Assassins Creed Valhalla: Ołtarz ofiarny - Suthsexe, sekrety, lokacje Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

W Assassin's Creed Valhalla możesz natrafić na ołtarze ofiarne. Na tej stornie naszego poradnika dowiesz się gdzie znajdziesz ołtarze. Ułatwi Ci to maksowanie regionu Suthsexe.

Skóry

Ołtarz ofiarny znajdziesz w południowej części mapy, za zachód od punkty synchronizacji - Assassins Creed Valhalla: Ołtarz ofiarny - Suthsexe, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Ołtarz ofiarny znajdziesz w południowej części mapy, za zachód od punkty synchronizacji.

1 - Assassins Creed Valhalla: Ołtarz ofiarny - Suthsexe, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry
Aby zaliczyć tę aktywność poboczną potrzebujesz 50 skór - Assassins Creed Valhalla: Ołtarz ofiarny - Suthsexe, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Aby zaliczyć tę aktywność poboczną potrzebujesz 50 skór. Nie musisz niczego zabijać ani gonić, tym razem surowiec załatwi sprawę.