Cyberpunk 2077: Rozpoznanie wzorca/I Walk the Line - solucja, opis przejścia Cyberpunk 2077 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 znajdziesz dokładny opis przejścia misji Rozpoznanie wzorca (I Walk the Line).

Zanim V będzie mógł spotkać się z Brigitte i porozmawiać na temat Relicu, musi najpierw wykonać robotę dla Voodoo Boys. Trzeba dostać się na teren pobliskiego centrum handlowego GIM i sprawdzić, kto jest tajemniczym netrunnerem, który grzebie w sieci Pacifici i czego chce.

Nagroda za wykonanie zadania: punkty doświadczcenia, punkty Reputacji.

Spotkaj się z ludźmi Placide'a (Meet with Placide's people)

Wyjdź z hotelu i idź do miejsca oznaczonego na mapie świata, przy GIM, by spotkać się z ludźmi Placidea - Cyberpunk 2077: Rozpoznanie wzorca/I Walk the Line - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wyjdź z hotelu i idź do miejsca oznaczonego na mapie świata, przy GIM, by spotkać się z ludźmi Placide'a. Dowiesz się, że do centrum handlowego możesz dostać się przez podziemny garaż na tyłach budynku.

Wejdź do centrum handlowego (Enter the mall)

Wejście do garażu pilnuje trzech Animalsów jednak nie musisz z nimi walczyć - wystarczy, że przekradniesz się do wejścia lewą stroną, korzystając po drodze z różnych zasłon (kontenery, samochody, murki) - Cyberpunk 2077: Rozpoznanie wzorca/I Walk the Line - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Wejście do garażu pilnuje trzech Animalsów jednak nie musisz z nimi walczyć - wystarczy, że przekradniesz się do wejścia lewą stroną, korzystając po drodze z różnych zasłon (kontenery, samochody, murki).

Po przejściu na parking trzymaj się najpierw lewej strony, by dojść do środka lokacji - Cyberpunk 2077: Rozpoznanie wzorca/I Walk the Line - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po przejściu na parking trzymaj się najpierw lewej strony, by dojść do środka lokacji. Następnie spójrz w lewą stronę - zauważysz tam 3 zbirów. Idź środkiem parkingu prosto do garażu, a nie zostaniesz zauważony.

Gdy będziesz już w środku, wskocz po skrzyniach z lewej strony na wyższe piętro - Cyberpunk 2077: Rozpoznanie wzorca/I Walk the Line - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Gdy będziesz już w środku, wskocz po skrzyniach z lewej strony na wyższe piętro. Gdy będziesz na górze od razu schyl się, bo w pomieszczeniu po lewej może przebywać jeden przeciwnik.

Znajdź furgonetkę w lobby (Find the van in the lobby) - Opcjonalnie

W następnym pomieszczeniu spotkasz jednego strażnika i kamerę - Cyberpunk 2077: Rozpoznanie wzorca/I Walk the Line - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

W następnym pomieszczeniu spotkasz jednego strażnika i kamerę. Możesz spróbować się przemknąć jednak bezpieczniej będzie zhakować monitoring i go po prostu wyłączyć.

Strażnika możesz bezpiecznie wyeliminować dopóki nie ruszy się z miejsca - Cyberpunk 2077: Rozpoznanie wzorca/I Walk the Line - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Strażnika możesz bezpiecznie wyeliminować dopóki nie ruszy się z miejsca. Jeśli chcesz go oszczędzić, po chwili usiądzie na stołku w siłowni i nie będzie Ci przeszkadzał.

Po wejściu do siłowni ukucnij i trzymając się prawej strony pomieszczenia przejdź niezauważenie do atrium - wejście jest po prawej stronie - Cyberpunk 2077: Rozpoznanie wzorca/I Walk the Line - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Po wejściu do siłowni ukucnij i trzymając się prawej strony pomieszczenia przejdź niezauważenie do atrium - wejście jest po prawej stronie. Zwróć uwagę na to, że razem z Tobą w tym kierunku idzie jeden z Animalsów. Jeśli zdecydujesz się go unieszkodliwić, pamiętaj, by zrobić to na terenie atrium, a ciało ukryć w jednym z kontenerów.

Furgonetka o której wspominał Placide znajduje się na samym końcu atrium - Cyberpunk 2077: Rozpoznanie wzorca/I Walk the Line - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Furgonetka o której wspominał Placide znajduje się na samym końcu atrium. Idź lewą stroną i poczekaj dłuższą chwilę pod schodami. Jeden z przeciwników zjedzie na dół i będzie szedł w stronę furgonetki, ale nie musisz go zabijać, bo po chwili skręci w prawo i nie będzie Ci przeszkadzał.

Przy wozie stoi trzech bandytów, ale nie warto od razu tam ruszyć - Cyberpunk 2077: Rozpoznanie wzorca/I Walk the Line - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Przy wozie stoi trzech bandytów, ale nie warto od razu tam ruszyć. Przejdź szybko do pomieszczenia po lewej stronie, bo Animalsi rozdzielą się i przy furgonetce zostanie tylko jeden, a pozostała dwójka pójdzie w Twoją stronę.

Zajdź przeciwnika od boku, wyeliminuj i ukryj jego ciało w pomieszczeniu z którego wyszedłeś - Cyberpunk 2077: Rozpoznanie wzorca/I Walk the Line - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Zajdź przeciwnika od boku, wyeliminuj i ukryj jego ciało w pomieszczeniu z którego wyszedłeś.

