Assassin's Creed Valhalla: Mapa skarbów - Rygjafylke, sekrety, lokacje Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

W Assassin's Creed Valhalla możesz znaleźć mapy prowadzące do skarbów. Czasami są one w formie zagadki, innym razem to rysunek terenu, na którym znajdziesz skarb. Na tej stornie naszego poradnika dowiesz się gdzie znajdziesz mapę skarbów, w regionie Rygjafylke.

1 etap - mapa

Mapę skarbu znajdziesz w północno wschodniej części mapy - Assassins Creed Valhalla: Mapa skarbów - Rygjafylke, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Mapę skarbu znajdziesz w północno wschodniej części mapy. Zaraz obok Fortecy Kjotvego.

1 - Assassins Creed Valhalla: Mapa skarbów - Rygjafylke, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry
Mapa znajduje się w drewnianej chacie, na stole, na którym leży wiele warzyw - Assassins Creed Valhalla: Mapa skarbów - Rygjafylke, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Mapa znajduje się w drewnianej chacie, na stole, na którym leży wiele warzyw. Musisz po prostu wskoczyć przez okno, a trafisz bezpośredni ona stół.

Chwyć mapę i obejrzyj ją w swoim ekwipunku. W ten sposób możesz zapoznać się ze wskazówkami.

W domku znajduje się również wiele innych surowców, które mogą Cię zainteresować. Rozejrzyj się i zbierz co Ci się przyda, nikt Cię za to nie okrzyczy.

2 etap - skarb

Aby dostać się do skarbu musisz przejść na drugą część mapy, do regionu Hordafylke - Assassins Creed Valhalla: Mapa skarbów - Rygjafylke, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Aby dostać się do skarbu musisz przejść na drugą część mapy, do regionu Hordafylke. Na wschodniej części, zaraz obok punktu synchronizacji i miejsca z kopcem, znajduje się skarb.

2 - Assassins Creed Valhalla: Mapa skarbów - Rygjafylke, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry
Musisz po prostu podejść i wydobyć go spomiędzy skał - Assassins Creed Valhalla: Mapa skarbów - Rygjafylke, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Musisz po prostu podejść i wydobyć go spomiędzy skał. Dzięki temu mapa zniknie z twojego ekwipunku, a ty będziesz mógł cieszyć się nowym schematem.