Cyberpunk 2077: Przesłuchanie Woodmana - jak z nim rozmawiać? Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 znajdziesz opis ważnego wyboru, który będziesz musiał podjąć w misji Dom lalek (Automatic Love).

V udaje się do klubu Chmury (Clouds), by dowiedzieć się, co stało się z Evelyn Parker. Po rozmowie z jedną z lalek, sprawdzeniu pokoju Evelyn i przeszukaniu piętra VIP, ma wystarczająco dużo informacji, by skonfrontować się z właścicielem klubu. Rozmowa z Woodmanem ma wiele scenariuszy i może zakończyć się na dwa sposoby: pokojowo lub brutalnie. Jeśli w trakcie przechodzenia przez piętro VIP wszcząłeś alarm, nie będziesz mieć możliwości dogadania się z Woodmanem.

Jeśli dogadasz się z Woodmanem i zostawisz go przy życiu, możesz natknąć się na niego nieco później, podczas wykonywania zadania Mechaniczna dziewczyna (Ex-Factor).

Dogadaj się z Woodmanem

Jeśli Twoja postać ma wysoko rozwinięty atrybut Inteligencji, jeśli zbadałeś wcześniej kabinę numer 11 i/lub przeczytałeś wiadomości z komputera w pokoju kontrolnym możesz dogadać się z szefem klubu - Cyberpunk 2077: Przesłuchanie Woodmana - jak z nim rozmawiać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jeśli Twoja postać ma wysoko rozwinięty atrybut Inteligencji, jeśli zbadałeś wcześniej kabinę numer 11 i/lub przeczytałeś wiadomości z komputera w pokoju kontrolnym możesz dogadać się z szefem klubu. Skorzystać z odpowiednich opcji dialogowych.

  1. Mieliście problem z netrunnerem. Mogę pomóc (wymagana inteligencja na poziomie co najmniej 7 punktów). Otwiera to opcję dialogową Powiem, jak mi pomożesz;
  2. Zapłacę za informacje.
  3. Widzisz tylko Tygrysów. A za nimi stoją potężniejsi (wymagana przeszłość związana z Korporacją).

Gdy dojdziecie do porozumienia, Woodman wyjawi Ci wszelkie istotne informacje, a do tego uruchomi windę, która znajduje się w korytarze po lewej stronie od wyjścia z biura. Jeśli użyłeś swoich Zdolności Technicznych jako karty przetargowej pamiętaj, by po zakończeniu rozmowy zdradzić Woodmanowi obiecane informacje, by nie doprowadzić do konfliktu.

Zastrasz Woodmana

Możesz zastraszyć szefa klubu jeśli obejrzałeś holoprojekcję z kabiny Evelyn Parker, ukończyłeś zadanie poboczne Stróże bezprawia i/lub Zlecenie na potwora lub po prostu skorzystasz z kilku nie agresywnych opcji dialogowych, jak np - Cyberpunk 2077: Przesłuchanie Woodmana - jak z nim rozmawiać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Możesz zastraszyć szefa klubu jeśli obejrzałeś holoprojekcję z kabiny Evelyn Parker, ukończyłeś zadanie poboczne Stróże bezprawia i/lub Zlecenie na potwora lub po prostu skorzystasz z kilku nie agresywnych opcji dialogowych, jak np.

  1. Ja się i tak dowiem;
  2. Nie utrudniajmy sobie życia;
  3. Twoi przełożeni dowiedzą się, jak traktujesz klientów.

Gdy zastraszysz Woodmana, otrzymasz niezbędne informacje, a do tego uruchomi on windę, która znajduje się w korytarze po lewej stronie od wyjścia z biura.

Zabij Woodmana

Jeśli wtargnąłeś na teren klubu siłą lub po prostu chcesz się pozbyć szefa, będziesz musiał walczyć z Woodmanem - Cyberpunk 2077: Przesłuchanie Woodmana - jak z nim rozmawiać? - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jeśli wtargnąłeś na teren klubu siłą lub po prostu chcesz się pozbyć szefa, będziesz musiał walczyć z Woodmanem. Mężczyzna zaatakuje w momencie, gdy przekroczysz próg jego biura. Gdy go zabijesz, przeszukaj jego komputer, by znaleźć potrzebne informacje, których nie udało Ci się zdobyć w inny sposób.