AC Valhalla Gniew Druidów: Działania wojenne/War Efforts - solucja Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla Gniew Druidów znajdziecie dokładny opis przejścia głównego zadania fabularnego Działania wojenne (War Efforts).

Z pomocy Ciary Eivor próbuje uzyskać wsparcie okolicznych królestw, by wzmocnić armię Flanna.

Nagroda za wykonanie misji: 300 XP.

Pomów z Ciarą (Speak to Ciara)

Z rozmowy z Ciarą dowiecie się, że musicie wykonać kilka mniejszych zadań dla władców okolicznych królestw - AC Valhalla Gniew Druidów: Działania wojenne/War Efforts - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Z rozmowy z Ciarą dowiecie się, że musicie wykonać kilka mniejszych zadań dla władców okolicznych królestw. W zamian za to obiecali wysłać swoich żołnierzy, aby wzmocnić armię Flanna.

Uzyskaj wsparcie od królów Meath (Gain support from Meath's kings)

Podejdźcie do pobliskiego gołębnika (Pigeon Coop) i sprawdźcie, jakie są żądania królów Meath - AC Valhalla Gniew Druidów: Działania wojenne/War Efforts - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Podejdźcie do pobliskiego gołębnika (Pigeon Coop) i sprawdźcie, jakie są żądania królów Meath. Aby przejść do kolejnego etapu tego zadania, musicie wykonać trzy zlecenia.

Należy tutaj zaznaczyć fakt, że zadania mogą mieć różny charakter, ale zazwyczaj związane są z wyeliminowaniem bandytów lub kradzieżą określonych przedmiotów - AC Valhalla Gniew Druidów: Działania wojenne/War Efforts - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Należy tutaj zaznaczyć fakt, że zadania mogą mieć różny charakter, ale zazwyczaj związane są z wyeliminowaniem bandytów lub kradzieżą określonych przedmiotów. Jeśli uda Wam się wykonać zlecenie przestrzegając wszystkich wytycznych, otrzymacie mały bonus.