Assassins Creed Valhalla: Córka Leriona - Grantebridgescire, sekrety, lokacje Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

W Assassin's Creed Valhalla możesz spotkać przeciwników, którzy dadzą Ci specjalne elementy uzbrojenia. Musisz na nich uważać, ponieważ mają wysokie poziomy doświadczenia. Na tej stornie naszego poradnika dowiesz się gdzie znajdziesz Córki Leriona, w regionie Grantebridgescire.

Goneril

1 - Assassins Creed Valhalla: Córka Leriona - Grantebridgescire, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry
Lokację z pierwszą z córek Leriona znajdziesz na północnej części regionu - Assassins Creed Valhalla: Córka Leriona - Grantebridgescire, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Lokację z pierwszą z córek Leriona znajdziesz na północnej części regionu. Jest to najsłabsza z kobiet, którą bez problemu załatwisz na 50/60 poziomie doświadczenia.

Zacznijmy od tego, że świetnie sprawą się na nią ataki korzystające z adrenaliny - Assassins Creed Valhalla: Córka Leriona - Grantebridgescire, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Zacznijmy od tego, że świetnie sprawą się na nią ataki korzystające z adrenaliny. W ten sposób zniszczysz jej spory zasób punktów zdrowia. Możesz odnawiać adrenalinę zbierając grzyby z areny.

Twój przeciwnik walczy za pomocą broni białej - Assassins Creed Valhalla: Córka Leriona - Grantebridgescire, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Twój przeciwnik walczy za pomocą broni białej. Często będzie na Ciebie naskakiwać i wbijać w biedne ciało bohaterki swoje ostrza. To może na chwilę Cię zatrzymać, więc próbuj unikać jej dotyku jak ognia.

Musisz uważać na to co dzieje się na podłodze - Assassins Creed Valhalla: Córka Leriona - Grantebridgescire, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Musisz uważać na to co dzieje się na podłodze. Co jakiś czas przeciwnik puszcza ogień, który rani twoją postać. Staraj się odskakiwać od tego miejsca tak, aby nic Ci się nie stało.

Jeden z gorszych ataków Goneril to ten gdzie wysyła swojego klona, aby Cię zaatakował - Assassins Creed Valhalla: Córka Leriona - Grantebridgescire, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Jeden z gorszych ataków Goneril to ten gdzie wysyła swojego klona, aby Cię zaatakował. W ten sposób może złapać Twoją postać i atakować z kilku stron naraz.

Jeśli dobrze czujesz się jako łucznik możesz utrzymywać bossa na sporą odległość - Assassins Creed Valhalla: Córka Leriona - Grantebridgescire, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Jeśli dobrze czujesz się jako łucznik możesz utrzymywać bossa na sporą odległość. Dzięki temu nie zada Ci dużych obrażeń. Im bliżej przeciwnika będziesz, tym większą krzywdę Ci może zrobić.

Za zabicie przeciwnika otrzymasz:

  1. Spodnie Thora;
  2. Sztylet Goneril.