Cyberpunk 2077: Panam Palmer - romans/seks Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 dowiesz się czy jest możliwy romans z Panam Palmer spotykaną w drugim akcie kampanii. Dowiesz się też jaki jest przebieg ewentualnego romansu z Panam.

Panam - kto to jest, gdzie ją spotkać?

1 - Cyberpunk 2077: Panam Palmer - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
Panam Palmer to kobieta, która jest najemniczką wykonującą niebezpieczne zlecenia za kredyty - Cyberpunk 2077: Panam Palmer - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Panam Palmer to kobieta, która jest najemniczką wykonującą niebezpieczne zlecenia za kredyty. Po raz pierwszy możesz spotkać się z nią podczas zaliczania głównego zadania Na rozdrożach (Ghost Town). Z inicjatywą wynajęcia usług Panam wyjdzie Rogue, od której dowiesz się też, że Panam w przeszłości podróżowała z nomadami i że przyda się jej znajomość Badlandów.

Będziesz mógł telefonicznie skontaktować się z Panam i następnie dotrzeć do niej w dzielnicy Rancho Coronado w Santo Domingo po to żeby rozpocząć z nią współpracę.

2 - Cyberpunk 2077: Panam Palmer - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
W trakcie wspólnego wykonywania zadań z Panam będzie ona mogła pomagać V w zaliczaniu celów misji oraz brać aktywny udział w walkach - Cyberpunk 2077: Panam Palmer - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W trakcie wspólnego wykonywania zadań z Panam będzie ona mogła pomagać V w zaliczaniu celów misji oraz brać aktywny udział w walkach. W międzyczasie odbędziesz z nią też szereg rozmów i odwiedzisz jej były klan nomadów Aldecaldo. Pozwoli ci to ją lepiej poznać.

Panam - czy romans jest możliwy?

Tak, gra przewiduje opcję romansu z Panam - Cyberpunk 2077: Panam Palmer - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Tak, gra przewiduje opcję romansu z Panam. Taki wariant jest jednak możliwy tylko jeśli grasz V o męskiej budowie ciała - jest to element, który można było ustalić wyłącznie w kreatorze postaci na samym początku gry. Ustawienia tego nie można już później zmienić.

Nie możesz romansować z Panam jeśli grasz V-kobietą, aczkolwiek będziesz mógł się z nią zaprzyjaźnić. Nie licz jednak na żadne romantyczne sceny w przypadku grania postacią o kobiecej budowie ciała.

Romans z Panam - szczegóły

Pierwsza okazja do poflirtowania z Panam pojawia się w końcowej części głównej misji Na rozdrożach - Cyberpunk 2077: Panam Palmer - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Pierwsza okazja do poflirtowania z Panam pojawia się w końcowej części głównej misji Na rozdrożach. Kroki te nie wpłyną jeszcze na zagwarantowanie sobie szansy rozpoczęcia romansu z Panam.

Finał questu Na rozdrożach rozgrywa się na terenie Motelu Sunset. Możesz napić się wspólnie z Panam w barze i wznieść (dowolny) toast.

3 - Cyberpunk 2077: Panam Palmer - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
Panam postanowi przespać się w hotelu i możesz subtelnie zasugerować żebyście wynajęli wspólny pokój z jednym łóżkiem - Cyberpunk 2077: Panam Palmer - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Panam postanowi przespać się w hotelu i możesz subtelnie zasugerować żebyście wynajęli wspólny pokój z jednym łóżkiem. Nie licz na to, że uda ci się już teraz przespać z Panam. Zostaniesz delikatnie spławiony i po dotarciu do wynajętego pomieszczenia motelowego na V będzie czekało osobne łóżko.

