Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Assassin's Creed Valhalla - poradnik do gry

Assassin's Creed Valhalla - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Assassins Creed Valhalla: Dawne rany/Old Wounds - solucja, opis przejścia Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla znajdziesz dokładny opis przejścia misji Dawne rany (Old Wounds).

Birstan i Estrid planują się rozejść jednak ich rozstanie nie będzie proste ze względu na łączce ich więzy polityczne. Eivor pomaga Estrid zaaranżować jej porwanie, by kobieta mogła wrócić do rodzinnej Francji.

Nagroda za wykonanie misji: 6 800 XP.

1 - Assassins Creed Valhalla: Dawne rany/Old Wounds - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Pomów z Estrid (Talk to Estrid)

Estrid spotkasz na bazarze - Assassins Creed Valhalla: Dawne rany/Old Wounds - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Estrid spotkasz na bazarze. Z rozmowy dowiesz się, że kobieta chce upozorować swoje porwanie w trakcie święta żniw.

Idź za Estrid, by porozmawiać z kapitanem statku, Rollo, który zabierze kobietę do Francji - Assassins Creed Valhalla: Dawne rany/Old Wounds - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Idź za Estrid, by porozmawiać z kapitanem statku, Rollo, który zabierze kobietę do Francji. Znajdziesz go w pobliskim zamtuzie.

Po chwili na miejscu zjawią się anglosascy żołnierze, którzy chcą zabrać ze sobą Rolla, ponieważ królewscy ludzie pragną zadać mu kilka pytań - Assassins Creed Valhalla: Dawne rany/Old Wounds - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Po chwili na miejscu zjawią się anglosascy żołnierze, którzy chcą zabrać ze sobą Rolla, ponieważ królewscy ludzie pragną zadać mu kilka pytań.

Na zewnątrz czeka Cię walka z całym oddziałem strażników, a wśród nich znajdzie się kilka elitarnych jednostek - Assassins Creed Valhalla: Dawne rany/Old Wounds - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Na zewnątrz czeka Cię walka z całym oddziałem strażników, a wśród nich znajdzie się kilka elitarnych jednostek. Rollo będzie walczył u Twego boku.

Dołącz do Rolla w jego obozie (Join Rollo at his camp)

Jedź z Rollo do jego obozu - Assassins Creed Valhalla: Dawne rany/Old Wounds - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Jedź z Rollo do jego obozu. Jeśli jednak chcesz najpierw wykonać inne czynności, obóz leży na północ od miasta, przy ujściu rzeki.

Jeśli w trakcie wędrówki do obozu, Rollo gdzieś się zawiesi i nie będzie mógł iść dalej możesz go spokojnie zostawić. Gdy dotrzesz na miejscu od razu się tam pojawi i będziesz mógł kontynuować zadanie.

Obóz Rolla to istne pobojowisko - Assassins Creed Valhalla: Dawne rany/Old Wounds - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Obóz Rolla to istne pobojowisko. Część jego ludzi została zamordowana, a resztę związano i zostawiono na klęczkach. Co więcej, jego łódź została skradziona.

Znajdź zdrajcę (Find the traitor)

Wszystko wskazuje na to, że ktoś zdradził Rolla, a w kręgu podejrzeń są dwaj jego najbardziej zaufani ludzie: Lork i Gerhild. Przepytaj obydwoje świadków i sprawdź co mają do powiedzenia.

2 - Assassins Creed Valhalla: Dawne rany/Old Wounds - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry
  1. Lork: mężczyzna złożył przysięgę jego ojcu i od tego momentu wiernie służy Rollo. Lork twierdzi, że w trakcie ataku polował na króliki. Widział także, jak Gerhild rozmawiała z jakimś Sasem i oskarża ją o to, że na pewno coś knuje.
  2. Gerhild: kobieta od razu mówi, że służy Rollo wiernie i z dumą. Gerhild opowiada, że w trakcie ataku była na polowaniu, bo ich ludzie potrzebują mięsa. Wspomina nawet o tym, że upolowała królika na gulasz - jedną z ulubionych potraw jej dowódcy. Zaprzecza również temu co mówił Lork i wypiera się rzekomej rozmowy z Sasem.
Rozmowa z podejrzanymi niestety nie dostarcza wystarczającej ilości informacji, by móc jednoznacznie wskazać winnego - Assassins Creed Valhalla: Dawne rany/Old Wounds - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Rozmowa z podejrzanymi niestety nie dostarcza wystarczającej ilości informacji, by móc jednoznacznie wskazać winnego. Skorzystaj ze Wzroku Odyna, by odkryć kryjówkę w wysokiej czerwonej trawie. Najwidoczniej ktoś tam się ukrył i poczekał na atak Sasów lub schował się, by nie zostać złapanym.

