Assassins Creed Valhalla: Lunden - Londinium Assassin Bureau Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla znajdziesz informacje gdzie znaleźć kryjówkę / biuro Ukrytych (asasynów) w mieście Lunden. Jest to lokacja o nazwie Londinium Assassin Bureau i jej przeszukanie pozwala m.in. zdobyć maskę z asasyńskiego setu przedmiotów.

W celu odnalezienia tego biura / kryjówki Ukrytych musisz odwiedzić miasto Lunden - Assassins Creed Valhalla: Lunden - Londinium Assassin Bureau - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

W celu odnalezienia tego biura / kryjówki Ukrytych musisz odwiedzić miasto Lunden. Jest to większe miasto, które sąsiaduje z regionem Oxenefordscire w Anglii. Znacznik kryjówki pojawia się za wschodnimi murami miasta.

1 - Assassins Creed Valhalla: Lunden - Londinium Assassin Bureau - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry
Dodatkowa uwaga - Zanim zajmiesz się zbadaniem kryjówki asasynów pozyskaj zdolność Pułapka z zapalającym pyłem - Incendiary Powder Trap - Assassins Creed Valhalla: Lunden - Londinium Assassin Bureau - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Dodatkowa uwaga - Zanim zajmiesz się zbadaniem kryjówki asasynów pozyskaj zdolność Pułapka z zapalającym pyłem - Incendiary Powder Trap. Pozwala ona na poświęcanie adrenaliny do strzelania wybuchowymi strzałami. Zdolność tę możesz najłatwiej pozyskać odwiedzając wioskę Walden w regionie Grantebridgescire.

2 - Assassins Creed Valhalla: Lunden - Londinium Assassin Bureau - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry
Wyrusz w prostej linii na południe od znacznika biura asasynów - Assassins Creed Valhalla: Lunden - Londinium Assassin Bureau - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Wyrusz w prostej linii na południe od znacznika biura asasynów. Musisz wdrapać się na okrągłą drewnianą konstrukcję z obrazka 1. Pozwoli ci to odkryć swego rodzaju studnię. Wskocz do środka żeby znaleźć się w wielkiej pieczarze sąsiadującej z biurem asasynów.

Nie próbuj otwierać frontowych drzwi biura, bo są one wzmocnione i zabarykadowane - Assassins Creed Valhalla: Lunden - Londinium Assassin Bureau - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Nie próbuj otwierać frontowych drzwi biura, bo są one wzmocnione i zabarykadowane. Zamiast tego zanurkuj w głównej pieczarze. Odszukaj pokazane na obrazki deski, które możesz zniszczyć bronią białą i wpłynąć dzięki temu do nowego tunelu.

Zacznij od dotarcia na sam koniec nowego korytarza - Assassins Creed Valhalla: Lunden - Londinium Assassin Bureau - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Zacznij od dotarcia na sam koniec nowego korytarza. Warto tu opcjonalnie ponownie zanurkować po to żeby przy okazji znaleźć mniejszy skarb - dużą skrzynię ze sztabą niklu. Zniszcz dzbany leżące przed skrzynią żeby móc ją otworzyć.

Wdrap się na wiszącą platformę i zacznij wykonywać skoki w stronę pobliskich drążków - Assassins Creed Valhalla: Lunden - Londinium Assassin Bureau - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Wdrap się na wiszącą platformę i zacznij wykonywać skoki w stronę pobliskich drążków.

Po dotarciu na ostatnią belkę obróć się w stronę kryjówki asasynów - Assassins Creed Valhalla: Lunden - Londinium Assassin Bureau - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Po dotarciu na ostatnią belkę obróć się w stronę kryjówki asasynów. Znajduje się tu pokazana na obrazku osłabiona ściana. Użyj na niej wspomnianej zdolności Pułapka z zapalającym pyłem, a więc wysadź ścianę wybuchową strzałą.

3 - Assassins Creed Valhalla: Lunden - Londinium Assassin Bureau - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry
Najważniejszy skarb czeka na ciebie w nowej dużej skrzyni - to maska Ukrytych (Hidden Ones Mask) będąca jednym z przedmiotów z asasyńskiego zestawu - Assassins Creed Valhalla: Lunden - Londinium Assassin Bureau - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Najważniejszy skarb czeka na ciebie w nowej dużej skrzyni - to maska Ukrytych (Hidden Ones' Mask) będąca jednym z przedmiotów z asasyńskiego zestawu. Uwaga - Jeśli chcesz żeby maska była widoczna w trakcie gry, to po podświetleniu jej w oknie inwentarza wciśnij prawą gałkę analogową.

W kryjówce jest też strona kodeksu - to jeden z przedmiotów pożądanych przez Hythama i powiązanych z jego pobocznym questem.

Znajdziesz tu klucz Londinium Bureau Key, dzięki któremu możesz otworzyć drzwi i powrócić do głównej pieczary - Assassins Creed Valhalla: Lunden - Londinium Assassin Bureau - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Znajdziesz tu klucz Londinium Bureau Key, dzięki któremu możesz otworzyć drzwi i powrócić do głównej pieczary. W celu opuszczenia kryjówki dotrzyj do pokazanego na obrazku dużego głazu i przesuń go.