Cyberpunk 2077: W starym kinie (Rogue i Johnny)/Blistering Love - solucja Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 znajduje się opis przejścia pobocznej misji W starym kinie - Blistering Love. Jest to quest z wybrania się na randkę z Rogue. Dowiesz się jakie są wymagania do zabrania Rogue do kina samochodowego i w jakich okolicznościach można pocałować Rogue.

1 - Cyberpunk 2077: W starym kinie (Rogue i Johnny)/Blistering Love - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
Jak zacząć quest: Musisz najpierw zająć się pobocznym zadaniem Gdzie jest Johnny - Cyberpunk 2077: W starym kinie (Rogue i Johnny)/Blistering Love - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jak zacząć quest: Musisz najpierw zająć się pobocznym zadaniem Gdzie jest Johnny?, które staje się dostępne w późnej fazie kampanii. W trakcie rozgrywania tego questu musisz odpowiednio zachowywać się w scenie na polach naftowych - trzeba być miłym dla Johnny'ego i pozostawić jakiś pozytywny napis na jego "grobie". Jeśli spełnisz ten wymóg, to Silverhand poprosi V o umówienie się z Rogue na randkę.

Zadzwoń do Rogue. Zgodzi się bez dodatkowych próśb i nawet wybierze miejsce randki.

Musisz najpierw odebrać Rogue z klubu Afterlife - Cyberpunk 2077: W starym kinie (Rogue i Johnny)/Blistering Love - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Musisz najpierw odebrać Rogue z klubu Afterlife. Należy odwiedzić lokal w godzinach wieczornych (w razie potrzeby możesz skorzystac z opcji przyśpieszenia upływu czasu). Rogue możesz zabrać korzystając z Porsche Johnny'ego (spodziewaj się jej unikalnej reakcji) lub dowolnego innego pojazdu.

Po spotkaniu się z Rogue wybierz dowolną odpowiedź na to kiedy Johnny "przejmie kontrolę". Wyrusz do kina samochodowego w North Oak w Westbrook.

Z otwarciem drzwi w kinie Drive-In Teather powiązana jest drobna zagadka - Cyberpunk 2077: W starym kinie (Rogue i Johnny)/Blistering Love - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Z otwarciem drzwi w kinie Drive-In Teather powiązana jest drobna zagadka. Musisz mianowicie odnaleźć kombinację do zamka elektronicznego przy drzwiach. Skorzystaj z komputera w małym pomieszczeniu i wyświetl wiadomość pokazaną na powyższym obrazku. Ustalisz, że kod to 0000 i będziesz mógł odblokować przejście na plac kina.

Pogadaj z Rogue i wyjdź na górę do pomieszczenia z projektorem - Cyberpunk 2077: W starym kinie (Rogue i Johnny)/Blistering Love - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Pogadaj z Rogue i wyjdź na górę do pomieszczenia z projektorem. Wejdź w interakcję z jego panelem. Musisz połknąć kolejną pigułkę i zgodzić się żeby Johnny tymczasowo przejął kontrolę nad ciałem V.

Załączy się romantyczna scena ze wspólnego oglądania filmu z Rogue - Cyberpunk 2077: W starym kinie (Rogue i Johnny)/Blistering Love - solucja - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Załączy się romantyczna scena ze wspólnego oglądania filmu z Rogue. W trakcie rozgrywania tej sceny możesz wybierać dowolne opcje dialogowe, przy czym pojawia się możliwość pocałowania Rogue. Załączy się gorąca scena całowania z Rogue, aczkolwiek nie uda ci się nawiązać z nią "pełnoprawnego" romansu. Temat ten dokładniej opisaliśmy na stronie na jej temat w rozdziale Romanse.

Połknij kolejną pigułkę żeby odzyskać kontrolę nad swoim ciałem. Quest wkrótce zakończy się. Otrzymasz trofeum Dancing With My Axe za ukończenie linii fabularnej Rogue. Sama Rogue będzie też mogła pojawić się w finale i odblokowany zostanie powiązany z nią nowy wariant zakończenia gry. Dokładniej opisaliśmy to w rozdziale Zakończenia.