Cyberpunk 2077: Pistolet niepowtarzalny - solucja, opis przejścia Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

W Cyberpunk 2077 możesz odkrywać misje poboczne po prostu eksplorując świat gry. Dzięki nim możesz zdobywać dodatkowe punkty doświadczenia, przedmioty oraz pieniądze. Na tej stronie naszego poradnika znajdziesz dokładny opis misji Pistolet niepowtarzalny (Machine Gun). Dowiesz się jak rozpocząć zadanie oraz co należy zrobić, aby ukończyć misję z powodzeniem.

Lokalizacja

1 - Cyberpunk 2077: Pistolet niepowtarzalny - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gryJak zacząć: ukończyć zadanie Wielki sen - Cyberpunk 2077: Pistolet niepowtarzalny - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jak zacząć: ukończyć zadanie Wielki sen.

Misję znajdziesz w Heywood, w dzielnicy Vista del Rey.

Solucja

2 - Cyberpunk 2077: Pistolet niepowtarzalny - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gryTę misję rozpoczniesz od odnalezienia pistoletu typu Smart - Cyberpunk 2077: Pistolet niepowtarzalny - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Tę misję rozpoczniesz od odnalezienia pistoletu typu Smart. Ma on na imię Skippy i poprosi cię o wybranie jednego z dwóch trybów:

  1. Bezdusznego mordercy - wystrzeliwującego pociski prosto w głowę;
  2. Psuedopacyfisty - strzelającego w nogi.

Polecamy wybrać tę pierwszą opcję. To ułatwi ci kolejne części zadania.

Aby kontynuować misję musisz zabić Skippym kilkadziesiąt przeciwników - Cyberpunk 2077: Pistolet niepowtarzalny - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Aby kontynuować misję musisz zabić Skippy'm kilkadziesiąt przeciwników. Gdy to zrobisz zacznie on kolejne rozmyślania nad sensem życia i zmieni swój tryb.

Po upływnie 48 godzin (możesz przewinąć) Skippy przypomni sobie kto jest jego właścicielem - Cyberpunk 2077: Pistolet niepowtarzalny - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po upływnie 48 godzin (możesz przewinąć) Skippy przypomni sobie kto jest jego właścicielem. Możesz udać się Reginy i oddać jej broń, to zakończy misję. Jeśli zostawisz dla siebie Skippy'ego nie ukończysz zadania.