Assassin's Creed Valhalla - M11 Lunden - Sekrety
Assassin's Creed Valhalla - M11 Lunden - Sekrety
Powiększ mapę

Assassins Creed Valhalla: Lunden - mapa Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

Na stronie poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla zamieściliśmy mapę świata regionu Lunden. Możesz w niej zaliczyć wiele misji głównych oraz pobocznych. Na mapie zaznaczone zostały możliwe do odwiedzenia lokacje. Są wśród nich między innymi punkty widokowe, sekrety oraz wszelkie inne aktywności.

Podstawowe informacje o regionie

  1. Lunden to kolejna część Anglii, do której trafisz z misjami fabularnymi. Możesz zajmować się zaliczaniem głównych questów, ale pojawia się też okazja do przystąpienia do pobocznych misji oraz zebrania sporej ilości sekretów;
  2. To teren, do której będziesz często wracał rozwijając swój obóz.
  3. Rekomendowany poziom doświadczenia bohatera dla tego regionu to 55.
  4. Na tej części mapy znajdziesz 2 punkty szybkiej podróży.
  5. W Lunden znajdują się 1 port, do którego możesz się przenosić.
  6. W tym regionie nie ma osady.
  7. Nic nie blokuje Cię, aby udać do pozostałych części mapy. Mają one ma jednak znacznie wyższy poziom trudności.
  8. W każdej chwili możesz wrócić do Norwegii, nie blokują Cię żadne zadania fabularne.

Wydarzenia w świecie gry

Na tej części mapy możesz wykonać 4 wydarzenia, które wyglądają jak krótkie misje poboczne. Każda z nich polega na wykonaniu prostego zadania, np. na podpaleniu domu czy przyniesieniu jakiegoś towaru. Zrobienie misji nie powinno zająć Ci więcej niż kilka minut.

Sztaba surowców

W Lunden znajdziesz 4 sztaby. Są one oznaczone na mapie za pomocą złotych punktów, jeśli się do nich zbliżysz zobaczysz ikonę złotych sztab. W ten sposób łatwo trafisz do celu.

Wyposażenie

W Lunden możesz zdobyć 4 elementów wyposażenia, są to bronie, tarcze oraz różnorodne części zbroi - Assassins Creed Valhalla: Lunden - mapa - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

W Lunden możesz zdobyć 4 elementów wyposażenia, są to bronie, tarcze oraz różnorodne części zbroi. Wszystkie elementy opisaliśmy na osobnej stronie poradnika - Lunden - Wyposażenie.

Zdolność

Na tej mapie nie ma żadnych zdolności.

Ładunek

W Lunden nie ma ładunków, dzięki którym rozbudujesz osadę.

Kopiec

W tej części mapy nie ma takiej lokacji

Ołtarz ofiarny

W Lunden nie ma ołtarzy ofiarnych.

Pyskówka

Na tej mapie jest jedna lokacja, w której możesz wykonać tę minigrę, opisaliśmy ją na osobnej stronie poradnika - Assassins Creed Valhalla: Lunden - mapa - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Na tej mapie jest jedna lokacja, w której możesz wykonać tę minigrę, opisaliśmy ją na osobnej stronie poradnika.

Skarb Brytanii

Na tym terenie nie ma skarbów Brytanii.

Legendarne zwierze

W mieście nie ma żadnych Legendarnych zwierząt.

Zagubiony drengr

W tej lokacji nie ma żadnego zagubionego.

Córka Leriona

W regionie Lunden nie ma córek Leriona.

Anomalie Animusa

W tej części mapy nie pojawiają się anomalie.

Muchomor

W mieście nie ma żadnych muchomorów.

Głazy

W Lunden nie ma głazów.

Fragment sagi Rigsogur

W Lunden nie została ukryta żadna strona sagi.

Mapa ukrycia skarbu

W mieście nie ma ani jednej mapy skarbów.

Karta niesiona wiatrem

W Lunden natrafisz na karty niesione wiatrem - Assassins Creed Valhalla: Lunden - mapa - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

W Lunden natrafisz na karty niesione wiatrem. Ich lokacje znajdziesz na oddzielnej stronie poradnika.

Rzymski artefakt

W Lunden brak rzymskich artefaktów.

Przeklęty symbol

W mieście nie ma lokacji z przeklętymi symbolami.