Cyberpunk 2077: Właściwy moment (Panam) - solucja, opis przejścia Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Queen of the Highway - solucja, opis przejścia

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 znajdziesz opis przejścia pobocznego questu Właściwy moment - Queen of the Highway. To finałowa trzecia poboczna misja Panam. Z naszej solucji dowiesz się jak używać czołgu Panzer do eliminowania wrogów i jak opcjonalnie związać się z Panam.

Odblokowanie zadania

Jak zacząć quest: Musisz ukończyć drugie poboczne zadanie Panam - Nie mów Saulowi - Cyberpunk 2077: Właściwy moment (Panam) - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jak zacząć quest: Musisz ukończyć drugie poboczne zadanie Panam - Nie mów Saulowi. Odczekaj około jednej pełnej doby aż ukradzione w poprzednim zadaniu części Basiliska zostaną zmontowane. Możesz otrzymać sms o postępie prac, przy czym właściwe zadanie rozpocznie się po tym jak zadzwoni Panam. Zgódź się na propozycję przejechania się zbudowanym przez nomadów Basiliskiem.

Basilisk

Po dotarciu do obozu dotrzyj do miejsca, w którym stoi zbudowany Basilisk - czołg Panzer - Cyberpunk 2077: Właściwy moment (Panam) - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po dotarciu do obozu dotrzyj do miejsca, w którym stoi zbudowany Basilisk - czołg Panzer. Wysłuchaj rozmowy, a następnie zajmij miejsce na pokładzie Basiliska. Do czołgu wsiada się przez właz na dachu. Panam dołączy do V i zajmie miejsce w drugim fotelu.

Porozmawiaj z Panam, a następnie podłącz się do systemów czołgu żeby przejąć kontrolę - Cyberpunk 2077: Właściwy moment (Panam) - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Porozmawiaj z Panam, a następnie podłącz się do systemów czołgu żeby przejąć kontrolę. Sterowanie Basiliskiem jest bardzo proste i jest dodatkowo ułatwione, gdyż maszyna lewituje nad ziemią. Możesz obracać czołg oraz strafować na boki. Zalicz przejażdżkę zakładającą docieranie do punktów kontrolnych przy turbinach wiatrowych.

Kolejna ważna lekcja to prowadzenie ostrzału z użyciem czołgu. Wystarczy wciskać przycisk ataku i zniszcz w ten sposób 5 szkoleniowych celów.

Opcjonalny romans i seks z Panam

1 - Cyberpunk 2077: Właściwy moment (Panam) - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
Jeżeli grasz V-mężczyzną (tzn - Cyberpunk 2077: Właściwy moment (Panam) - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jeżeli grasz V-mężczyzną (tzn. postacią o męskiej budowie ciała) i jeśli poprawnie zachowywałeś się w poprzednich questach, to pojawia się okazja do załączenia sceny seksu z Panam będącej jedną z części romansu z tą postacią. Panam poinformuje cię o połączeniu waszych systemów nerwowych z systemem czołgu i możliwości "zacieśnienia więzi". Zgódź się na tę propozycję - czeka cię szybki seks z Panam w czołgu.

Cały romans z Panam bardzo dokładnie opisaliśmy w osobnym rozdziale Romanse w naszym poradniku.

Bitwa z Raffen Shiv i zakończenie zadania

Niezależnie jak zachowałeś się w stosunku do Panam czeka cię bitwa, w trakcie której możesz przetestować czołg w warunkach bojowych - Cyberpunk 2077: Właściwy moment (Panam) - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Niezależnie jak zachowałeś się w stosunku do Panam czeka cię bitwa, w trakcie której możesz przetestować czołg w warunkach bojowych. Czołg jest bardzo wytrzymały i nie powinieneś mieć żadnych problemów z pozbywaniem się wrogów i utrzymywaniem maszyny w dobrym stanie. Do zniszczenia jest w sumie 20 celów.

Po zakończonej bitwie wyjdź z czołgu i spotkaj się z Saulem, który dość nieoczekiwanie przekaże Panam władzę nad klanem Aldecaldos - Cyberpunk 2077: Właściwy moment (Panam) - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po zakończonej bitwie wyjdź z czołgu i spotkaj się z Saulem, który dość nieoczekiwanie przekaże Panam władzę nad klanem Aldecaldos.

Idź za Panam do baru, w którym załączy się kolejna rozmowa. Możesz w trakcie tego spotkania nawiązać do gorącej sceny z czołgu. Panam zaproponuje V przyłączenie się do nomadów, aczkolwiek nie będziesz mógł już teraz się na to zgodzić. Dzięki zaliczeniu wszystkich questów Panam doprowadziłeś do sytuacji, że Panam może pojawić się w finale gry i zmienić jego przebieg.

V wkrótce straci przytomność w wyniku niestabilnego działania Reliktu - Cyberpunk 2077: Właściwy moment (Panam) - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

V wkrótce straci przytomność w wyniku niestabilnego działania Reliktu. Po tym jak odzyskasz zmysły możesz wyjawić Panam prawdę na temat tego czym jest bioczip Silverhanda lub zachować tę wiedzę dla siebie.

Po wyjściu z namiotu pogadaj z innymi nomadami. Możesz opcjonalnie na chwilę tu zostać. Obóz nomadów stał się nową bezpieczną lokacją - V znajdzie w nim swój własny namiot, który oferuje m.in. lustro, łóżko i dostęp do skrytki na przedmioty.

Na sam koniec raz jeszcze zacznij podążać za Panam - Cyberpunk 2077: Właściwy moment (Panam) - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Na sam koniec raz jeszcze zacznij podążać za Panam. Jeśli do tej pory z nią romansowałeś możesz pocałować Panam. Istotną informacją jest to, że w tym przypadku V i Panam staną się parą.

Dodatkowa nagroda niezależnie od podejmowanych decyzji w tym queście to trofeum O bezkresna drogo! za ukończenie linii fabularnej Panam.