AC Valhalla Crossover Stories: Licząc barany - wszystkie odłamki, solucja Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Assassin’s Creed Valhalla Crossover Stories znajdziecie opis zadania Licząc barany (Counting Sheep).

Na tej stronie poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla Crossover Stories znajdziecie opis zadania Licząc barany (Counting Sheep). Ta misja polega na odnalezieniu 5 odłamków.

1 odłamek

Lokalizacja: Hungladder, północna część wyspy - AC Valhalla Crossover Stories: Licząc barany - wszystkie odłamki, solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Lokalizacja: Hungladder, północna część wyspy.

1 - AC Valhalla Crossover Stories: Licząc barany - wszystkie odłamki, solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gryTen odłamek znajduje się w obozie, w którym natkniecie się na sporą ilość przeciwników - AC Valhalla Crossover Stories: Licząc barany - wszystkie odłamki, solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Ten odłamek znajduje się w obozie, w którym natkniecie się na sporą ilość przeciwników. Waszym zadaniem jest jednak zejście do niewielkiej jaskini pod mostem, a nie eliminacja wrogów. W tym pomieszczeniu zobaczycie niewielki odłamek, który przyczepiony jest do skały.

2 odłamek

Lokalizacja: Inverarish, południowo wschodnia część wyspy - AC Valhalla Crossover Stories: Licząc barany - wszystkie odłamki, solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Lokalizacja: Inverarish, południowo wschodnia część wyspy.

W ty miejscu znajdziecie niewielką jaskinię - AC Valhalla Crossover Stories: Licząc barany - wszystkie odłamki, solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

W ty miejscu znajdziecie niewielką jaskinię. Uważajcie, ponieważ na starcie zaatakują Was 3 węże. Najlepiej pozbądźcie się ich ze sporej odległości, aby niepotrzebnie nie tracić życia. Za zwierzętami leży niewielki list, on zaprowadzi Was dalej.

Przed jaskinią zobaczycie ślady - AC Valhalla Crossover Stories: Licząc barany - wszystkie odłamki, solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Przed jaskinią zobaczycie ślady. Możecie podążać za nimi wypatrując ich w ziemi albo używając specjalnych zmysłów, dzięki nim będą podświetlać się na niebiesko.

Ślady doprowadzą Was do polany, na której wygrzewają się dwa niedźwiedzie - AC Valhalla Crossover Stories: Licząc barany - wszystkie odłamki, solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Ślady doprowadzą Was do polany, na której wygrzewają się dwa niedźwiedzie. Nie musicie ich zabijać, ale liczcie się z tym, że mogą Wam wtedy przeszkadzać.

2 - AC Valhalla Crossover Stories: Licząc barany - wszystkie odłamki, solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gryNiezależnie od tego co zrobiliście ze zwierzętami, kolejną częścią zadania jest wdrapanie się na drewniane rusztowanie - AC Valhalla Crossover Stories: Licząc barany - wszystkie odłamki, solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Niezależnie od tego co zrobiliście ze zwierzętami, kolejną częścią zadania jest wdrapanie się na drewniane rusztowanie. Z niego wystarczy już tylko przeskoczyć na ostatnią podwieszoną na drzewie półkę. Na niej znajdziecie odłamek.

3 odłamek

Lokalizacja: południowa część wyspy, pod Kiltaraglen - AC Valhalla Crossover Stories: Licząc barany - wszystkie odłamki, solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Lokalizacja: południowa część wyspy, pod Kiltaraglen.

3 - AC Valhalla Crossover Stories: Licząc barany - wszystkie odłamki, solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry
Pierwsze co musicie zrobić w tej lokacji to wejść pod wodospad - AC Valhalla Crossover Stories: Licząc barany - wszystkie odłamki, solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Pierwsze co musicie zrobić w tej lokacji to wejść pod wodospad. Niestety nie będzie tam odłamka, którego poszukujecie.

4 - AC Valhalla Crossover Stories: Licząc barany - wszystkie odłamki, solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gryGdy stamtąd wyjdziecie zobaczycie kobietę, która zabrała odłamek - AC Valhalla Crossover Stories: Licząc barany - wszystkie odłamki, solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Gdy stamtąd wyjdziecie zobaczycie kobietę, która zabrała odłamek. Możecie go zdobyć bez problemu. Są 3 opcje, z których trzeba wybrać:

  1. Zabicie kobiety;
  2. Danie jej 500 srebra za odłamek;
  3. Przekonanie jej za pomocą charyzmy - minimalnie 3 poziom.

4 odłamek

Lokalizacja: południowa część wyspy, pod Dun Ardteck - AC Valhalla Crossover Stories: Licząc barany - wszystkie odłamki, solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Lokalizacja: południowa część wyspy, pod Dun Ardteck.

W tym miejscu roi się od przeciwników - AC Valhalla Crossover Stories: Licząc barany - wszystkie odłamki, solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

W tym miejscu roi się od przeciwników. Łatwo ich jednak ominąć i po prostu wpaść do jednego z budynków, aby sprawdzić list.

Kolejnym zadaniem jest udanie się na brzeg - AC Valhalla Crossover Stories: Licząc barany - wszystkie odłamki, solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Kolejnym zadaniem jest udanie się na brzeg. Wskoczcie do wody i zanurkujcie. Wśród desek i murów jest skrzynia, na której leży odłamek. Po prostu go podnieście i wypłyńcie na powierzchnię.

5 odłamek

Lokalizacja: północno zachodnia część mapy - AC Valhalla Crossover Stories: Licząc barany - wszystkie odłamki, solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Lokalizacja: północno zachodnia część mapy.

5 - AC Valhalla Crossover Stories: Licząc barany - wszystkie odłamki, solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry
W tym obozie nie musicie przejmować się przeciwnikami - AC Valhalla Crossover Stories: Licząc barany - wszystkie odłamki, solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

W tym obozie nie musicie przejmować się przeciwnikami. Po prostu wbiegnijcie pod czerwony materiał, pod którym ukrywa się wejście do jaskini. Do niej nie wbiegną za Wami wrogowie.

6 - AC Valhalla Crossover Stories: Licząc barany - wszystkie odłamki, solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gryOdłamek zamknięty jest za zagruzowaną ścianą - AC Valhalla Crossover Stories: Licząc barany - wszystkie odłamki, solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Odłamek zamknięty jest za zagruzowaną ścianą. Możecie ją zniszczyć dzięki wazom z łatwopalnym środkiem bądź dzięki specjalnej umiejętności - Pułapka z zapalającym pyłem (Incendiary Powder Trap). Następnie wskoczcie na odkryty teren i podnieście odłamek. To zakończy tę misję.

Kolejne zadanie opisaliśmy na oddzielnej stronie poradnika Jakie sny nas czekają?