Assassins Creed Valhalla: Siostry Topora/Sisters of the Axe - solucja Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla znajdziesz dokładny opis przejścia misji pobocznej Siostry Topora (Sisters of the Axe).

Nagroda za ukończenie misji: 1 200 XP.

W miejscu zaznaczonym na powyższym obrazku spotkasz kobiety, które zamknęły się w małym murowanym kościele - Assassins Creed Valhalla: Siostry Topora/Sisters of the Axe - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

W miejscu zaznaczonym na powyższym obrazku spotkasz kobiety, które zamknęły się w małym murowanym kościele.

Klucz do budynku znajdziesz zaraz obok, przy nagrobku - Assassins Creed Valhalla: Siostry Topora/Sisters of the Axe - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Klucz do budynku znajdziesz zaraz obok, przy nagrobku. Weź go i otwórz drzwi do kościoła, a następnie porozmawiaj z kobietami.

Siostry próbują opracować plan, który pozwoli im odzyskać przedmiot (laskę), który zabrali im żołnierze stacjonujący w pobliskim obozie - Assassins Creed Valhalla: Siostry Topora/Sisters of the Axe - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Siostry próbują opracować plan, który pozwoli im odzyskać przedmiot (laskę), który zabrali im żołnierze stacjonujący w pobliskim obozie. Zaoferuj swoją pomoc i idź za kobietami.

W obozie stacjonuje kilku żołnierzy - Assassins Creed Valhalla: Siostry Topora/Sisters of the Axe - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

W obozie stacjonuje kilku żołnierzy. Możesz zabić ich po cichu lub wyeliminować w otwartej walce. Co ciekawe, jeśli walka rozpęta się na dobre, siostry rzucą się do walki i zaczną okładać żołnierzy pięściami. Przedmiot związany z zadaniem jest w posiadaniu przywódcy żołnierzy (z tarczą i korbaczem). Po skończonej walce zabierz przedmiot z ciała pokonanego żołnierza i idź za kobietami nad rzekę.

Tam będziesz musiał stoczyć pojedynek z 3 wilkami - Assassins Creed Valhalla: Siostry Topora/Sisters of the Axe - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Tam będziesz musiał stoczyć pojedynek z 3 wilkami. Jeśli któraś z sióstr zostanie powalona, upewnij się, że pomożesz jej wstać zanim ruszysz w dalszą drogę. Gdy będziesz na miejscu porozmawiaj z siostrami, by ukończyć to zadanie.