Podejdź do samochodu od boku i podepnij się - Cyberpunk 2077: Rozpoznanie wzorca/I Walk the Line - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Podejdź do samochodu od boku i podepnij się. Okaże się, że to NetWatch sprowadził tutaj swój sprzęt, by monitorować sieć w Pacifice. Najwidoczniej chcą ją wyłączyć lub przejąć jakieś istotne informacje.

Znajdź agenta w kinie (Find the agent in the cinema)

Agent wykryje Twoją obecność i odetnie niektóre wejścia w centrum handlowym, a dookoła zaroi się od Animalsów - Cyberpunk 2077: Rozpoznanie wzorca/I Walk the Line - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Agent wykryje Twoją obecność i odetnie niektóre wejścia w centrum handlowym, a dookoła zaroi się od Animalsów. Trzymając się lewej ściany i poruszając się poza wzrokiem patrolujących przeciwników, przedostań się do szybu windy.

Zanim wskoczysz wyżej musisz wiedzieć, że spotkasz tam dwóch przeciwników - Cyberpunk 2077: Rozpoznanie wzorca/I Walk the Line - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Zanim wskoczysz wyżej musisz wiedzieć, że spotkasz tam dwóch przeciwników. Jeden stoi zaraz obok szybu, a drugi po drugiej stronie.

Schowaj się, a następnie wyeliminuj bliższego przeciwnika w momencie, gdy ten drugi będzie patrzył w inną stronę - Cyberpunk 2077: Rozpoznanie wzorca/I Walk the Line - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Schowaj się, a następnie wyeliminuj bliższego przeciwnika w momencie, gdy ten drugi będzie patrzył w inną stronę.

Następnie przejdź na drugą stronę i wyeliminuj ostatniego przeciwnika - Cyberpunk 2077: Rozpoznanie wzorca/I Walk the Line - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Następnie przejdź na drugą stronę i wyeliminuj ostatniego przeciwnika.

Idąc dalej korytarzem w lewo spotkasz Sasquatch - jednego z bossów w grze Cyberpunk 2077. Możesz z nią walczyć lub ominąć i udać się prosto do kina. Dokładny opis walki z bossem Sasquatch i wszystkie możliwe scenariusze znajdziesz na osobnej stronie naszego poradnika, w rozdziale Bossowie.

Skonfrontuj się z agentem (Confront the agent)

Agent przerwał łączność w Pacifice, by spokojnie porozmawiać - Cyberpunk 2077: Rozpoznanie wzorca/I Walk the Line - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Agent przerwał łączność w Pacifice, by spokojnie porozmawiać. Mężczyzna wie, że Placide widział wszystko co robisz i wydawał Ci polecenia. Bez względu na to, agent chce się dogadać.

  1. Zgadzasz się: agent powie Ci, że netrunnersi chcieli Cię wykorzystać, pomoże Ci pozbyć się wirusa wgranego przez Voodoo Boys i będziesz mógł bezpiecznie wyjść z budynku, bez walki. Co więcej, uwolni Brigitte i Ti Neptune z LOD w zamian za możliwość zatrzymania zdobytych wcześniej danych. Ta decyzja będzie miała nieco później fatalne konsekwencje dla Brigitte i jej ludzi przez co cały gang Voodoo Boys będzie wrogo nastawiony do V;
  2. Odmawiasz: ta decyzja będzie miała poważne konsekwencje dla agenta NetWatchu. Uderzasz mężczyznę i podpinasz się do niego łączem personalnym. Voodoo Boys wykańcza wszystkich zlokalizowanych agentów. V traci przytomność i obejrzysz scenkę z resetem systemu - agent miał rację, chcieli Cię wykorzystać i zabić.

Udaj się do Batty's Hotel (Head to Batty's Hotel)

Przed wejściem do centrum handlowego czekają ludzie Placidea i są bardzo zdziwieni na Twój widok - najwidoczniej dobrze wiedzieli, jak ta akcja miała się zakończyć - Cyberpunk 2077: Rozpoznanie wzorca/I Walk the Line - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Przed wejściem do centrum handlowego czekają ludzie Placide'a i są bardzo zdziwieni na Twój widok - najwidoczniej dobrze wiedzieli, jak ta akcja miała się zakończyć. Zaproponują podwózkę do hotelu i warto z niej skorzystać, by od razu znaleźć się na miejscu.

Jeśli stanąłeś po stronie Voodoo Boys, Placide oczywiście zaprzeczy, że próbowali zlikwidować V i zrzuci winę na agenta NetWatchu - Cyberpunk 2077: Rozpoznanie wzorca/I Walk the Line - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Jeśli stanąłeś po stronie Voodoo Boys, Placide oczywiście zaprzeczy, że próbowali zlikwidować V i zrzuci winę na agenta NetWatchu. Jeśli jednak ugadałeś się z agentem, Placide będzie wściekły i otwarcie wyrazi swoje niezadowolenie.

Do rozmowy wtrąci się Brigitte i zechce sprawdzić stan biochipu V - Cyberpunk 2077: Rozpoznanie wzorca/I Walk the Line - solucja, opis przejścia - Cyberpunk 2077 - poradnik do gry

Do rozmowy wtrąci się Brigitte i zechce sprawdzić stan biochipu V. Zgódź się (nie masz innego wyjścia) i w ten sposób automatycznie przejdziesz do kolejnego zadania głównego Czynnik ludzki (Transmission).