Assassins Creed Valhalla: Umiejętności/bronie - czy są nowe? Rzeczne Najazdy Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

Tryb Rzeczne Najazdy / River Raids

Na tej stronie naszego poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla Rzeczne Najazdy (River Raids) dowiesz się czy w grze pojawiły się nowe bronie, umiejętności oraz zdolności.

Nowe umiejętności

1 - Assassins Creed Valhalla: Umiejętności/bronie - czy są nowe? Rzeczne Najazdy - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry
  1. Brzemię Asasyna (Assassin Cary) - pozwala podnosić zwłoki zaraz po udanym skrytobójstwie;
  2. Silne pchnięcie (Power Stroke) - umożliwia przyśpieszenie łodzi (kosztem wytrzymałości);
  3. Łowca strzał (Arrow Looter) - masz szansę na złupienie strzał po zabójstwie łucznika;
  4. Osłona na łodzi (Longship Brace) - podczas podróży załoga uniesie tarcze, gdy wydasz rozkaz;
  5. Gotowość do walki (Fight Ready) - każdą potyczkę rozpoczniesz z pełnym paskiem adrenaliny;
  6. Wślizg Asasyna (Assassin Slide) - umożliwia wykonanie wślizgu w przeciwnika, aby wytrącić go z równowagi.

Nowe zdolności

2 - Assassins Creed Valhalla: Umiejętności/bronie - czy są nowe? Rzeczne Najazdy - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry
  1. Cios barkiem (Shoulder Bash) - wykonując cios barkiem odrzucasz wrogów i niszczysz okoliczne obiekty;
  2. Pułapka berserka (Berserker Trap) - możesz wystrzelić z łuku pułapkę, która rozsiewa halucynogenny pył;
  3. Okrzyk bojowy (Battlecry) - możesz wydać z siebie krzyk, który doda Ci sił oraz wystraszy przeciwników.

Nowa zbroja i miecz

Zebranie pełnego zestawu (5 elementów) zwiększa szybkość bohatera oraz siłę ataku po nabiciu przeciwnika na broń - Assassins Creed Valhalla: Umiejętności/bronie - czy są nowe? Rzeczne Najazdy - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Zebranie pełnego zestawu (5 elementów) zwiększa szybkość bohatera oraz siłę ataku po nabiciu przeciwnika na broń:

  1. Płaszcz Świętego Jerzego (Saint George's Cape) - do znalezienia w okolicach rzeki Exe;
  2. Pawęż Świętego Jerzego (Saint George's Tower Shield) - do znalezienia w okolicach rzeki Exe;
  3. Karwasze Świętego Jerzego (Saint George's Bracers) - do znalezienia w okolicach rzeki Severn;
  4. Portki Świętego Jerzego (Saint George's Trousers) - do znalezienia w okolicach rzeki Severn;
  5. Zbroja Świętego Jerzego (Saint George's Armor) - do znalezienia w okolicach rzeki Dee;
  6. Hełm Świętego Jerzego (Saint George's Great Helm) - do znalezienia w okolicach rzeki Dee;
  7. Święty Miecz Świętego Jerzego (Saint George's Holy Sword) - do znalezienia w okolicach rzeki Dee.