Assassins Creed Valhalla: Pieniądze/srebro - jak szybko zarabiać? Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

Pieniądze (czy inaczej srebro) w Assassin's Creed Valhalla przydadzą Ci się podczas handlowania z kupcami. Będą Ci one również potrzebne do kupowania nowych członków załogi do najazdów. Na niniejszej stronie poradnika dowiesz się, jak szybko zarabiać i jakie są najlepsze sposoby na zarabianie.

Zbieranie wszystkiego

Ten sposób sprawdza się w wielu grach - podczas eksploracji świata pamiętaj o zbieraniu dosłownie wszystkich napotkanych przedmiotów - Assassins Creed Valhalla: Pieniądze/srebro - jak szybko zarabiać? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Ten sposób sprawdza się w wielu grach - podczas eksploracji świata pamiętaj o zbieraniu dosłownie wszystkich napotkanych przedmiotów. Przeszukuj szkielety, otwieraj skrzynie oraz niszcz skrzynie i inne obiekty. W ten sposób bezpośrednio zdobędziesz srebro, a także przedmioty, które potem możesz sprzedać. Większość z nich nie jest drogocenna, ale duża liczba takich zdobyczy zwiększy Twoje zarobki. Będąc u handlarza warto korzystać z opcji Sprzedaj wszystkie drobiazgi (Sell all trinkets). Dzięki temu jednym kliknięciem sprzedasz wszystkie bezużyteczne przedmioty.

Równie ważne jest przeszukiwanie pokonanych wrogów - w ich ciałach również znajdziesz wiele skarbów. Dla ułatwienia możesz zakupić umiejętność Automatyczne łupienie (Auto-Loot), która sprawi, że ciała zabitych przeciwników zostaną automatycznie przeszukane - znajdziesz ją w sekcji umiejętności kruka. To przyspieszy zdobywanie srebra i sprawi, że nie przegapisz żadnych zdobyczy z pokonanych wrogów.

Zakłady w grach pijackich i pyskówkach

W każdej osadzie znajdziesz osobę chętną do pyskówki (Flyting) lub gry pijackiej (Drinking Game) - Assassins Creed Valhalla: Pieniądze/srebro - jak szybko zarabiać? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

W każdej osadzie znajdziesz osobę chętną do pyskówki (Flyting) lub gry pijackiej (Drinking Game). To kolejna okazja do zarabiania, bo w tego typu zawodach możesz grać o pieniądze. Obstawienie, a następnie wygranie wiąże się ze zdobyciem 100, 150, 200 sztuk srebra - w zależności od tego, ile pieniędzy obstawiłeś.

Gra pijacka polega na wciskaniu klawiszy w odpowiednim momencie. Z kolei, aby wygrać pyskówkę musisz wybierać poprawne opcje dialogowe. Znajdziesz je w osobnym dziale naszego poradnika - Lista wszystkich sekretów.

Przeprowadzanie najazdów

Przeprowadzanie najazdów łączy się z pierwszą metodą, ale warto o niej wspomnieć osobno, bo jest to niezwykle efektywny sposób na zarabianie w Assassins Creed Valhalla - Assassins Creed Valhalla: Pieniądze/srebro - jak szybko zarabiać? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Przeprowadzanie najazdów łączy się z pierwszą metodą, ale warto o niej wspomnieć osobno, bo jest to niezwykle efektywny sposób na zarabianie w Assassin's Creed Valhalla. W podbitych wioskach czy klasztorach często znajdziesz mnóstwo skarbów. Pamiętaj o użyciu kruka, aby odnaleźć wszystkie sekrety i o przeszukaniu pokonanych wrogów.

Nie wiesz jak skutecznie przeprowadzić najazd? Zajrzyj na osobną stronę naszego poradnika: Najazd - jak zaliczyć?