Na potrzeby nawiązania romansu z Panam musisz zacząć zajmować się jej pobocznymi questami, które stają się dostępne w dalszej części gry - Cyberpunk 2077: Panam Palmer - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Na potrzeby nawiązania romansu z Panam musisz zacząć zajmować się jej pobocznymi questami, które stają się dostępne w dalszej części gry. Przez większość czasu możesz się w nich zachowywać w dowolny sposób, ale mają one tez kilka ważnych momentów, które mogą przesądzić o rozpoczęciu lub anulowaniu / straceniu szansy na romans.

Pierwszy poboczny quest Panam to Kto sieje wiatr i otrzymasz go automatycznie po tym jak Panam do ciebie zadzwoni. Misja ta dotyczy oswobodzenia Saula więzionego we wrogim obozie Raffen Shiv. W początkowej fazie tego questu zadbaj o to żeby wspólnie z Panam dotrzeć do wrogiego obozu. Możesz zawalić romans jeśli postanowisz dotrzeć tam w pojedynkę i za długo będziesz zwlekał z podróżą.

Po tym jak akcja ratunkowa zakończy się sukcesem bohaterowie zostaną zmuszeni do spędzenia nocy na farmie - Cyberpunk 2077: Panam Palmer - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po tym jak akcja ratunkowa zakończy się sukcesem bohaterowie zostaną zmuszeni do spędzenia nocy na farmie. Przywróć dostawy prądu, rozpocznij rozmowę i zaczekaj aż Saul sobie pójdzie. Musisz prawidłowo zachować się w dwóch momentach w trakcie rozmowy z Panam:

1) Zaoferuj, że ściągniesz buty Panam.

2) Wybierz dowolną opcję dialogową oznaczoną ikoną dłoni - Możesz spróbować położyć dłoń na udzie Panam (pierwsza opcja dialogowa - nie przejmuj się jej reakcją, bo nie zawaliłeś romansu) lub pozwolić jej przejąć inicjatywę (druga opcja dialogowa) - Cyberpunk 2077: Panam Palmer - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

2) Wybierz dowolną opcję dialogową oznaczoną ikoną dłoni - Możesz spróbować położyć dłoń na udzie Panam (pierwsza opcja dialogowa - nie przejmuj się jej reakcją, bo nie zawaliłeś romansu) lub pozwolić jej przejąć inicjatywę (druga opcja dialogowa). Nie wybieraj opcji udania się od razu na odpoczynek (czyli ostatniej trzeciej opcji dialogowej, bez ikony dłoni).

Nie uda ci się już teraz przespać z Panam, ale mimo wszystko są to dwie ważne reakcje, których nie możesz przegapić. W przeciwnym razie przepadnie szansa na późniejszy romans.

Pod koniec questu Kto sieje wiatr nawiąż do wydarzeń z poprzedniej nocy - Cyberpunk 2077: Panam Palmer - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Pod koniec questu Kto sieje wiatr nawiąż do wydarzeń z poprzedniej nocy. Otrzymasz szybki pocałunek od Panam.

Drugi quest powiązany z Panam to Nie mów Saulowi i musisz w trakcie rozgrywania go przypilnować się w dwóch miejscach - Cyberpunk 2077: Panam Palmer - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Drugi quest powiązany z Panam to Nie mów Saulowi i musisz w trakcie rozgrywania go przypilnować się w dwóch miejscach. Pierwsze to początek questu. Zgodnie z tym co sugeruje tytuł misji nie możesz wyjawić Saulowi jakie Panam ma zamiary (odnośnie napadu na konwój). Nie tylko zawali to twoje szanse na rozwinięcie romansu, ale linia questów Panam dodatkowo przedwcześnie zakończy się. Po prostu wybieraj inne opcje dialogowe podczas spotkania, w którym bierze udział Saul, bądź też w ogóle nie odzywaj się.

4 - Cyberpunk 2077: Panam Palmer - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
W dalszej części tego questu Panam i V dotrą do wieży kontrolnej przy torach - Cyberpunk 2077: Panam Palmer - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W dalszej części tego questu Panam i V dotrą do wieży kontrolnej przy torach. Po wykonaniu czynności z wieży załączy się rozmowa z Panam. Nie możesz wybrać opcji dialogowej, że pomagasz Panam ze względów finansowych, bo Panam po prostu się rozzłości i szanse kontynuowania romansu przepadną. Możesz wybrać dowolną inną opcję dialogową.

