Cyberpunk 2077: Teoria wielkiego wybuchu (Kerry)/Boat Drinks - solucja Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Ta strona poradnika do gry Cyberpunk 2077 zawiera opis przejścia pobocznej misji Teoria wielkiego wybuchu - Boat Drinks. Jest to finałowe siódme zadanie spośród tych, w których pojawia się Kerry Eurodyne. Z naszej solucji dowiesz się jak zachować się na łodzi oraz jak potencjalnie związać się z Kerrym w ramach rozwijanego romansu z tą postacią.

Odblokowanie zadania

Jak zacząć quest: Quest ten odblokowywany jest jakiś czas po tym jak ukończysz szóstą misję związaną z Kerrym - Ciemna materia - Cyberpunk 2077: Teoria wielkiego wybuchu (Kerry)/Boat Drinks - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jak zacząć quest: Quest ten odblokowywany jest jakiś czas po tym jak ukończysz szóstą misję związaną z Kerrym - Ciemna materia. Nowa misja udostępniona zostanie niezależnie od tego czy pocałowałeś Kerry'ego na tarasie w poprzednim queście czy też nie.

Tak jak zawsze musisz odczekać około jednej doby (czasu gry) na kontakt ze strony Kerry'ego. W razie potrzeby użyj przyśpieszenia upływu czasu lub prześpij się w mieszkaniu V. Kerry zaprosi bohatera do przystani i musisz przyjąć jego zaproszenie.

Marina, do której musisz dotrzeć, znajduje się w dzielnicy Downtown w City Center - Cyberpunk 2077: Teoria wielkiego wybuchu (Kerry)/Boat Drinks - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Marina, do której musisz dotrzeć, znajduje się w dzielnicy Downtown w City Center. Spotkanie ma mieć miejsce o 19:00, ale możesz dotrzeć do celu o dowolnej porze i w oznaczonym przez grę miejscu użyć opcji przeskoku czasu. Kerry przebywa na pokładzie jednego z zacumowanych jachtów. Wejdź na pokład i zgódź się żeby usiąść obok Kerry'ego. Kerry ustawi autopilota i łódź wypłynie na otwarte wody.

Sceny na pokładzie łodzi - okazja do romansu z Kerrym

W trakcie długiej podróży łodzią możesz wybierać dowolne opcje dialogowe, jak również ją przyśpieszyć po tym jak zakończy się rozmowa - Cyberpunk 2077: Teoria wielkiego wybuchu (Kerry)/Boat Drinks - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W trakcie długiej podróży łodzią możesz wybierać dowolne opcje dialogowe, jak również ją przyśpieszyć po tym jak zakończy się rozmowa. Docelowo dowiesz się, że jacht nie należy do Kerry'ego, tylko do menadżera, który przekazał Us Cracks prawa do jego piosenki bez jego wiedzy.

Możesz zachować się na dwa sposoby - dołączyć do Kerry'ego w demolowaniu łodzi lub odmówić uczestnictwa w akcie wandalizmu. Nie jest to bardzo istotny wybór. Jeśli zgodzisz się przyłączyć do Kerry'ego, to możesz odnajdywać w kajucie interaktywne przedmioty i wciskać przycisk interakcji żeby je niszczyć.

Kerry w pewnym momencie poprosi V o pomoc i jest to kolejna okazja do pocałowania go - Cyberpunk 2077: Teoria wielkiego wybuchu (Kerry)/Boat Drinks - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Kerry w pewnym momencie poprosi V o pomoc i jest to kolejna okazja do pocałowania go. Dla przypomnienia romans z Kerrym jest możliwy tylko jeśli grasz V o męskim tonie głosu i męskiej budowie ciała - dokładniej omówiliśmy go w rozdziale Romanse.

Jeśli pocałowałeś Kerry'ego, to załączy się scena seksu z Kerrym w trakcie niszczenia łodzi.

Sceny na plaży - możliwość związania się z Kerrym

Po tym jak wskoczysz do wody popłyń w stronę brzegu i zaczekaj aż dołączy do ciebie Kerry - Cyberpunk 2077: Teoria wielkiego wybuchu (Kerry)/Boat Drinks - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po tym jak wskoczysz do wody popłyń w stronę brzegu i zaczekaj aż dołączy do ciebie Kerry. Usiądź obok niego i zaczekaj aż jacht eksploduje.

Jeśli spełniłeś wszystkie wcześniejsze wymagania romansu, to możesz związać się z Kerrym, dzięki czemu V i Kerry staną się parą. Kerry będzie mógł dzięki temu pojawić się w finale gry. Za zaliczenie tego questu oraz całej linii fabularnej Kerry'ego otrzymasz trofeum Bywalec.