Assassins Creed Valhalla: Pyskówka - Ledecestrescire, sekrety, lokacje Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

W Assassin's Creed Valhalla możesz zdobywać umiejętność charyzmy, które da Ci dodatkowe opcje dialogowe. Może przyda Ci się to w niektórych misjach. Na tej stornie naszego poradnika dowiesz się gdzie znajdziesz się lokacje z pyskówkami, w regionie Ledecestrescire.

Repton

1 - Assassins Creed Valhalla: Pyskówka - Ledecestrescire, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry
W Ledecestrescire znajdziesz mężczyznę, który pragnie z tobą porozmawiać - Assassins Creed Valhalla: Pyskówka - Ledecestrescire, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

W Ledecestrescire znajdziesz mężczyznę, który pragnie z tobą porozmawiać. Pyskówkę poprowadzisz w mieście Repton. Czeka on zaraz obok portu. Łatwo go zauważyć, ponieważ nad jego głową świeci się ikonka dialogowa.

Wasza zabawa trwa trzy rundy - Assassins Creed Valhalla: Pyskówka - Ledecestrescire, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Wasza zabawa trwa trzy rundy. Musisz wygrać dwie z nich, aby objąć prowadzenie i zyskać pieniądze.

Zacznijmy od pierwszej tury. Prawidłowa odpowiedz to 3, w której od razu skrytykujesz jego przechwałki i uznasz swoje zwycięstwo za oczywiste.

Runda druga, a tym razem przy się odpowiedz numer 1 - Assassins Creed Valhalla: Pyskówka - Ledecestrescire, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Runda druga, a tym razem przy się odpowiedz numer 1. W pięty mu pójdzie, gdy oznajmisz mu, że jest słabeuszem, mięczakiem i wszą.

Decydujące starcie, czyli ostatnia odpowiedz - Assassins Creed Valhalla: Pyskówka - Ledecestrescire, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Decydujące starcie, czyli ostatnia odpowiedz. Najlepiej jeśli wybierzesz numer 2. Po prostu powiedz mu, że jest zapatrzony w siebie i nie umie rymować.