Assassins Creed Valhalla: Ktoś widział tego człowieka - solucja, opis przejścia Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

Have You Seen This Man – solucja, opis przejścia

Na tej stronie poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla znajdziesz dokładny opis przejścia misji Ktoś widział tego człowieka? (Have You Seen This Man?).

Nagroda za ukończenie misji: 8 500 XP.

Brat Petry, Wallace, zaginął w lesie - Assassins Creed Valhalla: Ktoś widział tego człowieka - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Brat Petry, Wallace, zaginął w lesie. Udaj się we wskazane miejsce i pomóż jej go odszukać, a także zadbaj, by wrócił bezpiecznie do domu. Dostęp do tego zadania otrzymasz po wykonaniu misji Łowczyni (The Huntress).

Gdy będziesz na miejscu, zbadaj trop (narzędzia Wallacea) i zejdź pod ziemię - zejście znajduje się tuż obok - Assassins Creed Valhalla: Ktoś widział tego człowieka - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Gdy będziesz na miejscu, zbadaj trop (narzędzia Wallace'a) i zejdź pod ziemię - zejście znajduje się tuż obok.

Na dole zaatakuje Cię sporych rozmiarów dzik - Assassins Creed Valhalla: Ktoś widział tego człowieka - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Na dole zaatakuje Cię sporych rozmiarów dzik. Pokonaj zwierzę, a następnie zbadaj kolejny trop w rogu pomieszczenia. Znajdziesz tutaj jeszcze dwa dodatkowe ślady: odzienie Wallace'a i ognisko z kociołkiem.

Gdy usłyszysz głos Petry, wyjdź na powierzchnię i idź za nią do miejsca, w którym kobieta zauważyła białego jelenia - Assassins Creed Valhalla: Ktoś widział tego człowieka - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Gdy usłyszysz głos Petry, wyjdź na powierzchnię i idź za nią do miejsca, w którym kobieta zauważyła białego jelenia. W pewnym momencie w ziemię uderzy piorun, a Petra zniknie z pola widzenia - musisz ją odszukać.

Przy pobliskiej sadzawce spotkasz białego jelenia - Assassins Creed Valhalla: Ktoś widział tego człowieka - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Przy pobliskiej sadzawce spotkasz białego jelenia. Pomów z nim na temat Petry, a następnie idź jego śladem.

Po krótkiej chwili biały jeleń zamieni się w Jotuna - Assassins Creed Valhalla: Ktoś widział tego człowieka - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Po krótkiej chwili biały jeleń zamieni się w Jotuna. Pokonaj zmiennokształtnego i pozostałych przeciwników, którzy po chwili znajdą się na leśnej polanie.

Po walce Eivor obudzi się z dziwnego transu i będzie stał tuż obok Petry - Assassins Creed Valhalla: Ktoś widział tego człowieka - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Po walce Eivor obudzi się z dziwnego transu i będzie stał tuż obok Petry. Idź za kobietą na pobliskie wzgórze i wykonuj jej polecenia: spróbuj wykonać sztuczkę z piorunem (biegnij w prostej linii) i chroń ją przed zwierzętami.

Gdy w zasięgu wzroku ponownie pojawi się biały jeleń, idź za nim - Assassins Creed Valhalla: Ktoś widział tego człowieka - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Gdy w zasięgu wzroku ponownie pojawi się biały jeleń, idź za nim. Zwierzę doprowadzi was z powrotem do Kruczej Osady, a Wallace pojawi się tuż obok. Jak się okaże, Wallace zebrał jakieś halucynogenne grzybki i dodał je do zupy, którą ugotował w podziemnej grocie - to one były źródłem dziwnych wizji Eivora.