AC Valhalla Crossover Stories: Nocne majaki - solucja Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Assassin’s Creed Valhalla Crossover Stories znajdziecie opis zadania Nocne majaki (Tossing and Turning).

Na tej stronie poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla Crossover Stories znajdziecie opis zadania Nocne majaki (Tossing and Turning). Ta misja zaprowadzi Was na spotkanie z Kassandrą.

Przeklęty symbol

1 - AC Valhalla Crossover Stories: Nocne majaki - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gryLokacja przeklętego miejsca: centralna część wyspy, Przeklęty kościół (Cursed church) - AC Valhalla Crossover Stories: Nocne majaki - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Lokacja przeklętego miejsca: centralna część wyspy, Przeklęty kościół (Cursed church).

Do tego miejsca doprowadzi Was misja fabularna - AC Valhalla Crossover Stories: Nocne majaki - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Do tego miejsca doprowadzi Was misja fabularna. Gdy tylko zbliżycie się do tego punktu pojawi się dość długi filmik fabularny, który przedstawi Wam walkę Eivor z Kassandrą. W tym momencie nic nie możecie zrobić, waszym jedynym zadaniem jest obserwowanie jak toczą ze sobą zacięty pojedynek (oczywiście możecie go przesunąć, aby dotrzeć do kolejnej części misji).

2 - AC Valhalla Crossover Stories: Nocne majaki - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gryZ Kassasndrą udacie się w celu poszukiwania przeklętego totemu - AC Valhalla Crossover Stories: Nocne majaki - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Z Kassasndrą udacie się w celu poszukiwania przeklętego totemu. Ten zamknięty jest za dwoma zagruzowanymi ścianami. Możecie je zniszczyć dzięki wazom z łatwopalnym środkiem bądź dzięki specjalnej umiejętności - Pułapka z zapalającym pyłem (Incendiary Powder Trap).

Ucieczka i walka

Po zniszczeniu przeklętego symbolu, czas wyjść z jaskini - AC Valhalla Crossover Stories: Nocne majaki - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Po zniszczeniu przeklętego symbolu, czas wyjść z jaskini. To żaden problem, prosta oświetlona droga wskazuje Wam punkt, w który macie się udać.

Na zewnątrz zaatakują Was jednak przeciwnicy - AC Valhalla Crossover Stories: Nocne majaki - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Na zewnątrz zaatakują Was jednak przeciwnicy. Mimo tego, że Kassandra ma ogrom siły i umiejętności, potrzebuje Waszej pomocy. Wspólnie pozbądźcie się wrogów, a ta misja zakończy się. Kolejnym zadanie opisaliśmy na oddzielnej stronie poradnika Noc i dzień.