Assassins Creed Valhalla: Jest tam kto? - jak zdobyć trofeum? Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika trofeowego do gry Assassin's Creed Valhalla dowiesz się jak zdobyć trofeum Jest tam kto - Is There Anybody Out There. Osiągnięcie to przyznawane jest za zapalenie wygaszonych koszy z węglami na Murze Hadriana.

Mur Hadriana znajduje się na północnym krańcu mapy Anglii - Assassins Creed Valhalla: Jest tam kto? - jak zdobyć trofeum? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Mur Hadriana znajduje się na północnym krańcu mapy Anglii. Jest to region Eurviscire i w pierwszej kolejności zajmij się dotarciem do zaznaczonego na obrazku punktu widokowego.

Northumbria ma 190 punktów sugerowanego poziomu Mocy, ale musisz jedynie pilnować się w drodze do muru i unikać ewentualnych spotkań z dzikimi zwierzętami i patrolami. Podczas zaliczania osiągnięcia nie będziesz staczał żadnych walk.

Do rozpalenia jest w sumie 10 koszy - Assassins Creed Valhalla: Jest tam kto? - jak zdobyć trofeum? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Do rozpalenia jest w sumie 10 koszy. 9 z 10 koszy możesz zapalić podrózując wzdłuż muru - przykładową trasę podróży prezentuje dołączony obrazek. Najlepiej rozpocząć przy wspomnianym punkcie widokowym i kierować się cały czas na wschód.

Przykładowy kosz do rozpalenia prezentuje obrazek - Assassins Creed Valhalla: Jest tam kto? - jak zdobyć trofeum? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Przykładowy kosz do rozpalenia prezentuje obrazek.

Kosze najłatwiej jest rozpalać pochodnią - wybierz pochodnię z rozwijanego menu (przytrzymaj dolny kierunek na krzyżaku pada) i rzuć nią w kosz (pamiętaj o tym żeby celować nieco wyżej) - Assassins Creed Valhalla: Jest tam kto? - jak zdobyć trofeum? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Kosze najłatwiej jest rozpalać pochodnią - wybierz pochodnię z rozwijanego menu (przytrzymaj dolny kierunek na krzyżaku pada) i rzuć nią w kosz (pamiętaj o tym żeby celować nieco wyżej). Alternatywnie możesz też oczywiście korzystać z wybuchowych czy płonących strzał.

1 - Assassins Creed Valhalla: Jest tam kto? - jak zdobyć trofeum? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry
Ostatni 10 kosz jest na dachu wschodniego budynku - pokazują go dołączone obrazki - Assassins Creed Valhalla: Jest tam kto? - jak zdobyć trofeum? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Ostatni 10 kosz jest na dachu wschodniego budynku - pokazują go dołączone obrazki.