Assassins Creed Valhalla: Biura asasynów - podstawowe informacje Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

Ta strona poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla podpowiada czym są ukryte biura / kryjówki Asasynów. Wyjaśniamy na jakich zasadach odnajduje się i eksploruje kolejne kryjówki i krypty, a także jakie nagrody przewidziano za zbadanie 100% biur Ukrtytych.

Na mapie Anglii na odkrycie czeka 6 sekretnych lokacji powiązanych z Ukrytymi / Asasynami - Assassins Creed Valhalla: Biura asasynów - podstawowe informacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Na mapie Anglii na odkrycie czeka 6 sekretnych lokacji powiązanych z Ukrytymi / Asasynami. Są to opuszczone przez nich kryjówki. Lokacje te można przyrównać do grobowców z poprzednich części serii Assassin's Creed. Po wkroczeniu do kryjówki Eivor musi rozwiązywać różnorakie zagadki środowiskowe, które pozwalają przechodzić przez kolejne komnaty. Ma to na celu dotarcie do głównej komnaty każdej z kryjówek, w której znajduje się jakiś unikalny asasyński sprzęt.

O biurach asasynów po raz pierwszy dowiesz się od Hythama w osadzie - Assassins Creed Valhalla: Biura asasynów - podstawowe informacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

O biurach asasynów po raz pierwszy dowiesz się od Hythama w osadzie. Dojdzie do tego po tym jak wybudujesz biuro asasynów. Hytham zleci ci też poboczny quest Krótka historia Ukrytych - A Brief History of the Hidden Ones. Dotyczy on odnalezienia kart kodeksu. W każdej kryjówce asasynów jest jedna karta kodeksu, a więc wpisów do odnalezienia jest również 6.

Odwiedzenie i pełne zbadanie wszystkich kryjówek pozwoli ci zdobyć 6 unikalnych asasyńskich przedmiotów - 5 elementów asasyńskiego zestawu elementów pancerza oraz 1 asasyński sztylet - Assassins Creed Valhalla: Biura asasynów - podstawowe informacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Odwiedzenie i pełne zbadanie wszystkich kryjówek pozwoli ci zdobyć 6 unikalnych asasyńskich przedmiotów - 5 elementów asasyńskiego zestawu elementów pancerza oraz 1 asasyński sztylet:

  1. Ratae Assassin Bureau - w kryjówce tej są asasyńskie rękawice Hidden Ones' Gloves
  2. Londinium Assassin Bureau - w kryjówce tej asasyńska maska Hidden Ones' Mask
  3. Camulodunum Assassin Bureau - w kryjówce tej asasyński kaptur Hidden Ones' Hood
  4. Eboracum Assassin Bureau - w kryjówce tej są asasyńskie szaty Hidden Ones' Robes
  5. Temple of Ceres Assassin Bureau - w kryjówce tej są asasyńskie spodnie Hidden Ones' Leggings
  6. Venta Belgarum Assassin Bureau - w kryjówce tej jest asasyński sztylet Suttungr's Claw

Założony zestaw asasyna prezentuje powyższy obrazek. Premie za korzystanie z jego wszystkich 5 elementów to zwiększone obrażenia od ataków skrytobójczych podczas skradania się oraz zwiększone obrażenia od trafień w głowę.

1 - Assassins Creed Valhalla: Biura asasynów - podstawowe informacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry
Zanim zajmiesz się badaniem kryjówek asasynów pozyskaj zdolność Pułapka z zapalającym pyłem - Incendiary Powder Trap - Assassins Creed Valhalla: Biura asasynów - podstawowe informacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Zanim zajmiesz się badaniem kryjówek asasynów pozyskaj zdolność Pułapka z zapalającym pyłem - Incendiary Powder Trap. Pozwala ona na poświęcanie adrenaliny do strzelania wybuchowymi strzałami i jest to wymagane do rozwiązywania niektórych zagadek środowiskowych. Wspomnianą zdolność możesz najłatwiej pozyskać odwiedzając wioskę Walden w regionie Grantebridgescire.

Drugie miejsce, w którym można zdobyć zdolność Pułapka z zapalającym pyłem, to lokacja Briggworth z regionu Suthsexe - Assassins Creed Valhalla: Biura asasynów - podstawowe informacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Drugie miejsce, w którym można zdobyć zdolność Pułapka z zapalającym pyłem, to lokacja Briggworth z regionu Suthsexe. Tom wiedzy znajduje się na jednym z pięter dużej wieży.

Jeśli posiadasz już pierwszy poziom zdolności Pułapka z zapalającym pyłem, to zostanie ona ulepszona - będziesz mógł doprowadzić do dwóch detonacji w ramach pojedynczego użycia zdolności.

Nie musisz czekać z badaniem kryjówek aż Eivor osiągnie odpowiedni wysoki poziom Mocy. W kryptach nie spotkasz żadnych przeciwników i możesz je z powodzeniem badać nawet słabszym bohaterem.

Po zbadaniu i splądrowaniu wszystkich kryjówek powróć z kartami kodeksu do Hythama - Assassins Creed Valhalla: Biura asasynów - podstawowe informacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Po zbadaniu i splądrowaniu wszystkich kryjówek powróć z kartami kodeksu do Hythama.

Hytham wyśle cię do Redy, czyli do lidera gildii Tysiąca Oczu, która ma swój kramik w osadzie - Assassins Creed Valhalla: Biura asasynów - podstawowe informacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Hytham wyśle cię do Redy, czyli do lidera gildii Tysiąca Oczu, która ma swój kramik w osadzie. Po rozmowie z Redą podejdź do listu od Bayeka (głównego bohatera AC Origins), który możesz odczytać.

Opcjonalnie możesz również powrócić do biura Asasynów i zapoznać się z treścią wszystkich zdobytych kart kodeksu Magas - Assassins Creed Valhalla: Biura asasynów - podstawowe informacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Opcjonalnie możesz również powrócić do biura Asasynów i zapoznać się z treścią wszystkich zdobytych kart kodeksu Magas.