Cyberpunk 2077 - Watson - Cyberpsychopaci
Cyberpunk 2077 - Watson - Cyberpsychopaci
Powiększ mapę

Cyberpunk 2077: Gdzie leży pies pogrzebany - cyberpsychopata, solucja Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Podejrzenie cyberpsychozy - solucja

W Cyberpunk 2077 natrafisz na cyberpsychopatów. Są to specjalni przeciwnicy, na których natrafisz eksplorując mapę gry. Na tej stronie naszego poradnika zajmiemy się misją nazwaną Gdzie leży pies pogrzebany.

Lokalizacja cyberpsychopaty

1 - Cyberpunk 2077: Gdzie leży pies pogrzebany - cyberpsychopata, solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
Carter znajduje się w bocznej uliczce, zaraz obok parkingu, w północnej części Watson, w dzielnicy Northside - Cyberpunk 2077: Gdzie leży pies pogrzebany - cyberpsychopata, solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Carter znajduje się w bocznej uliczce, zaraz obok parkingu, w północnej części Watson, w dzielnicy Northside.

Aby się do niego dostać musisz po prostu zejść z głównej drogi.

Solucja

2 - Cyberpunk 2077: Gdzie leży pies pogrzebany - cyberpsychopata, solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
Jak zacząć: ukończyć zadanie Ostatnia taka robota i odnaleźć przeciwnika na mapie - Cyberpunk 2077: Gdzie leży pies pogrzebany - cyberpsychopata, solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jak zacząć: ukończyć zadanie Ostatnia taka robota i odnaleźć przeciwnika na mapie.

Zacznijmy od tego, że tego przeciwnika łatwo jest zajść od tyłu. Na spokojnie możesz wykorzystać jego zainteresowanie i przechytrzyć go już na starcie. Będzie on bowiem kucał przy śmieciach i nie zwracał uwagi na okoliczne odgłosy.

Jeśli jednak wdasz się w bezpośrednią walkę musisz liczyć się z tym, że zacznie atakować cię bronią białą. Staraj się trzymać poza zasięgiem jego ataków, dobrze sprawdzi się broń szybkostrzelna, która nadąży z jego przeskokami.

3 - Cyberpunk 2077: Gdzie leży pies pogrzebany - cyberpsychopata, solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
Po zneutralizowaniu przeciwnika zdobądź potrzebne informacje - Cyberpunk 2077: Gdzie leży pies pogrzebany - cyberpsychopata, solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po zneutralizowaniu przeciwnika zdobądź potrzebne informacje. Drzazgę znajdziesz przeszukując Cartera, podchodząc do zwłok leżących obok śmietnika oraz tych w samym kącie zaułka.

4 - Cyberpunk 2077: Gdzie leży pies pogrzebany - cyberpsychopata, solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gryPo zdobyciu drzazgi wejdź w - Cyberpunk 2077: Gdzie leży pies pogrzebany - cyberpsychopata, solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po zdobyciu drzazgi wejdź w:

  1. w menu gry;
  2. w dziennik;
  3. wybierz drzazgi;
  4. otwórz wiadomość dotyczącą Cartera.
5 - Cyberpunk 2077: Gdzie leży pies pogrzebany - cyberpsychopata, solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
Aby ukończyć zadanie musisz wejść - Cyberpunk 2077: Gdzie leży pies pogrzebany - cyberpsychopata, solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Aby ukończyć zadanie musisz wejść:

  1. w menu gry;
  2. w dziennik;
  3. wybrać wiadomości;
  4. w konferencję z Reginą Jones;
  5. wybrać "Podejrzenie Cyberpsychozy: Gdzie leży pies pogrzebany".

I ostatnia prosta, wystarczy, że klikniesz na wiadomość, którą V ma wysłać do Reginy, a to zakończy misję.

Walka

Ważne informacje o walce z Carterem - Cyberpunk 2077: Gdzie leży pies pogrzebany - cyberpsychopata, solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Ważne informacje o walce z Carterem:

  1. Korzysta z maczety;
  2. Potrafi szybko się poruszać;
  3. Zakłócenia motoryki sprawią, że przestanie biegać i wystawi go na twoje ciosy.