Cyberpunk 2077: Sturm Und Drang (Kerry) - solucja, opis przejścia Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Ta strona poradnika do gry Cyberpunk 2077 zawiera opis przejścia pobocznej misji Sturm Und Drang - Rebel! Rebel!. Jest to czwarte poboczne zadanie, w którym pojawia się Kerry Eurodyne. Z naszej solucji dowiesz się jak poprawnie zorganizować napad na furgonetkę.

Jak zacząć quest: Quest ten odblokowywany jest jakiś czas po tym jak ukończysz trzecią misję związaną z Kerrym - A Like Supreme - Cyberpunk 2077: Sturm Und Drang (Kerry) - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jak zacząć quest: Quest ten odblokowywany jest jakiś czas po tym jak ukończysz trzecią misję związaną z Kerrym - A Like Supreme. Dla przypomnienia dotyczyła ona zorganizowania koncertu kapeli Samurai.

Musisz zaczekać na telefon od Kerry'ego, który nastąpi nie wcześniej niż po kilkunastu godzinach (czasu gry) od momentu ukończenia poprzedniego zadania. Jeśli Kerry mimo wszystko nie dzwoni, to spróbuj przenieść się w pobliże jego rezydencji w North Oak (powyższy obrazek). Powinno to zwiększyć prawdopodobieństwo, że skontaktuje się telefonicznie z V.

Kerry będzie miał robotę, do której potrzebuje pomocy V - Cyberpunk 2077: Sturm Und Drang (Kerry) - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Kerry będzie miał robotę, do której potrzebuje pomocy V. Musisz spotkać się z Kerrym w dzielnicy Rancho Coronado w Santo Domingo. Ma do niego dojść w środku nocy, przy czym po dotarciu na miejsce możesz usiąść na stołku i doprowadzić do automatycznego przesunięcia godziny na właściwą.

Kerry podjedzie starym gruchotem. Musisz wsiąść do auta i rozpocząć przejażdżkę. Dowiesz się o problemie Kerry'ego z kapelą Us Cracks i o planie zatrzymania i zniszczenia furgonetki.

Po dotarciu do planowanego miejsca ataku wyjmij z bagażnika kolczatkę i granaty - Cyberpunk 2077: Sturm Und Drang (Kerry) - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po dotarciu do planowanego miejsca ataku wyjmij z bagażnika kolczatkę i granaty. Udaj się za Kerrym do miejsca rozstawienia na drodze kolczatki. Schowaj się obok przystanku i zaczekaj na pojawienie się pojazdu.

Po tym jak kolczatka zatrzyma auto podejdź do niego od strony prawych drzwi i zmuś w dowolny sposób pasażera do wyjścia z auta.

Podnieś klucze z ziemi i użyj ich do otwarcia paki furgonetki - Cyberpunk 2077: Sturm Und Drang (Kerry) - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Podnieś klucze z ziemi i użyj ich do otwarcia paki furgonetki. Powiedz Kerry'emu, co odnalazłeś w pojeździe.

Oddal się na bezpieczną odległość od furgonetki i rzuć granatem w pojazd po to żeby eksplodował.

Ostatnia duża część misji to ucieczka przed policją, które wezwana została na miejsce napadu - Cyberpunk 2077: Sturm Und Drang (Kerry) - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Ostatnia duża część misji to ucieczka przed policją, które wezwana została na miejsce napadu. Jest to bardzo proste - rozpocznij przejazd po autostradzie lub innych prostych odcinkach drogi, dzięki czemu będziesz mógł utrzymywać wysoką prędkość i bardzo szybko zgubisz pościg.

Po udanej akcji zawieź Kerry'ego we wskazane miejsce w Rancho Coronado. Możesz zgodzić się na wspólną kawę lub mu odmówić - ta druga opcja nie wpłynie na twoje ewentualne szanse nawiązania z nim romansu. Usiądź przy ladzie i dokonaj (lub nie) dowolnego zamówienia. Wybór opcji dialogowych w trakcie tej rozmowy z Kerrym nie ma żadnego znaczenia.