Użyj ponownie Wzroku Odyna i podejdź do wieszaka na którym suszy się mięso - Assassins Creed Valhalla: Dawne rany/Old Wounds - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Użyj ponownie Wzroku Odyna i podejdź do wieszaka na którym suszy się mięso. Obóz jest dobrze zaopatrzony w jedzenie więc oboje kłamią na temat polowania. Po co uganiać się za królikami skoro jedzenia mają pod dostatkiem.

Po tym jak znajdziesz dodatkowe dowody ponownie porozmawiaj z podejrzanymi, a ich wersje wydarzeń nieco się zmienią - Assassins Creed Valhalla: Dawne rany/Old Wounds - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Po tym jak znajdziesz dodatkowe dowody ponownie porozmawiaj z podejrzanymi, a ich wersje wydarzeń nieco się zmienią.

  1. Gerhild: powiedz jej, że znalazłeś stojak pełen mięsa więc wiesz, że nie była na polowaniu. Kobieta przyzna, że Eivor jest bystrzejszy niż na to wygląda i powie, że tak naprawdę była spotkać się z kochankiem w mieście;
  2. Lork: gdy powiesz mu, że znalazłeś stojak pełen mięsa i wiesz, że nie był na polowaniu przyzna, że wtedy spał. Usłyszał Sasów przedzierających się przez las więc schował się w wysokiej trawie.
Zdrajcą jest oczywiście Gerhild i wskazują na to liczne dowody - Assassins Creed Valhalla: Dawne rany/Old Wounds - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Zdrajcą jest oczywiście Gerhild i wskazują na to liczne dowody.

  1. W obozie jest wystarczająco jedzenia, by wyżywić całą załogę przez kilka dni więc oboje kłamią na temat polowania. Rollo mówi, że Gerhild jest strasznym łowcą i mocno się zdziwił, że Gerhild mógł udać się na polowanie. Nie powiedział tego w przypadku Lorka;
  2. Lork powiedział, że złożył przysięgę ojcu Rolla i gdyby chciał go wykończyć zrobiłby to już dawno;
  3. Kryjówka w wysokiej trawie potwierdza alibi Lorka - mężczyzna mógł schować się tam w momencie, gdy nadeszli Sasi;
  4. Gerhild jest zazdrosna o Rolla i twierdzi, że zaniedbuje swoich ludzi poprzez sypianie z wrogiem;
  5. Lork ze swojej kryjówki widział jak Gerhild rozmawia z Sasem - możliwe, że chodzi o rzekomego kochanka o którym kobieta wspomniała w czasie rozmowy.

Gdy wskażesz winnego Rollo bez wahania wyda na niego wyrok śmierci i sam go wykona.

Znajdź i uratuj Normanów (Find and rescue the Danes)

Załoga Rolla przetrzymywana jest w ufortyfikowanym obozie - Porcie Walton - Assassins Creed Valhalla: Dawne rany/Old Wounds - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Załoga Rolla przetrzymywana jest w ufortyfikowanym obozie - Porcie Walton. Jeśli chcesz dostać się do środka niepostrzeżenie warto wykorzystać lukę w palisadzie, po lewej stronie.

W obozie jest jeden dzwon alarmowy, który warto zniszczyć - Assassins Creed Valhalla: Dawne rany/Old Wounds - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

W obozie jest jeden dzwon alarmowy, który warto zniszczyć. W razie odkrycia obecności Eivora żołnierze nie będą w stanie wezwać posiłków.

Normanów znajdziesz w klatkach - Assassins Creed Valhalla: Dawne rany/Old Wounds - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Normanów znajdziesz w klatkach. Możesz uratować ich od razu, by pomogli Ci wyczyścić obóz ze strażników lub wykończyć wrogów samodzielnie, a następnie wypuścić więźniów.

Gdy wszyscy strażnicy stacjonujący w porcie zostaną wyeliminowani na miejscu pojawi się Rollo - Assassins Creed Valhalla: Dawne rany/Old Wounds - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Gdy wszyscy strażnicy stacjonujący w porcie zostaną wyeliminowani na miejscu pojawi się Rollo. Pora omówić warunki porwania Estrid. Po krótkiej rozmowie misja zakończy się, a w nagrodę otrzymasz 6 800 XP.