Assassins Creed Valhalla: Bomba dymna - jak odblokować? Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

Bomby dymne są znane wszystkim fanom serii - nic dziwnego, że pojawiły się one również w Assassin's Creed Valhalla. Na niniejszej stronie poradnika dowiesz się, jak odblokować bombę dymną, jak jej używać, a także co warto zrobić, gdy przeciwnik użyje bomby dymnej.

Jak odblokować bombę dymną?

Odblokowanie bomby dymnej jest ściśle powiązane z umiejętnością Sztuczka Asasyna (Assassins Cantrip) - tylko wykupienie tej umiejętności da Ci dostęp do ładunków dymnych - Assassins Creed Valhalla: Bomba dymna - jak odblokować? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Odblokowanie bomby dymnej jest ściśle powiązane z umiejętnością Sztuczka Asasyna (Assassin's Cantrip) - tylko wykupienie tej umiejętności da Ci dostęp do ładunków dymnych. Umiejętność znajduje się w lewej dolnej części drzewka.

Po wykupieniu umiejętności możesz zacząć korzystać z bomb dymnych - Assassins Creed Valhalla: Bomba dymna - jak odblokować? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Po wykupieniu umiejętności możesz zacząć korzystać z bomb dymnych. Nie możesz ich jednak używać w każdym momencie rozgrywki. Bombę dymną możesz aktywować po udanym zablokowaniu ataku wroga. Po jej aktywacji, wokół Eivora pojawi się chmura dymu - niektórzy przeciwnicy zostaną chwilowo oszołomieni, a Twoja postać na kilka sekund stanie się niewidoczna.

Jak reagować na bombę dymną?

Jeśli sam użyjesz bomby dymnej, powinieneś bez problemu użyć jej działania na swoją korzyść - niezależnie czy będzie to ucieczka z pola walki i zregenerowanie sił czy zaskoczenie wroga i dalsze atakowanie - Assassins Creed Valhalla: Bomba dymna - jak odblokować? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Jeśli sam użyjesz bomby dymnej, powinieneś bez problemu użyć jej działania na swoją korzyść - niezależnie czy będzie to ucieczka z pola walki i zregenerowanie sił czy zaskoczenie wroga i dalsze atakowanie. Może się jednak zdarzyć, że to przeciwnik użyje ładunków dymnych - w takiej sytuacji natychmiast skorzystaj ze Wzroku Odyna. Pomoże Ci to odnaleźć się w ograniczonej widoczności. Niebieska fala Wzroku Odyna na chwilę wskaże Ci lokalizacje wrogów, co pozwoli na ich oznaczenie i skuteczne wyprowadzanie ciosów.