Na sam koniec spotkania możesz opcjonalnie dotknąć dłoni Panam.

Również w tym samym queście dojdzie do spotkania z nomadami przy ognisku - Cyberpunk 2077: Panam Palmer - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Również w tym samym queście dojdzie do spotkania z nomadami przy ognisku. Twoje reakcje w trakcie tego spotkania nie są kluczowe dla szans związania się później z Panam, ale mimo wszystko warto skorzystać z okazji do przytulenia Panam do siebie.

W przerwie pomiędzy drugim i trzecim questem Panam może ona wysłać V wiadomość - Cyberpunk 2077: Panam Palmer - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W przerwie pomiędzy drugim i trzecim questem Panam może ona wysłać V wiadomość. Twoja odpowiedź (np. że tęsknisz za nią) nie ma jednak znaczenia w kontekście zachowania szans na kontynuowanie romansu.

Podobnych wiadomości możesz spodziewać się również po ukończeniu całej linii fabularnej, ale także i one nie mają istotnego znaczenia.

Ostatnia misja fabularna Panam to Właściwy moment, w trakcie której V uczy się sterowania Basiliskiem - Cyberpunk 2077: Panam Palmer - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Ostatnia misja fabularna Panam to Właściwy moment, w trakcie której V uczy się sterowania Basiliskiem. Do ważnego wyboru dochodzi po odbyciu lekcji sterowania czołgiem. Panam poinformuje V o połączeniu waszych układów nerwowych. Musisz zgodzić się na to żeby Panam cię dotknęła.

5 - Cyberpunk 2077: Panam Palmer - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
Jeśli się zgodziłeś, to załączy się scena seksu V i Panam, która zostanie przerwana w momencie pojawienia się wrogów - Cyberpunk 2077: Panam Palmer - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jeśli się zgodziłeś, to załączy się scena seksu V i Panam, która zostanie przerwana w momencie pojawienia się wrogów. Jeżeli jej odmówiłeś, to zaprzepaścisz swoje szanse na związanie się z nią.

Po wygranej bitwie spotkasz się z Panam w barze i możesz nawiązać do gorącej sceny w czołgu - Cyberpunk 2077: Panam Palmer - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po wygranej bitwie spotkasz się z Panam w barze i możesz nawiązać do gorącej sceny w czołgu. Panam zaproponuje V pozostanie z nomadami, ale nie możesz już teraz się na to zgodzić. Jest to wybór, którego dokonuje się dopiero w finale kampanii.

6 - Cyberpunk 2077: Panam Palmer - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
Na sam koniec questu pojawia się okazja do pocałowania Panam na pożegnanie - Cyberpunk 2077: Panam Palmer - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Na sam koniec questu pojawia się okazja do pocałowania Panam na pożegnanie. Jeśli poprawnie wykonałeś wszystkie poprzednie kroki, to V i Panam staną się parą, tzn. wejdą w trwały związek. Spodziewaj się w rezultacie odblokowania dodatkowych wariantów zakończenia kampanii.

Związanie się z Panam - wpływ na dalszą grę

Po zakończeniu linii fabularnej Panam i związaniu się z nią może ona kontaktować się z V i wysyłać wiadomości tekstowe - Cyberpunk 2077: Panam Palmer - romans/seks - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po zakończeniu linii fabularnej Panam i związaniu się z nią może ona kontaktować się z V i wysyłać wiadomości tekstowe. Wybierane w nich odpowiedzi nie mają jednak dużego znaczenia. Nie musisz obawiać się pogorszenia relacji z Panam.

Jeśli udało ci się poprawnie rozegrać romans z Panam, to Panam może pojawić się w finale gry i jej obecność może zmienić przebieg epilogu kampanii.