu i razem lecą za nomadami w kierunku tunelu.

Tuż przed granicą wlatują w burzę piaskową, a ich obecność zostaje odkryta przez drony zwiadowcze MiliTechu - Cyberpunk 2077: Zakończenie nomadzkie - współpraca z Panam i Aldecaldos - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Tuż przed granicą wlatują w burzę piaskową, a ich obecność zostaje odkryta przez drony zwiadowcze MiliTechu. Ignorują ostrzeżenie i ostrzał nieprzyjaciela i lecą prosto do celu. W odpowiednim momencie Panam włącza dopalacz i nomadzi bezpiecznie wlatują do starego tunelu przemytniczego. W ten sposób opuszczają granice Night City i mają szanse zacząć nowe życie. Po krótkiej cut scence na ekranie pojawią się napisy końcowe.