Assassins Creed Valhalla: Niepotrzebne zbroje/bronie - czy można sprzedać? Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

W trakcie zabawy w Assassin's Creed Valhalla wielokrotnie będziesz zmieniał swoje uzbrojenie. W tym momencie nasuwa się pytanie, czy nieużywane bronie i zbroje można sprzedać. Na niniejszej stronie poradnika odpowiadamy na to pytanie i opisujemy jakie przedmioty można sprzedawać.

Jakie przedmioty można sprzedawać?

Odpowiedź na pytanie jest prosta - w grze nie ma możliwości sprzedawania uzbrojenia - Assassins Creed Valhalla: Niepotrzebne zbroje/bronie - czy można sprzedać? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Odpowiedź na pytanie jest prosta - w grze nie ma możliwości sprzedawania uzbrojenia. Nie znaczy to jednak, że uzbrojenie znalezione kilka godzin wcześniej staje się bezużyteczne. Pamiętaj, że zbroje i bronie możesz ulepszać, dzięki czemu będą one lepiej sprawdzać się w czasie walki. Statystyki uzbrojenie możesz zwiększać w swoim ekwipunku (potrzebujesz do tego materiałów do craftingu), a u kowali w osadzie zwiększysz jakość przedmiotów, co pozwala na odblokowanie kolejnych poziomów rozwoju uzbrojenia i zwiększania ilości dostępnych run.

Możesz sprzedawać większość pozostałych przedmiotów znalezionych w świecie gry - runy czy różnego rodzaju skarby. Wystarczy, że odwiedzisz handlarza w dowolnej wiosce. Jest to jeden ze sposobów na zarabianie w Assassin's Creed Valhalla.